Suomen Big Brother 2008

  • 1 243 783
  • 4 325

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mutta osaisiko joku suomentaa mistä juntit tuossa riitelivät? Söikö Boris punttiveijarin anaboliset?

Kun katsot tuon videon kommentteja niin sieltä löytyy linkki toiseen videoon missä näytetään tapahtumia ennen tuota tappelua ja siinä videossa on englanninkieliset subit.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Ilmeisesti Marianne putoaa, kun sillä ei ole Tommylle mitään annettavaa toisin kuin Nikolla ja Andreaksella.

Tuotantotiimi sais kyllä keksiä jotain repäisevää, koska nuo asukkaat eivät sitä itsenäisesti saa aikaiseksi.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Tämä on alusta asti ollut selvä juttu, paitsi Jatkoajan ÄIJÄT, nämä todelliset miesten miehet, ovat olleet sitä mieltä ettei talossa tai talon ulkopuolella kukaan pidä Andreaksesta.

Ilmeisesti pitää. Mutta ainakin tässä 24/7-seuraajien porukassa on aika laaja yhteisymmärrys siitä, millainen tyyppi tämä Andreas on. Pakko antaa flintille tunnustusta siitä, että huomasi tämän jo todella varhain.

Tuossa ehkä näkyy hyvin se, kuinka Aden todellinen "luonne" on pikkuhiljaa selvinnyt 24/7-katsojille: http://bbplaza.net/bbfi4.php?as=5

Tottakai noihin pylväisiin vaikuttaa se, kun muita suuria inhokkeja on tippunut.
 
Viimeksi muokattu:

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Bulgarian poiken erän näkee tekstitettynä tästä. Itselle oli uusi juttu juutuubin tekstitys, mikä pitää kääntää erikseen päälle. No, nahkatakki aukoo päätään ja lupaa 500€ jos raitapaita tulee tappelemaan sen kanssa. Raitapaitahan tulee. Tarina ei kerro maksoiko velkansa, mutta molemmat lensivät talosta pihalle ja toisella oli nokka murtuneena.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä on alusta asti ollut selvä juttu, paitsi Jatkoajan ÄIJÄT, nämä todelliset miesten miehet, ovat olleet sitä mieltä ettei talossa tai talon ulkopuolella kukaan pidä Andreaksesta.
Ihme paskanjauhamista taas ilman mitään faktapohjaa. Laitatko vaikka pari linkiä näihin mielipiteisiin, kiitos. Itseltä mennyt ainakin nämä kommentit ohi ja suurin osa tainnut olla juuri päinvastaista mieltä.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Ihme paskanjauhamista taas ilman mitään faktapohjaa. Laitatko vaikka pari linkiä näihin mielipiteisiin, kiitos. Itseltä mennyt ainakin nämä kommentit ohi ja suurin osa tainnut olla juuri päinvastaista mieltä.

Juuri näin. Ja minäkin olin siinä uskossa, että nimenomaan nämä miesten miehet Nikosta ja Andreaksesta tykkäävät.
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Siis jumalauta! Erehdyin katsomaan eilisen lähetyksen taas pitkästä aikaa, kun kuulin että siellä on festari viikkotehtävä. Ajattelin, että nyt on menoa ja meininkiä...Vitut! Niin saatanan väsynyttä toimintaa kuin olla ja voi. Taitaa tuotantotiimllä olla tosiaan ideat aivan nollassa. Tuostahan tehtävästä saisi kehitettyä vaikka mitä. Uuh, nukutaan sisällä ja saadaan jokaiselle asukkaalle kaikki viisi tölkkiä keittoa. Voi herranjestas, kun on villit festarit. Viinaa niin paljon kun jokainen jaksaa vetää, asukkaat ulos nukkumaan vaikka sitten tekovesisateeseen, poltetaan vähintään puolet makuupusseista, takavarikoidaan kaikkien kengät ymymym...Ei näin Räisänen,Sainio ja Aaltonen, ei näin! Tää on nähty, pistäkää koko ohjelma telakalle...Jotain tarvii tehdä jos meinataan tätä ohjelmaa jatkaa. Hyvänä esimerkkinä tuo yläkerran sviitti joka oli The juttu tälle kaudelle. Kuinka monta kertaa sitäkin on käytetty? Marko väijytteli siellä sen tovin,minkä väijytteli. Liha ja Chevrolet muka nussivat siellä ja hotelli tehtävässä Johan ja Tuuli bunkkasivat siellä. Vittu, se pitäis olla jatkuvassa käytössä ja tarjoilu siellä sen mukainen, esim jonkin yksilötehtävän palkintona ikäänkuin. Muut saisivat sitten hajoilla siihen.
 

rudy25#

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jarkko Ruutu
Tunnen itseni osasyylliseksi. Siis siihen etten äänestänyt päästäiselle miinusta viime viikolla. Tarkennukseksi on pakko sanoa, että kenellekään en siis ole antanut yhtään ääntä missään vaiheessa. Silti kannan taakkaa. Takaisin asiaan. Andreas tulee olemaan finaalissa ellei BB laita sitä kaksinaamaista emäntää äänestykseen. Viime viikon mahdollisuus tyrittiin täysin. Perkele.

Niko menee pitkälle ja voittaa koko paskan. Onneksi tällä viikolla päästään Neuvostoantista eroon, joka on täysin turha kaveri talossa. Pieni potentiaali Nikon tai Aden turpaanvetämiselle Antin toimesta on tosin olemassa. Se olisi hienoa. Samalla se sinetöisi ikävä kyllä voittajankin säälipisteiden osalta.

Tuotanto tyri festaritehtävän täysin. Sitä on kommentoitu jo riittämiin tälläkin palstalla.

Ehdotan seuraavaksi viikkotehtäväksi armeijaan saapumista. Ensimmäiset päivät odotetaan varusteita ja maataan punkissa, ollaan kuin ellun kanat ja saadaan kolme ateriaa päivässä. Sotkussa ei saa käydä, mutta palvelukseen astutaan Siwan kautta, josta on ostettu mukaan n. 100 eurolla karkkia, sipsiä, limua ja röökiä. Nopeutetun viikon jälkeen BB huutaa naurettavia käskyjä pari tuntia ja päästään lomille. Lomilla viina virtaa ja kukaan ei saa pesää. Kyllä oli rankkaa. Inttitehtävän voisi toki hoitaa jotenkin muutenkin, mutta tuotanto todennäköisesti päätyisi edellä esitettyyn toteutukseen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En minä kyllä ymmärrä, miten risteilyemäntä mukamas olisi jo finaalipaikkansa varmistanut. Itse pidän hyvin mahdollisena, että ensi viikolla hän saa paljon nimeämispisteitä ja ja tulee häädetyksi talosta.

Perustelen tätä sillä, että kaikki, jotka eivät hänelle pluspisteitä tällä viikolla antaneet, ovatkin sitten niitä, jotka antanevat hänelle nimeämispisteitä ensi viikolla. Kaksi pistettä tullee mahdollisesti Terolta, Tuulilta ja ehkä myös Cherryltä. Sitten jos muut nimeämispisteet menevät tasaisesti, mieluiten olisi yksi miinusmagneetti, niin on tässä pientä toivoa siitä, että se ämmä joutuisi ensi viikolla äänestykseen.

Finaalissa ovat muuten Niko, Tero, Tuuli, Cherryll ja Harri!

Mutta luultavampaa on, että tämä viesti sisälsi pelkkää toiveajattelullista paskaa.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
En minä kyllä ymmärrä, miten risteilyemäntä mukamas olisi jo finaalipaikkansa varmistanut. Itse pidän hyvin mahdollisena, että ensi viikolla hän saa paljon nimeämispisteitä ja ja tulee häädetyksi talosta.

Samoilla linjoilla. Taisi olla viime yönäkin jo sen suuntaisia juttuja porukalla, että risteilyemäntä ei ehkä olekaan niin suuressa suosiossa talossa mitä ihmiset luulevat. Terolta tulee ainakin lähes varmat 2 pistettä. Ja pisteet todennäköisesti tulevat jakautumaan niin tasaisesti, että kaikki on mahdollista.
 

Aatos

Jäsen
Sisäpiirin tietoa Harrista.
Harri oli soittanut tuttavalle, että on tulossa kuulemma kotiin, eli ei siis ilmeisesti pääse jatkamaan kilpailua enää. Harmin paikka, miehen osakkeet olivat kovasti nousussa ennen tätä episodia. Toisaalta olihan tuo arvattavissa kun mies niin kauan oli poissa talosta.

Jussi_j ilmeisesti asialla ;) Flunssa on sitkeää sorttia. Harmi sinänsä.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jussi_j ilmeisesti asialla ;) Flunssa on sitkeää sorttia. Harmi sinänsä.

Hauskaa että aatos jaksaa muistuttaa asiasta missä itse puhui paskaa ja huomautin siitä, mutta demarihenkeen käänsit asian minua vastaan. Ihan OK jos sinulle tulee siitä hyvä mieli.

Sinä sanoit (ja pyysit minua vielä etsimään missä sanoit) että jos veressä on yksikin bakteeri se on verenmyrkytys. Minä sanoin ettei ole.

Kumpi oli väärässä?
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
JUMANKAUTA!
Junttidiskon kuningas, rautavuori, naisten kaataja, ikuinen kolmekymppinen FREDERIK menossa taloon yllätysesiintyjäksi.
Nyt äkkiä jengille juomaa lisää, että ovat tunnelmassa kun kunkku astuu lavalle.
Frederikin ravintolashown nähneenä voin sanoa, että siinä ei ehdi jengi kylmetä kun Reetu pistää vauhdin päälle.
Kohta tärähtää...
 

Aatos

Jäsen
Hauskaa että aatos jaksaa muistuttaa asiasta missä itse puhui paskaa ja huomautin siitä, mutta demarihenkeen käänsit asian minua vastaan. Ihan OK jos sinulle tulee siitä hyvä mieli.
Sinä sanoit (ja pyysit minua vielä etsimään missä sanoit) että jos veressä on yksikin bakteeri se on verenmyrkytys. Minä sanoin ettei ole.

Kumpi oli väärässä?


Noh eihän kukaan tarkoita, jos puhuu bakteerista veressä, että puhutaan yhdestä. Ainakaan jos työskentelee lääketiedettä harjoittaen . Vai pitäisikö bakteeriviljely termiä muuttaa. Nimittäin Nyt vasta tajusin, että tuosta poimit
tuon yhden bakteerin. Ei käynyt mielessäkään, töitä kun tehdessä puhutaan bakteeriviljelystä.

Tämähän on ihan mottipäistä.

Demarihenkeen.. Käänsin asian sinua vastaan. Just.

Ei millään pahalla, mutta et taida olla kadun kirkkain lamppu tässä asiassa.
(Anteeksi alatyylinen heitto).

Muuten voit olla ok.

Missä tässä oltiin väärässä, ja missä viipyy lupaamasi koulutus ? Olen huomenna päivystämässä, joten soita infektiopuolelle(Tays, Ensiapu) ja tarjoa itseäsi. Voi olla ettei puhelin soi. Sanon aamulla tytöille, että jos Aatosta kysytään, kääntävät mulle.

Valkosolujen määrä kasvaa Sepsiksessä, kuten kuvasit, mutta en halua puuttua tähän enempää, jos todella olet läheisesi menettänyt. Pahoittelut siitä.

Kysehän on elimistön kamppailusta bakteeria(bakteereita) vastaan ja pelkkiä leukkareita voi olla verilitrassa 10 miljardia.

Omahyväinen voin olla mutta ammattiani olen hoitanut 14 vuotta, ja tiedän mitä teen.

Tämä viesti oli ensimmäinen ilman hymiöitä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Omahyväinen voin olla mutta ammattiani olen hoitanut 14 vuotta, ja tiedän mitä teen.

Voin todeta ihan näin sivusta seuranneena, että täällä jatkoajassa pyörii aika paljon eri alojen asiantuntijoita, mutta juuri kukaan heistä ei vaikuta yhtä arrogantilta kuin sinä tässä ketjussa. Ei mulla muuta.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Cheryll:lta vahvaa dosenttimaista analysointia menossa. :D
 

J.Petke

Jäsen
Tiedänpäs kuka on uusi asukas , tulee todennäköisesti taloon sunnuntaina. Tämä ei ole 100%, mutta erittäin luotettava tieto...

Sepä hienoa, toivotaan, että tämä paljastus tulkitaan sopimusrikkomukseksi.

Federik, siis Frederik? Oliko Paula Koivuniemi varattu? Entä Jean S? Säälittävää. Olisivat nyt oikeasti hommanneet sinne oikean artistin eikä mitään vitun Frederikiä. Säälittävää. Olisi ollut parempi jos "festarit" olisivat olleet täysin vailla esiintyjiä.

Frederik, voi helvetti
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös