Suomen Big Brother 2009

• 1 145 007
  • 3 789

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
OJOIJOIOJOIJOIJOI!!!! TSAIJAJAIJAIJAIJAIJAIJAIJAI!!!! Tässä maailmassa on vielä hitusen oikeudenmukaisuutta ja toivoa! Kätlin ei voittanut! Jos huomen ei olisi töitä niin ottaisin parit viskipaukut tähän iloon! HEEEIIIII on niin helppo olla onnellinen!

Oli muuten aika hiton söpis toi Justiina tuolla katsomossa, sopi kyllä vaalea tukka tytöntyllerölle tosi kivasti. =) Ja oli mukava nähdä Ninoakin, oikeastaan näiden kahden lähdön myötä oma katselu lopahti kokonaan. Mutta olihan tää finaali katsottava. (=

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hieno homma! Kun Esa ei kerran voittanut niin kyllä Aso mielestäni oli kakkosvaihtoehto. Ou mai kaat!

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
nyt kävi näin, otan osaa flintti.

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Ensimmäisen kerran BB:n historiassa laitoin rahaa yhden viestin verran tähän äänestykseen antaakseni Asolle yhden plussan.

Aso on tämänkauden BB:n kasvutarina.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ou mai kaat! Ei voi ainakaan sanoa että Aso olisi ollut itsevarma voitostaan, sen verran H-Moilasena pyörii tuolla. Ou mai kaat!

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
ASO!!!! JESJEESJES!

Lopulta ehkä paras mahdollinen finaalinelikosta, kun Sami putosi.

Mutta ehdoton pääasia, ettei voittaja ollut kumpikaan kaksikosta Kätlin & Dana.

Se oli hyvät ihmiset siinä sitten.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kyllä tuuletin :)

Asolle tämän suo, syyn olen jo monesti täällä perustellut. Loistavaa..!! Kumarrus vain Iranin ihmeelle..

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JES! En kerinnyt näkemään suorana. Tuuletan! Uskomatonta että Aso voitti. Olin 100% varma että Fät(pallonaama)lin ja Mensa-Esa taistelevat voitosta mutta se olikin suosikkini Aso. Cama.

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Haa

Kysymys:
IS uutisoi että "Aso voitti Big Brother -kilpailun. Hän nettoaa voitosta 50 000 euroa."
Eikös viime vuonna ollut juttua että se oli bruttosumma minkä voittaa ja siitä piti itse maksaa verot?

Jookoskookos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Colorado Avalanche, Joe Sakic #19
Hmm.. Suomen Bigbrotherin finaalin voittataistelu käytiin lopulta siis kosovon ja virolaisen välillä. No mutta joo, mielummi kyllä Aso kuin Kätlin, mutta itse olisin halunnut Esan voittavan.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kysymys:
IS uutisoi että "Aso voitti Big Brother -kilpailun. Hän nettoaa voitosta 50 000 euroa."
Eikös viime vuonna ollut juttua että se oli bruttosumma minkä voittaa ja siitä piti itse maksaa verot?
Kyllä tuosta joutuu verot maksamaan.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Loistavaa Aso! Hieno mies, vaikka ensivaikutelma antoi ymmärtää jotain muuta.

Kokonaisuutena vaisu kausi, eikä ensi vuodestakaan isoja odotuksia ole, jos sama jengi jatkaa tuotantotiimiss.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hienoa! Oikealle henkilölle meni voitto tänä vuonna! Alussa en olisi jaksanut uskoa, että TOSIMIES voittaisi, mutta niin perkele voitti! Onnea ASO!

Sitten ensimmäisen tuotantokauden ei ole voittaja ollutkaan heteromies...

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Toi Vappu on oikeesti joku nollataulu. Sehän sano Kätlinille, että Käpällä on menny vähän toi (viron kielen) puhekyky kun Vappu itsekin sai jotain selvää puheesta eli oli "suomalaisia" sanoja seassa.

Vappu tuu pois sieltä...

Lisäksi Esan vastaus Kätlinille oli loistava siinä yhdessä kohtaa. Keskustelu meni jotenkin näin:

Kätlin: Mää pelkään tota!
Esa: Mitä?
Kätlin: No tota ovee(josta poistutaan ulkomaailmaan)!
Esa: Eihän tuossa ovessa ole mitään pelättävää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy