Suomen Big Brother 2008

  • 1 248 554
  • 4 320

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Marko ja Cheryll ovat tällä viikolla häätöuhan alla. Ihme ja kumma, jos lähtijä ei ole Cheryll. Sen kitinää on kuultu jo aivan riittävästi, joten kiitos ja hyvästi!

(Tolkuttoman hidas.. karvapallo ehti ennen)
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
He heh! Marko ja C, Kirsikka, Neiti Hienohelma, Äitin kulta, äänestykseen. Marko selviytyy taas, ja Zetor lähtee etsimään ties mitä. Hyvä näin.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
He heh! Marko ja C, Kirsikka, Neiti Hienohelma, Äitin kulta, äänestykseen. Marko selviytyy taas, ja Zetor lähtee etsimään ties mitä. Hyvä näin.

Taitaapi cherii lähteä, harmi kun Marko on taas vastassa, olisi ollut joku muu, niin sitten olisi saanut cheri jäädä taloon järkkäämään kissatappeluita.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Marko ja Cheryll ovat tällä viikolla häätöuhan alla. Ihme ja kumma, jos lähtijä ei ole Cheryll. Sen kitinää on kuultu jo aivan riittävästi, joten kiitos ja hyvästi!

Sieltähän se tuli, kuten odottaa sopikin olihan nuo asukkaat suunnilleen keskenään jo sopineet että ketkä kaksi nimetään niin avointa ja porukalla tapahtunutta Cherin haukkumista tuo on ollut. Tää on tällä hetkellä lähinnä BB selviytyjät jossa liittoutumana sovitaan kuka tiputetaan, juonittelu muka kielletty - jep jep. Niin "salaisesti" tuosta nimeämisistä on talossa saanut puhua että Harri tiesi ennakkoon aivan varmasti että Marko ja Cheryll tulee olemaan nimetyt.
 

d2uce

Jäsen
Sieltähän se tuli, kuten odottaa sopikin olihan nuo asukkaat suunnilleen keskenään jo sopineet että ketkä kaksi nimetään niin avointa ja porukalla tapahtunutta se Cherin haukkumista tuo on ollut. Tää on tällä hetkellä lähinnä BB selviytyjät jossa liittoutumana sovitaan kuka tiputetaan, juonittelu muka kielletty - jep jep.

Niiden olisi pitänyt ilmeisesti nimetä joku hyvä tyyppi, ettei olisi juonittelua?

flintsonelle tämä tietää aikamoista rahanmenoa, mutta eiköhän Marko taas vältä häädön.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Niiden olisi pitänyt ilmeisesti nimetä joku hyvä tyyppi, ettei olisi juonittelua?

Juonittelu ei kuulu ko formaattiin, selviytyjiin se kuuluu. Se on jopa ehdottomasti kielletty säännöissä, tällä kaudella sitä ei vain ole tippaakaan noudetettu. Muutamaan kertaan on tyydytty toteamaan että rikotte sääntöjä. Marianna ja Marianne joutuivat lukemaan sääntökirjaa kun puhuivat aivan avoimesti nimeämisistä.
 
Sieltähän se tuli, kuten odottaa sopikin olihan nuo asukkaat suunnilleen keskenään jo sopineet että ketkä kaksi nimetään niin avointa ja porukalla tapahtunutta Cherin haukkumista tuo on ollut. Tää on tällä hetkellä lähinnä BB selviytyjät jossa liittoutumana sovitaan kuka tiputetaan, juonittelu muka kielletty - jep jep.

Eli meinaat siis, että Chipukka (Cheryll) ei olisi joutunut häätöuhon alle mikäli jokainen asukas olisi äänestänyt omantuntonsa mukaan?

Sen verran mitä itse olen seurannut, niin sanoisin, että Marko ja Cheryll ovat juuri ne tyypit, jotka asukkaita eniten ovat ärsyttäneet.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Eli meinaat siis, että Chipukka (Cheryll) ei olisi joutunut häätöuhon alle mikäli jokainen asukas olisi äänestänyt omantuntonsa mukaan?

Olisi varmaan joutunut, nyt vain se oli täysin varmaa. Vai kuka yllättyi kun nimetyt kerrottiin? Ei edes talossa yllätytty, mm Harri sanoi että oli 100% varma että Cheryll ja Marko on nimetyt.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
En halua millään tavalla provosoida, mutta kun ostin canal+ paketin tässä pari päivää sitten niin siellä alkoi eräällä muuan kanavan nro. 247 näkymään big brother 24/7. Katsoin 2 minuuttia sivusilmällä tätä sarjaa, jota en normaalisti kyllä katso ja tuntui samalta kun olisi katsonut maikkarin yöchattia sen kuusi tuntia. Nostan kyllä kieltämättä hattua sille joka tuota jaksaa/ehtii vahdata sen 24 tuntia 7 kertaa viikossa. Okei, olisi voinut mennä ihmettelyketjuunkin..
 

krobbe

Jäsen
Tämän kauden voi enää pelastaa vain mahdolliset uudet asukkaat. Tuo nykyinen joukkio on asteikolla nollasta kymppiin jäsen nollia jokaikinen.

Tero, Johan, Harri ja Marko tylsiä ja täysin yllätyksettömiä vätyksiä. Andreas ja Niko saa sentään jonkin asteisia tunteita pintaan, mutta ei kuitenkaan sellaisia persoonia jotka jaksaisivat isommin innostaa.

Mia, Marianne, Marianna zombin sielunelämällä varustettuja nynnyjä. C lähtee, joutaakin ja sitten tämä paskalehmä, hän nyt sentään saa jonkin asteisia tunteita pintaan, säälittävä tunkio nahkapussissa etoo.

Eli odotellaan, että uudet asukkaat pelastaisivat mitä vielä pelastettavissa on.

Ps. Serlan tulisi olla nyt hereillä; Manta pytyllä serlan wc-paperia hypistelemässä; "Paskottuani pyyhin perseeni pehmeään Serlaan"! Ja tietysti kimakka pieru päälle! Vuoden mainos olisi se varmana.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Minä uskon että Cheri tippuu mutta ehkä tämä ei sittenkään ole ihan niin selvä äänestys kuin vielä vähän aikaa sitten luulin. Olen positiivisesti yllättynyt jos Cheryll tän äänestyksen voittaa. Tosin tuohan pikkuprinsessa-Cheri taloon enemmän säpinää ja eripuraa kuin tapetti-Marko, talon ulkopuolella Marko on varmasti hyvä tyyppi mutta talossa vähän tylsä. Kumpikin olisi saanut selvitä pidemmälle, tuolla on paljon muita jotka olisi saanut tippua näitä aikasemmin.

Ei voi mitään. Ja kuten krobbe kirjoitti niin nää kaikki asukkaat on kyllä sellaisia että kaikki toivo tän kauden mielenkiinnon pelastamiseksi on heitettävä uusien asukkaiden varaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jeesus että tuo Marianna voi ollakin ärsyttävä korppikotka. Pystyyköhän tuo Marko tekemään mitään siten että se ei jollain tavalla ärsyttäisi tuota noita-akkaa? Tekipä niin tai näin niin aina se kylmän kolkko ääni kuuluu jostain "Voi vitsi että mua ärsyttää just tollanen käytös..."
 
Mariannalla on jokin ihme kasvain kädessä!! Semmonen pinkki pötkylä. Näyttäis vähän joltain huulikiillolta tms, mutta ei kai kukaan semmosta kanna jatkuvasti kädessään. Jokin ihosairaus siis varmaan.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Aikamoisia pikkusieluja nuo maatuska ja lastipylly! "Mua niin ärsyttää, kun Marko keittää puuroa ja mä vasta heräilen!" Voi jumalauta, äijä on ollut maajoukkuetason urheilija, niin kai siitä on jonkunlaiset rutiinit jäänyt. Mua vituttaa nuo hinttarit, jotka poraa avarakatseisuuden ja suvaitsevaisuuden perään, mutta itse eivät siedä mitään, mikä poikkeaa heidän omista rutiineistaan.

Ja tuo venakko rutisee saatana kaikesta, tehtävä on tehtävä. Ei Marko sitä viikkotehtävää ole keksinyt. Ryssykkä mokaa tän homman, se on saletti!

Sitäpaitsi Johan on se ketä tuolla "henailee", ei Marko.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Nyt rupee ärsyttämään taas useampi henkilö tuolla talossa. Johan on ihan dille. Istuu pipo päässä saunassa (!) ja sitten aukoo päätään ihan väsyneillä jutuilla.

Ja sitten Marianna. Ihan hemmetin ärsyttävä diiva. Kaikki on niin ällöö ja Marko sitä, Marko tätä.

Sitten Marko. Muuten ihan jees tyyppi, mutta se puhetyyli. Se ärsyttää jopa minua. Kaikki mitä se sanoo, täytyy päättää "niin, että..." "tota noin niin...". Aargh.
 

J.Petke

Jäsen
Ensimmäistä kertaa iski ärsytys tuohon Andreakseen. "Ei oo kivaa kun kaikilla ei oo kivaa"

Marko joutunut epäsuosiolliseen asemaan kun asukkaat äänestävät häntä siksi koska "on ollut ennenkin" vaikka todellisuudessa ollut oikeasti äänestyksessä vain kerran ja sekin sen takia kun epäonnistui tehtävässä. Marianna helvettiin. Juonii koko ajan ja ei tunnu saavan mitään rangaistusta.

Juuri tällaisia tehtäviä pitää ollakin. Olisi hauska nähdä, että seuraavassakin tehtävässä olisi naiset huonommassa asemassa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ensimmäistä kertaa iski ärsytys tuohon Andreakseen. "Ei oo kivaa kun kaikilla ei oo kivaa"

Sama juttu. Minua on tällä viikolla alkanut tuo Andreas ärsyttää koko ajan enemmän ja enemmän. Erityisesti ärsyttää tuo että puhuu jatkuvasti selän takana paskaa ja sitten naaman edessä esittää maailman parasta kaveria ja kaikki on aina "kivaa" ja "ihanaa".

Toinen kenen kohdalla ärsytys lisääntyy koko ajan enemmän ja enemmän on tuo pieru-Manta. Tänäänkin räyhäsi muille kuinka häntä vituttaa selän takana puhuminen ja kaikkien pitäisi puhua suoraan asioista eikä "läyhätä". Vaan kukahan tuolla talossa on se joka puhuu eniten selän takana? Ettei vaan olisi Manta itse? Jatkuva märinä kuuluu jostain sillä pubiruusun äänellä ja varmasti ei koskaan sano mitään asianomaisille itselleen.

Vaan inhokkilistani ylivoimaisena ykkösenä pysyy edelleen tuo korppikotka Marianna, joka on kyllä oikein viimeisen päälle vastenmielinen ihminen. Jatkuva valitus kaikesta ja kaikista, minkä helvetin takia tuonne taloon pitää edes mennä jos ei kestä yhtään auktoriteetteja, ei kestä yhtään sitä että tuolla saattaa joutua tekemään jotain vastentahtoistakin, ja jos ei pysty heittäytymään mihinkään juttuihin vaan aina vaan valitetaan ja märistään.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En olisi uskonut, mutta talossa ei tällä hetkellä ole kuin tasan yksi henkilö joka ei ärsytä ja tämä on Cherryll. Täytyy sanoa sen verran, että jotenkin tämän kauden ihmisistä puuttuu se yks "hiukan erillainen hauska tyyppi" 05 se oli Perttu, 06 Sarppa ja 07 Sauli, tänä vuonna siellä on Niko, mutta jotenkin se ei vain sytytä, kun viime kaudella oli jo mukana Sauli. Voisi tässä kohti heittää sellaisen veikkauksen, että BB2008:n voittaa joku ketä tulee taloon jälkeenpäin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En olisi uskonut, mutta talossa ei tällä hetkellä ole kuin tasan yksi henkilö joka ei ärsytä ja tämä on Cherryll.

Sama juttu minulla, paitsi että minulla se henkilö on Marko. Ja hänekin kohdalla se "niin että..." -puhetyyli on vähän alkanut ärsyttämään. Mutta henkilönä ainoa jota itse sietäisin tuosta porukasta.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Ensimmäistä kertaa iski ärsytys tuohon Andreakseen. "Ei oo kivaa kun kaikilla ei oo kivaa"

Marko joutunut epäsuosiolliseen asemaan kun asukkaat äänestävät häntä siksi koska "on ollut ennenkin" vaikka todellisuudessa ollut oikeasti äänestyksessä vain kerran ja sekin sen takia kun epäonnistui tehtävässä. Marianna helvettiin. Juonii koko ajan ja ei tunnu saavan mitään rangaistusta.

Juuri tällaisia tehtäviä pitää ollakin. Olisi hauska nähdä, että seuraavassakin tehtävässä olisi naiset huonommassa asemassa.

Tai sitten juuri sellainen missio, missä naiset pääsevät valtaan. Marianna ei todennäköisesti pysy housuissaan ja vetää överiksi. Ja sitä kautta äänestykseen. Johan tuolla on eniten sikaillut ja tuottanut naisille lisähommaa ja venakko antaa sille vielä pillua kaupan päälle!? Ei aina oikein ymmärrä akkojen (varsinkaan venäläisten) järjenjuoksua...
 
Suosikkijoukkue
TPS
Andreaksen pisteet laskevat jatkuvasti. Tänään ei esim. pelannut poikien kanssa sählyä vaan ikävöi tyttöjen luokse. Andreas = yksi naisista.

Marianna jaksaa jatkuvasti inistä selän takana Markosta. Marko sitä, Marko tätä. Rasittava ämmä kaiken kaikkiaan. Suurin inhokkini.

Maria puolestaan avautui huomisen jakson ennakkopläjäyksessä selän takana puhumisesta. "Sanokaa suoraan päin naama, älkää puhuko selän takana paskaa." Ämmä puhuu itse jatkuvasti paskaa muista!!
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jeesus että tuo Marianna voi ollakin ärsyttävä korppikotka. Pystyyköhän tuo Marko tekemään mitään siten että se ei jollain tavalla ärsyttäisi tuota noita-akkaa? Tekipä niin tai näin niin aina se kylmän kolkko ääni kuuluu jostain "Voi vitsi että mua ärsyttää just tollanen käytös..."

Niin? Mitä ihmeellistä tuossa on? Jotkut ihmiset vain ärsyttävät ihan jo pelkällä olemuksellaan.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Niin? Mitä ihmeellistä tuossa on? Jotkut ihmiset vain ärsyttävät ihan jo pelkällä olemuksellaan.

No joo joo, mutta Mariannahan juuri rutisi PK-huoneessa, miten Marko sikailee ja tekee tiskiä/muuta ylimääräistä hommaa. Eikös se Johan (jolle Valkuainen tarjoili vielä handjobia) ole sitä sotkua aiheuttanut ja vittuilut vielä siihen päälle?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös