Hauskaa että aatos jaksaa muistuttaa asiasta missä itse puhui paskaa ja huomautin siitä, mutta demarihenkeen käänsit asian minua vastaan. Ihan OK jos sinulle tulee siitä hyvä mieli.
Sinä sanoit (ja pyysit minua vielä etsimään missä sanoit) että jos veressä on yksikin bakteeri se on verenmyrkytys. Minä sanoin ettei ole.
Kumpi oli väärässä?
Noh eihän kukaan tarkoita, jos puhuu bakteerista veressä, että puhutaan yhdestä. Ainakaan jos työskentelee lääketiedettä harjoittaen . Vai pitäisikö bakteeriviljely termiä muuttaa. Nimittäin Nyt vasta tajusin, että tuosta poimit
tuon yhden bakteerin. Ei käynyt mielessäkään, töitä kun tehdessä puhutaan bakteeriviljelystä.
Tämähän on ihan mottipäistä.
Demarihenkeen.. Käänsin asian sinua vastaan. Just.
Ei millään pahalla, mutta et taida olla kadun kirkkain lamppu tässä asiassa.
(Anteeksi alatyylinen heitto).
Muuten voit olla ok.
Missä tässä oltiin väärässä, ja missä viipyy lupaamasi koulutus ? Olen huomenna päivystämässä, joten soita infektiopuolelle(Tays, Ensiapu) ja tarjoa itseäsi. Voi olla ettei puhelin soi. Sanon aamulla tytöille, että jos Aatosta kysytään, kääntävät mulle.
Valkosolujen määrä kasvaa Sepsiksessä, kuten kuvasit, mutta en halua puuttua tähän enempää, jos todella olet läheisesi menettänyt. Pahoittelut siitä.
Kysehän on elimistön kamppailusta bakteeria(bakteereita) vastaan ja pelkkiä leukkareita voi olla verilitrassa 10 miljardia.
Omahyväinen voin olla mutta ammattiani olen hoitanut 14 vuotta, ja tiedän mitä teen.
Tämä viesti oli ensimmäinen ilman hymiöitä.