Suomen Big Brother 2008

  • 1 245 378
  • 4 325

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Näkyykö kellään muuten, jolla on welhon kaapeli ja pluspaketti? Eikös se pitänyt taas näkyä ilmaiseksi, niinkuin viimevuonna?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kirjoitin tuonne BB-ennustusketjuun että kukaan ei tule tänä vuonna kritisoimaan talon uutta ilmettä mutta, perkele, itsehän se pitää sitten aloittaa... Jos itse joutuisin asumaan kolme kuukautta tuollaisen värityksen keskellä ilman mahdollisuutta poispääsyyn, minut pitäisi varmaan kärrätä hoitoon kesken kaiken. Aika julman näköinen on tuo lilan värinen lattia tuossa BB-sivuston etusivun kuvassa! Siihen kun sitten on vielä sopivasti yhdistelty tuota myrkynvihreää niin a'vot, kauheus on valmis! Ja varmaan on joku sisustussuunnittelija tuostakin komean tilin vetänyt... Kyllä se viimevuotinen hillitympi väritys miellytti minun silmääni huomattavasti enemmän.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näkyykö muilla tuo kanava? Itselläni on pelkkää mustaa. Kiitti vitusti Welho.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vuoden 2008 soturiprinsessa on valittu? Ratsuväki saapuu...

Ei vielä ole valittu ketään. Tosin kyllähän mä jo valkeata ratsuani harjaan ja kiillotan haarniskaani, pitäähän sitä tottakai olla valmis tarvittaessa taistoon.

Näkyy, vaikka ei olisi niin väliksikään.

Ei kai sitä kukaan pakota katsomaan? Vai onko parempi puolisko valloittanut kaukosäätimen.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Joillakin se käy tuuri. Mikäköhän auttais probleemaan. Onko muita kellä näkyy tai kellä ei näy welhon asiakkaista siis.

Oothan virittänyt boksin uudestaan sen jälkeen kun tuo kanava sinne taas tuli. Jotkut boxit vaatin sen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihme on jos tuo Lamourettes-lehmä ei saa ensimmäisenä lähtöpasseja talosta. Todella rasittava sössöttäjä.

Kukas noista on se? Tuo Cheryllkö? Kun minulla ei ole tuota 24/7:ää.
 

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä sinä Minde olet antanut itsellesi tapahtua. Tämä muodonmuutos ei voi johtua vain laajakuvaformaatista.

Hävettää tunnustaa että olen joskus pitänyt tuota neitokaista osittaisena märkänä päiväunena, tosin en ollut koskaan kuullut hänen avaavan suutaan.

Nykyään jo joutuisi miettimään, että millä keinoin tuon suun tukkisin..
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä sinä Minde olet antanut itsellesi tapahtua. Tämä muodonmuutos ei voi johtua vain laajakuvaformaatista.

Hävettää tunnustaa että olen joskus pitänyt tuota neitokaista osittaisena märkänä päiväunena, tosin en ollut koskaan kuullut hänen avaavan suutaan.

Nykyään jo joutuisi miettimään, että millä keinoin tuon suun tukkisin..

Sama täällä. En tunnistanut lainkaan noista ilttiksen kuvista. Tainnut tanssiminen loppua kun on about 15kg tullut jostais lisää ja naamakin on huomattavasti rumempi kuin ennen.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Sama täällä. En tunnistanut lainkaan noista ilttiksen kuvista. Tainnut tanssiminen loppua kun on about 15kg tullut jostais lisää ja naamakin on huomattavasti rumempi kuin ennen.

Kyllä tanssiminen jatkuu, mutta kun dokaa kuin sieni niin lopputulos on tuo. En kyllä itsekkään mainannut kuvista tunnistaa, vaikka livenä pari kertaa nähnyt.
 

scholl

Jäsen
Kun noin iso osa ihmisiä on samasta kaupungista

Se vähä mitä minä olen tuota ohjelmaa koskaan seurannut niin yhtään helsinkiläistä en siinä ole nähnyt. Kyllä ne ovat varmaan kaikki ympäri Suomea. Se on ihan skeidan väli mitä ilmoittaa asuinpaikakseen. Ei se syntyperä ja tausta silti muutu miksikään.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Loistosakkia vaikuttaa olevan. Pari promoottoria ja onhan siellä joku mallin töitäkin tehnyt. Niistä hommista pääsee varmaan suht kivuttomasti virkavapaalle BB-taloon ja hakemaan lisää hyödyllistä esiintymistaitoa, jota voi hyödyntää tulevaisuudessa. Parilla naisella on vielä esikuvana monilla tärkeillä elämänalueilla kunnostautunut Christina Aquilera.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Kauheesti olette pettyneet Minden nykyilmeestä. Periaatteessa ei se ole 4 vuodessa muuttunut mihinkään. Silloin kun joskus tapasin hänet pari kertaa niin antoi aika tyhmän vaikutelman itsestään, heh, no mitäpä voi odottaa.. Ei oo koskaan ollut mitenkään hoikka, vaikka onkin ollut "tanssija".
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Loistosakkia vaikuttaa olevan. Pari promoottoria ja onhan siellä joku mallin töitäkin tehnyt. Niistä hommista pääsee varmaan suht kivuttomasti virkavapaalle BB-taloon ja hakemaan lisää hyödyllistä esiintymistaitoa, jota voi hyödyntää tulevaisuudessa. Parilla naisella on vielä esikuvana monilla tärkeillä elämänalueilla kunnostautunut Christina Aquilera.
Irokeesipäinen jätkä ilmoitti, että on lomilla sivarista, mutta aio palata sinne enää. Eli BB-talossa asuminen käynee myös siviilipalveluksen suorittamisesta.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Welhon kautta katsovien kannattaa huomioida myös se, että näyttää olevan tämän vuoden BB kanavapaikalla 217. Viimevuotinen löytyy yhä paikalta 56, mutta näyttää pelkkää mustaa.

Jäi ensihetket näkemättä, kun kiroilin Welhoa hitaudesta kanavan avaamisessa / salausavaimen purkamisessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös