Suomen Big Brother 2008

  • 1 244 863
  • 4 325

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Hahhah! Nyt toi ryhävalas (lue: Maria) räjäytti pankin.
Subin sivuilta lainattua tekstiä:

– Tai miksi mun pitäisi siitä edes kenellekään puhua, sillä mä tunnen teidän seurassa itseni nyt niin ulkopuoliseksi, Maria sanoi.

– Mä en stressaa, en pätkääkään. Sunnuntaina suorassa ohjelmassa mua saattaa jännittää, mutta ei nyt. Mä tiedän, että jos mua rupeaa taas jännittää, niin mulla menee taas maha tosi sekaisin, hän jatkoi.

– Mä jatkan nyt finnien puristelua, Maria laittoi pisteen keskustelulle.

Mistä tollasia sekopäitä sikiää?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse taas kaipaan Kakia ja Ollia tuonne.

Talossa ei ole tällä hetkellä yhtään sellaista huumoria heittävää tyyppiä, joita Kaki ja Olli olivat.
Vahvasti alkaa näyttää siltä, että Suomen neljästä BB:n tuotantokaudesta järjestyksessään toinen on ollut onnistunein. Eli se jossa olivat mm Kaki, Olli, Sari, Hena, Tatu, Mira jne.

Mitä tulee tämän vuoden voittajaehdokkaisiin, niin luultavasti se ei ole kukaan alkuperäisistä asukkaista. Aiempina kausina kesken tulleista ei ole ollut voittajiksi, mutta nyt kun uudet tulivat jo suht varhaisessa vaiheessa, niin uskon että joku heistä korjaa potin. Jos mietitään aiempia voittajia: Perttu, Sari, Sauli.. nyt saattaa olla taas naispuolisen vuoro. Olisiko tuotanto ehkä järkkäämässä tuota Tuulia ykköseksi...
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Jos nainen voittaa niin itse ainakin toivon että se olisi Mia. Se kun on niin suloinen rockityttö. Me like!
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Joka päivä rupee vaan ärsyttään enemmän ja enemmän toi Cheryll, varsinkin kun koosteissa varmaan puolet on sitä sen muminaa. En tiedä, että miten ihminen voi puhua kokoajan noin mitäänsanomattomalla äänellä, ja muutenkin hiljaisesti. Siitä naisesta on vaikea päätellä, että millä mielellä hän on. Koko ajan äänensävy on samanlainen ja ilmeet myös.

Ja myös Maria ärsyttää päivä päivältä enemmän. Kaikki nämä ilmeilyt ja varsinkin se seläntakana puhuminen ärsyttää.

Tällä kertaa Harrin sympatiat on mun puolella. Aluksi oli vähän ärsyttävän oloinen jne., mutta nyt kun Cheryll lemppasi Harrin, niin tänään rupesin ajattelemaan, että viihtyykö Harri edes siellä? Yleensä kaveri vaan istuu hiljaa yksin jossain nurkassa, siis ainakin koosteissa. Ei juuri taloon tuo väriä ja elämää, mutta sympatiat kuitenkin mun puolella.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Itseäni rupesi eilen toden teolla ärsyttämään se koko formaatin uskomaton kaupallisuus, joka näkyy lähinnä typeryyksiin menevänä sponsorien palvontana. Eilenkin ainakin 4-5 otteeseen näytettiin pokeripöytää oikein lähikuvassa niin että pöydässä ollut nettiosoite varmasti näkyi.. että pisti vihaksi..
 

K.J.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Everton FC, Hermes
Piti viime yönä oikein valvoa 24/7 äärellä. On kyllä uskomatonta porukkaa tänä vuonna talossa. Ihmettelen suuresti mikäli Cheryll on käynyt ihan tavallista suomalaista peruskoulua? "Musta ei saa heittää läppää!". Siis mitä ihmettä? Kuuntelin pitkän aikaa hänen perusteluaan asialle, mutta en kyllä ymmärtänyt mikä oli asian pointti? Ilmeisesti hän kuvitteli, ettei kukaan missään vaiheessa tule mainitsemaan, että hänen hiuslisäkkeestään irtoavat hiukset ärsyttävät? Sinänsä ihan mielenkiintoista, että vielä 2000-luvun Suomessa joku on kasvanut noin kaukana todellisuudesta. Cheryllin jutuista tulee välillä mieleen, että hän on jostain kuninkaallisesta suvusta, niin kuningatarmaisia ajatuksia hänellä on. Toisaalta en kuitenkaan haluaisi, että häntä äänestetään talosta ulos, koska tahaton komiikka on ainakin bb:n tapauksessa sitä parasta.

Ja tämä Manta? Mitä ihmettä se paskanläyhääminen edes tarkoittaa?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Cheryllin uskomattomin puoli on mielestäni se, että yhdenkin sanan saaminen suusta ulos tuntuu olevan aika lailla kova ponnistus. Sitten kun pitäisi tuottaa kokonainen lause tai virke, niin kuuntelu on aika... Noh, Ford Fairlane on tämän asian ilmaissut osuvasti.

Conversation with Cherryll was like masturbating with a cheese grater: slightly amusing, but mostly painful.
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Cheryllin uskomattomin puoli on mielestäni se, että yhdenkin sanan saaminen suusta ulos tuntuu olevan aika lailla kova ponnistus. Sitten kun pitäisi tuottaa kokonainen lause tai virke, niin kuuntelu on aika... Noh, Ford Fairlane on tämän asian ilmaissut osuvasti.

Conversation with Cherryll was like masturbating with a cheese grater: slightly amusing, but mostly painful.

Ensimmäinen kerta pitkästä aikaa, kun olen jonkun kerho-fanin kanssa samaa mieltä! Ja se cherylin sanavarasto, jopa maahanmuuttajan sopeuttamis-sanastossa lieneen enemmän sanoja. Välillä mietityttää että onko suomi sittenkään "tsikun" äidinkieli? Keksiessään jonkun sivistyssanan, cheryl suorastaan loistaa itsetyytyväisyyttä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onkohan ollut jo täällä, mutta BB:n omilta sivuilta löytyy aivan loistava musiikkivideo nimeltään MantaJytke. Kannattaa ehdottomasti tutustua...

Ja näemmä suora linkki kyseiseen videoon on tässä.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Että piti tämäkin vielä nähdä: Pieru-Manta keikistelee jossain XS-kokoisissa bikineissa, jotka BB käski kiskoa ylle. Joutuvat pelaamaan rantalentistä. Odotan, että sielä tulee taas kommentteja tyylin voi ristuksen vittu tai muuta yhtä nasevaa. Yököttävä akka!
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Cheryllin "läksytys" Andreasille ja Mialle nosti mun silmissä Chipan osakkeita. Yleensä kun häntä näytetään, tekee mieli vaihtaa kanavaa tai laittaa äänet pois, mutta osoitti sitkeyttä ja rohkeutta nousta näitä kahta vastaan ja sanoa asiat suoraan. Alan pikku hiljaa ymmärtämään flintstonea, Cheri ei ehkä ole maailman välkyin, mutta on kyllä rehellinen ja toisista välittävä ihminen. Kertaakaan ei ole varmaan puhunut paskaa muista selän takana. Mia "yllättäen" kielsi kaiken mitä Cheri sanoi, joka taas pudotti neidon pisteitä mun silmissä. Olen itsekin nähnyt tilanteita, jossa Mia ottaa älyttömät pultit, kun joku sanoo vähän vastaan, mutta silti kieltää kaiken. Esim naisten huoneenteko-viikkotehtävän alussa suuttui Cherin pikkulikka-kommenteista, kun itse oli ensin sanonut pahasti Cherille. No, toisille omien virheiden myöntäminen on vaikeaa. Andreaskin oli tuossa keskustelussa aika hiljaista poikaa, kun Cheri sanoi jotain liittoutumisista yms..

Ei Cheri mikään suosikki ole tai tule olemaankaan, mutta kun kattoo muita naisia (pois lukien uudet joihin ei ole saanut otetta), niin ihan hyvin sopii taloon.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Cheryllin uskomattomin puoli on mielestäni se, että yhdenkin sanan saaminen suusta ulos tuntuu olevan aika lailla kova ponnistus. Sitten kun pitäisi tuottaa kokonainen lause tai virke, niin kuuntelu on aika...

Totta! Minua huvitti suunnattomasti kun tämä Chernobyll viime viikolla yritti oikein tylyttää Miaa siitä ettei kuunnellut häntä. Se änkytys ehkä "hieman" söi uskottavuutta siitä... "Siis nyt pikkulikka kuulehan niinku että niinku jotain niinku kunnioitusta niinku nyt kun niinku mä oon niinku vähän vanhempi niinku että..."
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Big Brother- talon suuren pokeriturnauksen finaali alkanee piakkoin, asukkaat käskettiin pihalle.
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Hehhei! Melkein viikon se meikäläisen boikotti kesti, sillä tänään on kyllä pakko katsella koosteesta porukan paskanärhen ilme, kun kuulee olevansa häätöuhan alla.

Pokeriturneen saisi voittaa Johan, niin saataisiin vähän sotatilaa lisättyä tuonne taloon. Mikäänhän ei ole pahempaa kuin suomalaisten perisynti - kateus. Kuten joku jo tuolla ylempänä sanoikin, niin ensi viikonloppuna häätöäänestyksessä on varmasti tuon pöydän putsannut.
 

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei varmasti kukaan Harrin lisäksi arvannut, että Cherylillä oli hyvät kortit äsken kädessä. Tytön naama hirveässä virneessä, ja all-in. Loppujen lopuksi akkapari.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
HAHA! Priceless! Paskasäkin, homon pikkupojan ja barbin ilmeet oli ihan ykköstä!

"Pahimmat äänestetään pois" no shit?! Ainakin jos puhutaan hajusta. Ja siihen perään Andreaksen poru sohvalla, ei jeesus.

Oudolta tuntuu toivoa ton barbin jatkoa tuolla.

Ei juma, tuo Andre on kyllä MIES isolla ÄMMÄLLÄ!

Eiköhän tuosta mene se kolmannes veroihin, mutta mukava potti silti.

Ei mene veroja, Euroopan talousalueelta voitettu.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
HAHA! Priceless! Paskasäkin, homon pikkupojan ja barbin ilmeet oli ihan ykköstä!

"Pahimmat äänestetään pois" no shit?!

Taisi kuitenkin sanoa, että "vahvimmat" äänestetään pois?

Yllättäen tämä paskanpuhujien kuppikunta otti äänestyksen tuokset raskaimmin. Ilmeisesti kaikki tajusivat, että se kaksinaamaisuus on ollut läpinäkyvää.
 

J.Petke

Jäsen
"Pahimmat äänestetään pois" no shit?! Ainakin jos puhutaan hajusta. Ja siihen perään Andreaksen poru sohvalla, ei jeesus.

Vahvimmat.. Ei pahimmat.

Toivottavasti näytetään Cheryllin yöllinen kilahtaminen josta ei oikein kukaan ottanut selvää tai pysynyt mukana. Muija sekoili sanoissaan ja puhui itseään koko ajan pussiin. Samalla kuuli kun aivot hakkasi koko ajan rajoittimeen ja tulos oli tuttu "oli siis tosi paha, siis mun mielestä, siis oikeesti"
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
TPS
HAHA! Priceless! Paskasäkin, homon pikkupojan ja barbin ilmeet oli ihan ykköstä!

"Pahimmat äänestetään pois" no shit?! Ainakin jos puhutaan hajusta. Ja siihen perään Andreaksen poru sohvalla, ei jeesus.

Oudolta tuntuu toivoa ton barbin jatkoa tuolla.

Ei juma, tuo Andre on kyllä MIES isolla ÄMMÄLLÄ!

Taisi sanoa kyllä, että "vahvimmat äänestetään pois". Pubiruusu syytti yllättäen heti muita pelaamisesta kun joutui äänestyksen, ei taida mahtua kaaliin, ettei hänestä ehkä pidetäkään niin paljon kuin luulee.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toivottavasti näytetään Cheryllin yöllinen kilahtaminen josta ei oikein kukaan ottanut selvää tai pysynyt mukana. Muija sekoili sanoissaan ja puhui itseään koko ajan pussiin. Samalla kuuli koko ajan kun aivot hakkasi koko ajan rajoittimeen ja tulos oli tuttu "oli siis tosi paha, siis mun mielestä, siis oikeesti"
Lyhyesti sanoen, sillä muijalla ei ole tippaakaan tilannetajua, kun joutuu nopeasti reagoimaan johonkin asiaan ryhmässä toimiessaan. Käy todella hitailla kierroksilla.. mut siis niinku, siis niinku.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös