Tottahan tuo on."Mä oon niinkö vaan niinkö liian vahva persoona niinkö noille muille, että.."- voi paska, mikä tyyppi!
Tottahan tuo on."Mä oon niinkö vaan niinkö liian vahva persoona niinkö noille muille, että.."- voi paska, mikä tyyppi!
Siis kertokaapa, miksi ihmeessä "tuotanto" olisi halunnut vehkeillä Markon ulos? Nää teijän salaliittoteoriat saa kyllä hymyilyttämään..
Viekää toi vitun Pimiä saunan taakse oikeasti. Ei haastattelua ilman sovinistikysymystä. Ei jumalauta.
Siis kertokaapa, miksi ihmeessä "tuotanto" olisi halunnut vehkeillä Markon ulos? Nää teijän salaliittoteoriat saa kyllä hymyilyttämään..
"Mä oon niinkö vaan niinkö liian vahva persoona niinkö noille muille, että.."- voi paska, mikä tyyppi!
"Mä oon niinkö vaan niinkö liian vahva persoona niinkö noille muille, että.."- voi paska, mikä tyyppi!
Markon juuri nähdyt hyvät hetket kertoivat todella paljon: Marko ei tehnyt talossa mitään. Oli todella tylsä ihminen.
Et varmaan katsonut 24/7:aa kun siellä Marko oli erilainen kuin mitä koosteissa esitettiin! Kaikki parhaat Markon jutut (kuten selkäänpuukottajien hiljentämiset) jäivät koosteiden ulkopuolelle!
Ihan offtopiccina kyselen, että miksiköhän mulla ei näy bbplazan sivut? Jokainen selain näyttää, että sivua ei voi näyttää. Onko muilla samaa ja mistäköhän johtuu?
Mulla oli sama juttu mutta nyt toimii normaalisti...Ihan offtopiccina kyselen, että miksiköhän mulla ei näy bbplazan sivut? Jokainen selain näyttää, että sivua ei voi näyttää. Onko muilla samaa ja mistäköhän johtuu?
Marko ja Johan edustivat tätä mukamas-tosiäijä-panomies- porukkaa, joka ainakin mua etoo.
Toiset tykkää toiset ei. Meikäläistä taas etoo ne pikkusormeaan heristelevät hinaajat, jotka eivät saa muuta aikaiseksi kuin selän takana vittuilua ja itkukohtauksia parin hinttivissyn jälkeen.
Toki jos tykkää katsella muutaman homon itkua, niin Markon ulostaminen oli juuri passeli ratkaisu heille.
Täyttä asiaa penolta. Puppeli-Nikon itkukänniraivarit ovat aika infernaalisia, kuten myös se selän takana paskanjauhanta.Toiset tykkää toiset ei. Meikäläistä taas etoo ne pikkusormeaan heristelevät hinaajat, jotka eivät saa muuta aikaiseksi kuin selän takana vittuilua ja itkukohtauksia parin hinttivissyn jälkeen.
Toki jos tykkää katsella muutaman homon itkua, niin hyvä heille.
Eiköhän ole ihan oikeutettua Andreakselta päästää itku, kun tuollaisia uutisia kuulee?
No eihän siihen mennyt kuin 10 min, kun wanhat jo alkoi puhumaan paskaa uusista ja juonimaan niitä vastaan. Jeps jeps! Hyvä meininki..