Suomen Big Brother 2009

  • 1 141 252
  • 3 798

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jos ei ulkonäköä oteta huomioon, niin ihan perus-tapettia tämä naikkonen on. Ei oikeastaan erotu porukasta puoleen tai toiseen.

Mitähän ohjelmaa sä olet katsonut jos Kätlin ei ole erottunut? Kätlinhän on ollut suunnilleen kaikessa talon tapahtumissa mukana ja on saanut sillä huomionkeskipisteenä olemisellaan jo Ninon, Danan ja Jelenan karvat hieman pystyyn.

Sami on kyllä äijistä avausviikon perusteella vahvin suosikki. Pelimiehen vikaa löytyy ja huumorikin on kohdillaan.

Samin olet kuitenkin huomannut, heh.

Nokkikselle kiitoksia poiminnoista ja tiedoista mutta jätetään asian kommentointi odottamaan tehtävän alkua.
 

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyi helvetti että Jelena on ruma ilmestys! Eihä eukolla ole mitään muuta kuin ne rinnat, mitkä ei loppupeleissä myöskään mitkään kovin erikoiset ole. Kätlin on ihan kivannäköinen kuten Minnakin. Dana, Tuija ja Terttu voitaisiin heivata samantien tuolta hiuksista vittuun. Jelenaa ei sen vuoksi, että tuo taloon kuitenkin viihdettä toisin kuin edellä mainitut asukit. Miehiä en nyt jaksa ruveta analysoimaan, mutta toivottavaa olisi että Sami ja Nino pysyvät mahdollisimman pitkään talossa.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Jos ei ulkonäköä oteta huomioon, niin ihan perus-tapettia tämä naikkonen on. Ei oikeastaan erotu porukasta puoleen tai toiseen.

Mielenkiintoista... no, makunsa kullakin.

Kätlin on todella viehättävä pakkaus, ei siitä mihinkään pääse. Se on jo hyvä syy seurata koko ohjelmaa. Onhan Kätlin esim. Kadia tuplasti paremman näköinen.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mielenkiintoista... no, makunsa kullakin.

Kätlin on todella viehättävä pakkaus, ei siitä mihinkään pääse. Se on jo hyvä syy seurata koko ohjelmaa. Onhan Kätlin esim. Kadia tuplasti paremman näköinen.
Nättihän se on, sitä ei voi kieltää. Mutta muutoin ei ole säväyttänyt vielä sen ihmeemmin. Se viron aksentti kyllä hiukan ärysttää.

Jelena on naisista inhokki nro 1. Suttuisen oloinen vosu, jonka laittaisin ulos samantien. Mimmi on 22v ja voisi melkein luulla, että kyseessä on joku kolmevitonen pubiruusu.
 

Greffin

Jäsen
Loistava ketju tämä. Sain vinkkiä, että vaikkei BB:tä aktiivisesti seuraisikaan, niin kannattaa lukea Jatkoajan BB-ketjua. Selailin viime vuoden ketjua ja ainakin eräs nimimerkki tarjoaa aivan uskomatottoman hersyvää huumoria.

Katsoin muistaakseni torstaina vähän aikaa BB:tä, joten en voi sanoa ettenkö ikinä katso. Mutta se saanee riittää, kun nyt tietää että minkä näköisiä on tyypit joita täällä kuolataan/vihataan jne.

Jatkakaa samaan malliin, hieno ketju lukea :)
 
Laitetaanpas omat näkemykset vaikka top3 ja bottom3:

Top3:

Sami: Samantyylinen huumori kuin minulla ja muutenkin asiallinen äijä, toisaalta potentiaalia muuttua "Henaksi", jolloin laskee reilusti listalla. Jotenkin epäilen, että muuttuu huonompaan suuntaan ajan kuluessa.

Esa J: Pääsee kokoajan paremmin ja paremmin sisälle juttuihin ja uskonkin väen hieman rauhoittuessa hänen nousevan enemmän esille. Joko juo vähän tai sitten vain pysyy jurrissakin huomattavasti tyynempänä. Ei liene väärin sanottu, että talon "tavallisin" ihminen.

Sampo: Ei mikään tarinankertoja, mutta osaa heittää väliin hyviä kommentteja.

Bubbling under: Esa "unelmakoneessa 32 prosessoria" A: Jostain syystä vain diggaan jätkästä, toivottavasti tulisi joku tehtävä, jossa tarvittaisiin oikeasti älyä, olisi todella huvittava nähdä joku talon aivokääpiöistä väittämässä Esalle vastaan. On heittänyt pari todella yllättävää vitsiä, jotka on ainakin meikäläiseen uponnut.

Bottom3:

Terttu: Vaikka pidän itseänikin suht uskovaisena, en voi sietää ihmisiä, jotka yrittävät jatkuvasti toitottaa Jumalan sanaa, voi vittu että ärsyttää. Ylimielinen nuorempia kohtaan: "Minä olen ollut ja nähnyt ja kokenut, minä kyllä siis tiedän".

Nino: Juuri nämä homot luovat sitä mielikuvaa ja ennakkokäsityksiä homoista, mitä Nino inhoaa. Katsokaa nyt jumalauta, tekee oikein pahaa katsoa, kun ällögay lähentelee Esa "munmies" J:tä. Muuten ihan ok, mutta jos tuo menee vielä paljon pidemmälle, niin tuohan alkaa olla jo seksuaalista ahdistelua.

Tuija: Paskat jutut, jotka ei kiinnosta ketään koko talossa tai kotisohvilla. Ärsyttävä ääni, ärsyttävä tyyli ja ärsyttävän näköinen,.
 

J.Petke

Jäsen
ainakin eräs nimimerkki tarjoaa aivan uskomatottoman hersyvää huumoria.

Hienosti naamioitu.

Tuosta spoilerista erityisesti toisen viivan kolmas ja neljäs sana ilahduttaa.

Täytyy varmaan käydä ostamassa huomiselle viinipullo ja katsella tuo kick-off vanhojen perinteiden mukaan.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Terttu: Vaikka pidän itseänikin suht uskovaisena, en voi sietää ihmisiä, jotka yrittävät jatkuvasti toitottaa Jumalan sanaa, voi vittu että ärsyttää. Ylimielinen nuorempia kohtaan: "Minä olen ollut ja nähnyt ja kokenut, minä kyllä siis tiedän".
Aijaa, mielestäni Terttu ei kyllä jatkuvasti uskonnollisuuttaan toisille ole tuputtamassa, vaikka helluntailainen sanookin olevansa. Tottakai tuo ikäero muihin asukkaisiin nähden aiheuttaa välillä säröjä, mutta ylimieliseksi en Terttua väittäisi. Hyvinkin iloinen ja pirteä mummo se on ollut ja osaa myötäelää nuorten hauskanpidossa.
 

kalle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
el NINJO

Kuten otsikkonikin sanoo, suosikki on jo löydetty.
Muista sen verran, että kireä kuulemma on aina hyvä ja Teheran on muutenkin sekaisin.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No niin, kyllä tämä pikku hiljaa käynistyy....

Joo nyt tiedetään mitä on odotettavissa kun Flintti on valinnut suosikkinsa. Odotetaanhan vaan kun Kätlinistä rupeaa löytymään ärsyttäviä puolia ja niitä sitten täällä puolustellaan heh.
Kovasti kans odotellaan seuraavaa viikkotehtävää. Siinä on kyllä muutamalla ihmettelemistä kun ulkosalla viettävät aikaansa.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Minä kertakaikkiaan vihaan ihmisiä joilla on tapana nauraa ja puhua samaan aikaan. Sellaisia ovat Fifth Gearin Tiff Needell ja tämä Big Brotherin Terttu.

On ihan sama puhutaanko autoista tai Jumalasta, mutta jos asia ilmoitetaan kikatuksen seasta, niin minä en voi sitä sietää.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Helvetti, että naurattaa, kun Mensa on aina kädet korvilla, kun likat lupevat kirkumaan.

edit. Tuli mieleen, että eikös tuo logo joka noilla on tuolla kaikissa paidoissa yms, eli BB käännettynä "selät" vastakkain ole jonkunj vaatemerkin tuotemerkki?
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TiukkaTussuTuija saisi kyllä häipyä tuolta talosta. Tuntuu valittavan vähän joka asiasta ja muutenkaan en pidä tytön asenteesta. Terttu myös ulos, ei vain yksinkertaisesti sovi joukkoon. Esa A saa toistaiseksi jatkaa talossa, sillä tulee kyllä varmasti aiheuttamaan vielä kauden aikana monet naurunpurskahdukset, jos saa vain olla pidempään talossa.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katkerat ämmät tilittää kuinka Kätlin vie kaiken huomion. Sami käy melko kuumana tohon Kätliniin. Noh, kuka ei kävis ;) Pirun hyvännäköinen mimmi ja ainakin tällä hetkellä meikäläisen suosikki yhdessä Samin kanssa. Esa J on myös mukava.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Osalla tytöillä näyttää olevan pienoista kateutta ilmassa Kätlinin suhteen, saa nähdä lupaako tämä jatkon suhteen jonkinlaisia kärhämiä. Joka tapauksessa Kätlinin ohella Sami on noussut talossa virolaistsiksin ohella omien suosikkien joukkoon. Tuija, Jelena, Nino ja Dana on listalla siellä toisessa päässä. Alkuun ärsyttänyt Aso ei ole ollut ainakaan tv-lähetyksissä vielä niin paljon esillä, että olisi ehtinyt ärsyttämään sitä kickoff-lähetystä enempää.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No voi vittu. Tämä kausi taisi olla tässä, kun Kätlin on omia suosikkejakin. Tai siis verrattuna noihin muihin naisiin aika hyvä paketti. Toki Minna menee vielä edelle, mutta silti.

Täytyy kyllä sanoa että vaatisi suurta tahdonvoimaa minulta torjua tuollaiset lähentely-yritykset tuolta Minnalta.
Täällä ihan sama. Omaan makuuni hieman liian iso perse, mutta ei se kyllä niin iso ole, että haittaisi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo Nino muistuttaa koko ajan enemmän ja enemmän viime vuoden Nikoa. Helvetin epävarma itsestään ja siksi pitää koko ajan keksiä jotain ihme salaliittoja kuinka kaikki puhuu hänestä paskaa selän takana ja vittuilee kaikesta, ja kuinka kaikki käyttäytyy häntä kohtaan vittumaisesti jne. Ja koko ajan hirveä valitus ja avautuminen siitä jos häntä ei huomioida. Aivan kuin Niko!
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuo Nino muistuttaa koko ajan enemmän ja enemmän viime vuoden Nikoa. Helvetin epävarma itsestään ja siksi pitää koko ajan keksiä jotain ihme salaliittoja kuinka kaikki puhuu hänestä paskaa selän takana ja vittuilee kaikesta, ja kuinka kaikki käyttäytyy häntä kohtaan vittumaisesti jne. Ja koko ajan hirveä valitus ja avautuminen siitä jos häntä ei huomioida. Aivan kuin Niko!

Olen tehnyt aivan saman havainnon. Ehkäpä se on homojen tavaramerkki olla kokoajan äänessä ja valitella kuinka kaikki on nyt niin mua vastaan yms.
 

J.Petke

Jäsen
Toki Minna menee vielä edelle, mutta silti.

En pysty ymmärtämään mikä tuossa Minnassa viehättää. Tajuttoman kokoinen amatsoni joka näyttää naamasta ihan mieheltä. Sänki vaan puuttuu. Ilman pitkiä hiuksia näyttäisi ihan Ron Jeremyltä. Siinähän olisi lantio katki kun tuon päästäisi päälle.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ehkäpä se on homojen tavaramerkki olla kokoajan äänessä ja valitella kuinka kaikki on nyt niin mua vastaan yms.

Ei kaikkien. Eikös tuo Nino ole bi, ja samoin tuolla on myös Ragnar ja Sampo, eikä kumpikaan heistä ole samanlainen. Mutta pelottavan paljon alkaa kyllä Nikoa muistuttaa tuo Nino, muutenkin kuin nimeltään. Pitäisiköhän jonkun kokeilla kepillä jäätä ja sanoa Ninolle että tälle sopisi pinkki paita...
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En pysty ymmärtämään mikä tuossa Minnassa viehättää. Tajuttoman kokoinen amatsoni joka näyttää naamasta ihan mieheltä. Sänki vaan puuttuu. Ilman pitkiä hiuksia näyttäisi ihan Ron Jeremyltä. Siinähän olisi lantio katki kun tuon päästäisi päälle.

Noh noh. Ymmärrän määritelmäsi koosta, jos olet itse 170cm kukkakeppi. Muuten en. Ja on noissa naamoissa ehkä vielä hieman eroa. Minna sekä Ron. Kannattaa treenata sitä kukkakeppiä.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen kyllä J.Petken kanssa samoilla linjoilla. Ei viehätä tippaakaan tuo Minna, okei omaa ihan kohtuu hyvän kropan, mitä nyt perse tosiaan vähän iso. Naamasta näyttää kyllä ajoittain pahasti mieheltä ja se häiritsee todella paljon. Hyvä, että en ole yksin mielipiteeni kanssa. :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös