Suomen Big Brother 2008

  • 1 245 410
  • 4 325

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niko linnaan?? Ei siis "Taren" emännöimiin juhliin itsenäisyyspäivänä
Jos Niko valitsisi kuitenkin varusmiespalveluksen, olisi asepalveluksesta ehdottomasti tehtävä myös sarja telkkariin, esim. Joonas Hytösen tyyliin. Katsoisin aivan varmasti kun Niko yrittäisi raahata ensimmäisenä päivänä varustesäkkiä tupaan, marsseista puhumattakaan. Se onkin eri asia sitten että kuinka esim. kapiaisten hermot tuota kestäisivät.
 

Jokerinho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
TÄH? Oliko se Niko ihan oikeasti muka mies?

RUKki ainesta ilman muuta.

"älä puhu mulle ku idiootille, mä oon lukenu ne vitun säännöt" *rätätätä..*
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Miksei sitä ulkotilaa ole käytetty muihin tehtäviin kuin palolaitos tehtävään? Tuotanto tiimi voisi käyttää tätäkin tilaa paremmin hyväkseen niin saisi ehkä vähän mielenkiintoa talon elämään.. vaikkapa ihan normaaliin elämään eikä pelkästään tehtävissä.

ps. vai olenko niin huonosti katsonut viime aikoina ohjelmaa että on jäänyt tuollainen näkemättä että sitä ulkotilaa on käytetty johonkin muuhunkin.
Eipä sitä ole käytetty.

Ihmekös tuo toisaalta tietäen tuotantotiimin tason. Joka vuosi sitä on miettinyt, että aiemman vuoden pohjakosketusta tuskin ainakaan voidaan ottaa, mutta tässä sitä taas ollaan... On tämä BB sentään nyt parempi ollut kuin umpisurkea kolmoskausi. Silti ykkös- ja kakkoskausi vievät edelleen voiton.

Ja jos vielä tarkemmin miettii niin asukasvalinnoissa ei sinänsä ole valittamista. Huonot ja mielikuvituksettomat viikkotehtävät ovat ehkä se oleellisempi miinus.

Ainoa plussa, mitä äkkiseltään tulee mieleen, on se että alkoholia on tänä vuonna tarjottu sopivassa määrin. Toisella kaudella porukkaa juotettiin joka toinen ilta joka sekään ei kovin hyvä asia ole.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eiköhän se ole antanut ihan hyvät näytöt D:n papereihin.
Olen aivan samaa mieltä. En laskisi Nikoa lähellekään aseita.

Jos Nikolta löytyy todisteita spermatogeneesistä, niin eiköhän hänet pidä mieheksi luokitella.
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos Niko valitsisi kuitenkin varusmiespalveluksen, olisi asepalveluksesta ehdottomasti tehtävä myös sarja telkkariin, esim. Joonas Hytösen tyyliin. Katsoisin aivan varmasti kun Niko yrittäisi raahata ensimmäisenä päivänä varustesäkkiä tupaan, marsseista puhumattakaan. Se onkin eri asia sitten että kuinka esim. kapiaisten hermot tuota kestäisivät.

Tuo olisi kyllä Suomalaista TV-historiaa, legendaarisista legendaarisin... Olisi kyllä aika huikea varmaan seurata Nikon itkuraivareita kun joku alikersnatsi sanoisi vähän pahasti. "Nää on mun synttärit ja joku vitun jätkä tulee sanoo mulle että taakse poistu! Wäääääääääää"
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Eipä sitä ole käytetty.

Ihmekös tuo toisaalta tietäen tuotantotiimin tason. Joka vuosi sitä on miettinyt, että aiemman vuoden pohjakosketusta tuskin ainakaan voidaan ottaa, mutta tässä sitä taas ollaan... On tämä BB sentään nyt parempi ollut kuin umpisurkea kolmoskausi. Silti ykkös- ja kakkoskausi vievät edelleen voiton.

Minusta kolmoskausi oli asukkaiden osalta selkeästi mielenkiintoisin. Tämän kauden tehtävät noudattavat aivan liian paljon samoja kaavoja. Ja minusta tuolta on puuttunut tällä kaudella kokonaan sellaiset viikkotehtävät jotka olisivat asukkaille kivoja ja niitä tehtäisiin yhdessä jotain tavoitetta kohti. Ja eipä näitä tehtäviä ole ollut edes telkkarista kiva katsella.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Minusta kolmoskausi oli asukkaiden osalta selkeästi mielenkiintoisin. Tämän kauden tehtävät noudattavat aivan liian paljon samoja kaavoja. Ja minusta tuolta on puuttunut tällä kaudella kokonaan sellaiset viikkotehtävät jotka olisivat asukkaille kivoja ja niitä tehtäisiin yhdessä jotain tavoitetta kohti. Ja eipä näitä tehtäviä ole ollut edes telkkarista kiva katsella.
Siinä olen samaa mieltä, että kolmoskaudelta löytyi muutamia ihan hyviä asukkaita eikä kokonaisuuskaan mikään ihan surkea ollut asukkaiden osalta. Kolmoskausi kokonaisuudessaan vain oli niin tasapaksu huipentuen umpisurkeaan finaaliin. Ala-arvoista suoriutumista tuotantotiimiltä aina viikkotehtävistä loppuhuipennukseen.

Toisella kaudella oli ehkä parhaimmat viikkotehtävät (kroisostehtävä, skoda-tehtävä jne.), jollaisia toivoisin enemmän myös tälle kaudelle. Ja kuten myös mainitsit, niin tehtävät ovat olleet tällä kaudella melko kurjia asukkaille, eikä niitä tosiaan ei ole ollut kovin mukavaa katsella edes television välityksellä. Jotain spesiaalia tuo kaipaisi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voi herra jumala tuo Anniina on tyhmä! "Mä en tiiä mitä pessimisti tarkottaa..."
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voi herra jumala tuo Anniina on tyhmä! "Mä en tiiä mitä pessimisti tarkottaa..."
Anniinasta tulee mieleen Pulmuset-sarjan Kelly. Ei välttämättä ulkonäöllisesti, mutta siitä miten kana-aivolta muija vaikuttaa. Kelly on käsikirjoitettu hahmo, mutta Anniina valitettavasti ei. Tai olisiko sittenkin niin, että hän vaan esittää ihan täyttä bimboa.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Anniinasta tulee mieleen Pulmuset-sarjan Kelly. Ei välttämättä ulkonäöllisesti, mutta siitä miten kana-aivolta muija vaikuttaa. Kelly on käsikirjoitettu hahmo, mutta Anniina valitettavasti ei. Tai olisiko sittenkin niin, että hän vaan esittää ihan täyttä bimboa.

Toisaalta Anninahan on parturi-kampaaja. Ne eivät oikeen koskaan ole mitään penaalin terävimpiä kyniä. Vaisua oli eilenkin taas koosteessa, ehkäpä tällä viikolla nyt jotain tapahtuisi ennen sunnuntain jotain isoa ja suurta tapahtumaa.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Olin eilisessä koostelähetyksessä huomaavani että Tsipan lauseiden muodostus ei näytä enään tuskaisilta vaan lauseet tulee rullaten suusta. Välillä vaikutti jopa ihan fiksulta tytöltä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Olin eilisessä koostelähetyksessä huomaavani että Tsipan lauseiden muodostus ei näytä enään tuskaisilta vaan lauseet tulee rullaten suusta. Välillä vaikutti jopa ihan fiksulta tytöltä.

Tuo tilanne on parantunut huomattavasti alusta, eiköhän sitä hieman heikohkoa ulosantia haitannut tuo alkuaikojen kiusaamisesta johtunut ahdistus ja se että monissa keskusteluissa Tsipa keskeytettiin jatkuvasti ja sanomiset ymmärrettiin tahallaan väärin ja tämä kaikki yhdessä johti tuohon oravanpyörään jossa Tsipa ei meinannut saada sanottavaansa millään sanotuksi. Alkuaikoina tuon huomasi siinä millainen ero Tsipan joukkoa vastaan käymissä keskusteluissa oli siihen miten Tsipa sai asiansa sanotuksi pk-huoneessa, näissä oli alkuun valtava ero. Ja eiköhän se Cherin itseluottamuskin ole tässä matkanvarrella parantunut. Ei C edelleenkään ole porukan verbaalisesti lahjakkain, mutta ei tuo enää ihan jalkoihinkaan jää.

Chipa on myös kunnostautunut varsin reippaana tyttönä tässä viikkotehtävässä, eikä tuo tyttö valittanut vaikka eilisen kyntötyön jäljiltä käteen oli tullut rakko haravanvarresta, C piti itseasiassa tuota vain hyvänä asiana Anniinan kanssa jutellessa. Chipa menee hienosti positiivisella mielellä haasteita päin. No se ulkovessa ei edelleenkään ole Cherin lempipaikkoja mutta ainakin minua tuokin seikka lähinnä hymyilyttää. Johan on ollut mielestäni reilu ja huomaavainen johtaja joka on pitänyt hyvin porukan hyvää henkeä yllä. Tero oli eilen aivan loppu, mutta sitkeä sissi tuo on vaikka kaveri meinasi välillä suunnilleen nukahtaa pystyyn kun ei ollut edellisinä yönä kuulemma saanut kunnolla unta. Anna on vaikuttanut kaikista tympääntyneimmältä tähän tehtävään, tosin Annan eilisin pilasi raju päänsärky ja migreeni.

Jännä nähdä ketkä tänään selviää nimetyiksi, oma veikkaus on edelleen vahvasti JaMa ja Marianne, ehkä myös Tuuli ja pienenä mahdollisuutena pidän myös Chipan nimetyksi tulemista, tosin toivon että Chipan ei tarvitsisi ensi viikonloppuna taas jännittää omasta puolestaan.
 
Viimeksi muokattu:

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Chipa on myös kunnostautunut varsin reippaana tyttönä tässä viikkotehtävässä, eikä tuo tyttö valittanut vaikka eilisen kyntötyön jäljiltä käteen oli tullut rakko haravanvarresta.

Hurraa! Chipalle mitali, kun ei valittanut pienen pientä rakkoa, joka oli kädessä!

Pakko ihmetellä, että millainen itkupilli on kyseessä, jos jokaisesta rakosta tai nirhaumasta pitäisi erikseen valittaa. Itselläni ainakin kesätöissä kokoonpanohommissa metallialan yrityksessä ollessani, koko kroppa oli täynnä haavoja. Jos jokaisesta olisi valittanut, niin työvuoron verran olisi mennyt aikaa siinä. Enkä edes pidä itseäni kovin kummoisena sankarina, toisin kuin Chipaa on pidettävä. Siis rakko, eikä edes valittanut! Käsittämättömän sitkeä likka kyseessä! Oikea rakko!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Hurraa! Chipalle mitali, kun ei valittanut pienen pientä rakkoa, joka oli kädessä!

Pakko ihmetellä, että millainen itkupilli on kyseessä, jos jokaisesta rakosta tai nirhaumasta pitäisi erikseen valittaa. Itselläni ainakin kesätöissä kokoonpanohommissa metallialan yrityksessä ollessani, koko kroppa oli täynnä haavoja. Jos jokaisesta olisi valittanut, niin työvuoron verran olisi mennyt aikaa siinä. Enkä edes pidä itseäni kovin kummoisena sankarina, toisin kuin Chipaa on pidettävä. Siis rakko, eikä edes valittanut! Käsittämättömän sitkeä likka kyseessä! Oikea rakko!

No enpä ole yllättynyt mistä suunnalta taas alkoi tuulemaan. Chipastahan on ainakin oletuksena mielikuva jonkinlaisena hienohelmaisena diivailijana ja yhä prinsessaleikkejä leikkivänä tyttönä niin ainakaan tässä viikkotehtävässä Chipa ei ole hajonnut mitenkään vaan on ollut reippaalla mielellä ja hyvällä työtäpelkäämättömällä asenteella koko ajan mukana eikä ole valittanut. Minusta Chipa on sopeutunut hyvin, niin kuin tietenkin pitääkin kun ryhmässä toimitaan. Kyllä se asenne olisi voinut olla paljon paljon huonompi kuin se on Chipalla ollut, niin vaikeaa kuin sen seikan myöntäminen sinusta onkaan.

Eilen mm Johan ja Tero keskenään ulkona jutellessaan kehuivat Chipan asennetta.
 
Viimeksi muokattu:

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Minua ärsyttää tuossa Cheryllissä kaikkein eniten se saatanallinen feikkaaminen. Jos nyt ihan esimerkkinä jotain kertoisin, niin vaikkapa se kun heti ensimmäisenä päivänä oli puhetta uskon asioista ja Cheryll kertoi uskovansa Jumalaan, mutta sitten kuukausi myöhemmin olikin jossain keskustelussa kääntynytkin jo ateistiksi.

Toinen vastaava tapaus oli se, kun neiti ilmoitti olevansa jonkinlainen aseksuaalinen tyyppi, mutta juuri vissiinkin edellisenä yönä oli peuhannut sängyssä ja nuoleskellut talon miesasukkaan kanssa. Vastaavia esimerkkejä on muitakin ja tuntuu, että muija ei tosiaan vaan välillä enää edes itse muista mitä paskaa on mistä milloinkin ja kenellekin jauhanut.

Esittäminen on ollut ajoittain niin typerän näköistä, että oksettaa.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Eilen mm Johan ja Tero keskenään ulkona jutellessaan kehuivat Chipan asennetta.

Nimenomaan, minähän ehdotinkin mitalia Cherille. Jalustalle se on nostettava, kun on ollut asenteella mukana viikkotehtävässä, toisin kuin muut asukkaat.

Mutta tilannekomiikkaa nainen järjestää, Antin lähdön jälkeinen "itku" on edelleen ykkönen koko tämän kertaisessa BB:ssa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nimenomaan, minähän ehdotinkin mitalia Cherille. Jalustalle se on nostettava, kun on ollut asenteella mukana viikkotehtävässä, toisin kuin muut asukkaat.

Mutta tilannekomiikkaa nainen järjestää, Antin lähdön jälkeinen "itku" on edelleen ykkönen koko tämän kertaisessa BB:ssa.

En minä Cherille mitään mitalia tai jalustalle nostamista ole ehdotellut. Kehuin myös Johanin toimia johtajana ja Teroa sitkeäksi sissiksi kun kaveri ilmeisen vähillä unilla ihan nukahtamisen rajoilla silti pystyi eilen työskentelemään. Ne ei tietenkään ollut pahasta mutta Chipan asenteen kehuminen oli. Jep jep.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minua ärsyttää tuossa Cheryllissä kaikkein eniten se saatanallinen feikkaaminen...

Tuo on kyllä totta, olen huomannut ihan samoja asioita mitä tuossa viestissäsi mainitsit. Tuntuu että neiti vaihtaa mielipiteitään eri asioista sen mukaan kenen kanssa keskustelee asioista. Ja siihen päälle ne kaikki feikki-itkut, myöskin aika feikiltä vaikuttanut "pusipusi-on/off-romanssi" Antin kanssa, ja ennen kaikkea se että pikkuhumalassa käytös muuttuu täydet 180 astetta. Vähän kun viinaa saa niin kaikki se "tyyli" ja "glamour" ja hänen mainostamansa "tietty taso kaikessa tekemisissä" unohtuu aika täydellisesti ja sitten riekutaankin "lapaset" paljaana ja roikutaan ensimmäisessä vastaantulevassa miehessä kuin takiainen jne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös