Suomen Big Brother 2008

  • 1 245 341
  • 4 325

sake

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis kertokaapa, miksi ihmeessä "tuotanto" olisi halunnut vehkeillä Markon ulos? Nää teijän salaliittoteoriat saa kyllä hymyilyttämään..

"Mä oon niinkö vaan niinkö liian vahva persoona niinkö noille muille, että.."- voi paska, mikä tyyppi!
 

Natural

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Simon Gagne, Keith Primeau, JVR
Jos äänestysaikaa on viikko, niin miten vartissa pystyy kymmenen prosentin eron kääntämään? aika monta ääntä viikossa kyllä annetaan. Mielestäni Cheryll olisi saanut lähteä. Enää jäljellä suosikeistani on vain Johan.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viekää toi vitun Pimiä saunan taakse oikeasti. Ei haastattelua ilman sovinistikysymystä. Ei jumalauta.

Tuota Jari-Mattia en muista millään (samoilta seuduilta), vaikka kyllä pitäisi.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Siis kertokaapa, miksi ihmeessä "tuotanto" olisi halunnut vehkeillä Markon ulos? Nää teijän salaliittoteoriat saa kyllä hymyilyttämään..

Varmaan nyt vältyttiin antamasta rangaistusta "yhteyden ottamisesta ulkomaailmaan". Tiiä nyt kuitenkaan onko kyse salaliittoteoriasta.

Rahastuksen takia tuotanto "arpoo" noi äänestyksen väliaikatiedot.
 

J.Petke

Jäsen
Seuraavaksi sitten äänestykseen luultavasti Johan ja Tero. Toki nuo uudet asukkaat tuovat uudet äänet ja paskakerhon on nopeasti hankittava nuo puolelleen. Ärsyttävää vaan, että tuolla juonittelulla saatiin talon yksi kolmesta miehestä pois.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Markon juuri nähdyt hyvät hetket kertoivat todella paljon: Marko ei tehnyt talossa mitään. Oli todella tylsä ihminen.
 

Ottomaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit forever ja muulloin HIFK
Siis kertokaapa, miksi ihmeessä "tuotanto" olisi halunnut vehkeillä Markon ulos? Nää teijän salaliittoteoriat saa kyllä hymyilyttämään..

"Mä oon niinkö vaan niinkö liian vahva persoona niinkö noille muille, että.."- voi paska, mikä tyyppi!

Et varmaan katsonut 24/7:aa kun siellä Marko oli erilainen kuin mitä koosteissa esitettiin! Kaikki parhaat Markon jutut (kuten selkäänpuukottajien hiljentämiset) jäivät koosteiden ulkopuolelle!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siis kertokaapa, miksi ihmeessä "tuotanto" olisi halunnut vehkeillä Markon ulos? Nää teijän salaliittoteoriat saa kyllä hymyilyttämään..

"Mä oon niinkö vaan niinkö liian vahva persoona niinkö noille muille, että.."- voi paska, mikä tyyppi!

Kerropa miksi ihmeessä viimeisen viikon ajan oikeastaan KAIKKI Markon keskustelut ja tekemiset jätettiin koosteista pois ja näytettiin sen sijaan vain juorukerhon puheita siitä kuinka iljettävä liero Marko on? Miksi Markosta ei koko viime viikon aikana näytetty YHTÄÄN positiivista pätkää vaikka jokainen 24/7:ää seurannut on huomannut niitä olevan?
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Selväähän tämä on, että tuotanto voi ihan hyvin päättää ketä koko paskan esimerkiksi voittaa, niin mikseivät voisi samalla "korjailla" äänestys tulosta. Kusetukseksi tää homma menee väkisinkin. Äänestykset niitä jo on. Hyvin saivat "äänestäjät" manipuloitua kun koosteissa ei näytetty mitään Markon hyviä puolia, mitä 24/7 katsojat ovat saaneet nähdä.
 

sake

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Et varmaan katsonut 24/7:aa kun siellä Marko oli erilainen kuin mitä koosteissa esitettiin! Kaikki parhaat Markon jutut (kuten selkäänpuukottajien hiljentämiset) jäivät koosteiden ulkopuolelle!

Jos viittisit lukea muutaman sivun taaksepäin, niin huomaisit että kyllä olen 24/7:aa alusta asti tuijottanut. Olen jopa aiemmin pitänyt Markoa omana suosikkinani!

Mun kysymys olikin, että miksi ihmeessä ne haluais saada Markon sieltä ulos? Puuttuu siis se kuuluisa motiivi ;)
Jos olisitte vaivautuneet katsomaan bbplazan äänestystä niin Marko on sekä ylivoimainen suosikki että ylivoimainen inhokki. Eli mielipiteet ovat todellakin jakaantuneet, ja luulen että eniten eroihin vaikuttaa äänestäjän sukupuoli. Marko ja Johan edustivat tätä mukamas-tosiäijä-panomies- porukkaa, joka ainakin mua etoo.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Ihan offtopiccina kyselen, että miksiköhän mulla ei näy bbplazan sivut? Jokainen selain näyttää, että sivua ei voi näyttää. Onko muilla samaa ja mistäköhän johtuu?
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Marko ja Johan edustivat tätä mukamas-tosiäijä-panomies- porukkaa, joka ainakin mua etoo.

Toiset tykkää toiset ei. Meikäläistä taas etoo ne pikkusormeaan heristelevät hinaajat, jotka eivät saa muuta aikaiseksi kuin selän takana vittuilua ja itkukohtauksia parin hinttivissyn jälkeen.

Toki jos tykkää katsella muutaman homon itkua, niin Markon ulostaminen oli juuri passeli ratkaisu heille.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Enemmänhän Cheryllin lähtö olisi saanut aikaan talossa ja kun itse olen alkanut suorastaan inhota koko barbia, niin olisin oikeastaan nauttinut siitä, kun olisin saanut nähdä sen poraavan.

Onko muuten Timo T.A. Mikkoseen otettu jo yhteyttä tämän salaliittoteorian pohjalta? Eikös hää itsekin vieraillut tuolla talossa tms?
 

sake

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toiset tykkää toiset ei. Meikäläistä taas etoo ne pikkusormeaan heristelevät hinaajat, jotka eivät saa muuta aikaiseksi kuin selän takana vittuilua ja itkukohtauksia parin hinttivissyn jälkeen.

Toki jos tykkää katsella muutaman homon itkua, niin Markon ulostaminen oli juuri passeli ratkaisu heille.

Eiköhän ole ihan oikeutettua Andreakselta päästää itku, kun tuollaisia uutisia kuulee? Nikon itkuilua taas katson lähinnä huvittuneena.

Pakko vielä mainita tuosta äänestyssysteemistä, että äänestysohjeissahan sanotaan, että kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.. Käytännössähän tuotanto voi tehdä ihan mitä huvittaa. Se ei oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka soittaa ja maksaa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toiset tykkää toiset ei. Meikäläistä taas etoo ne pikkusormeaan heristelevät hinaajat, jotka eivät saa muuta aikaiseksi kuin selän takana vittuilua ja itkukohtauksia parin hinttivissyn jälkeen.

Toki jos tykkää katsella muutaman homon itkua, niin hyvä heille.
Täyttä asiaa penolta. Puppeli-Nikon itkukänniraivarit ovat aika infernaalisia, kuten myös se selän takana paskanjauhanta.

Talon alkuperäis-pissikset ovat aika käärmeissään uusista asukkaista. Ja Mariannan norsunvittunaama alkaa etoa koko ajan vaan enemmän.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Eiköhän ole ihan oikeutettua Andreakselta päästää itku, kun tuollaisia uutisia kuulee?

Lähinnä sitä yleistä valitusta tarkoitin, eihän se Andreas siellä kirjaimellisesti ole tainnut itkeä, toisin kuin tämä Niko.
 

sake

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No eihän siihen mennyt kuin 10 min, kun wanhat jo alkoi puhumaan paskaa uusista ja juonimaan niitä vastaan. Jeps jeps! Hyvä meininki..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös