Laitetaanpas omat näkemykset vaikka top3 ja bottom3:
Top3:
Sami: Samantyylinen huumori kuin minulla ja muutenkin asiallinen äijä, toisaalta potentiaalia muuttua "Henaksi", jolloin laskee reilusti listalla. Jotenkin epäilen, että muuttuu huonompaan suuntaan ajan kuluessa.
Esa J: Pääsee kokoajan paremmin ja paremmin sisälle juttuihin ja uskonkin väen hieman rauhoittuessa hänen nousevan enemmän esille. Joko juo vähän tai sitten vain pysyy jurrissakin huomattavasti tyynempänä. Ei liene väärin sanottu, että talon "tavallisin" ihminen.
Sampo: Ei mikään tarinankertoja, mutta osaa heittää väliin hyviä kommentteja.
Bubbling under: Esa "unelmakoneessa 32 prosessoria" A: Jostain syystä vain diggaan jätkästä, toivottavasti tulisi joku tehtävä, jossa tarvittaisiin oikeasti älyä, olisi todella huvittava nähdä joku talon aivokääpiöistä väittämässä Esalle vastaan. On heittänyt pari todella yllättävää vitsiä, jotka on ainakin meikäläiseen uponnut.
Bottom3:
Terttu: Vaikka pidän itseänikin suht uskovaisena, en voi sietää ihmisiä, jotka yrittävät jatkuvasti toitottaa Jumalan sanaa, voi vittu että ärsyttää. Ylimielinen nuorempia kohtaan: "Minä olen ollut ja nähnyt ja kokenut, minä kyllä siis tiedän".
Nino: Juuri nämä homot luovat sitä mielikuvaa ja ennakkokäsityksiä homoista, mitä Nino inhoaa. Katsokaa nyt jumalauta, tekee oikein pahaa katsoa, kun ällögay lähentelee Esa "munmies" J:tä. Muuten ihan ok, mutta jos tuo menee vielä paljon pidemmälle, niin tuohan alkaa olla jo seksuaalista ahdistelua.
Tuija: Paskat jutut, jotka ei kiinnosta ketään koko talossa tai kotisohvilla. Ärsyttävä ääni, ärsyttävä tyyli ja ärsyttävän näköinen,.