Suomen Big Brother 2008

  • 1 248 549
  • 4 320

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tässä kanssa joitakin kommentteja talossa olevista asukkaista:

Marianne: Siis kuka? En ole saanut otetta kyseiseen beibiin. Olisiko HMV-ainesta?

Cheryll: Prinsessamainen. Pitää itteään vähän jotenkin erikoisena. Ei kovin kaunis. Antoi säpiä Ristolle, ainakin tässä uskossa olen.

Mia: Ruma!

Maria: Paskaa, paskaa ja aina vaan sitä paskaa. Vittu kun tekis mieli paskantaa...

Marianna: Symppistyyppi. Ihan mukava.

Johan: Muuten aika HMV-ainesta, mutta bileissä tykkää esiintyä alasti ja leikkiä pikkukivaa likkojen kanssa. Tykkää alastomuudesta. Veli on ollut hänen kanssaan samaan aikaan armeijassa ja kertoi Johanin menevän aina alasti suihkuunkin. Siis enkä vain tarkoita sitä hetkeä kun siellä suihkussa ollaan vaan käveli koko matkan tuvasta suihkuun alasti. Ruma hiustyyli nykyään.

Andreas: Symppistyyppi. Analyytikko.

Harri: Hirveät hiukset. Ei oikein otetta kyseiseen tyyppiin minulla.

Marko: Ainesta talon viihdyttäjäksi, potentiaalia on. Silti jäänyt vielä vähän seinätapettirooliin.

Niko: Omassa sairaudessaan jopa nykyään pidän hänestä. On hänessä ärsyttäviäkin puolia, mutta viihdyttäviäkin myös.

Tero: Kuka?

Ja jos olisin ollut talossa niin olisin valinnut omaksi soitatettavaksi kappaleeksi ilman muuta Finlandian!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Andreas: Symppistyyppi. Analyytikko.

Andreas vain esittää symppistä, ei kuitenkaan todellisuudessa ole sitä. Naamatusten on kaikkien kaveri mutta silti aina mukana kun jostain asukaasta puhutaan seläntakana pahaa. Nyt tuon pahaa puhumisen kohteeksi tuntuu muodostuneen Cheryll, näinollen veikkaan että pikkuprinsessa vetelee viimeistä viikkoaan talossa.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä kanssa joitakin kommentteja talossa olevista asukkaista:

Marianne: Siis kuka? En ole saanut otetta kyseiseen beibiin. Olisiko HMV-ainesta?

Cheryll: Prinsessamainen. Pitää itteään vähän jotenkin erikoisena. Ei kovin kaunis. Antoi säpiä Ristolle, ainakin tässä uskossa olen.

Mia: Ruma!

Maria: Paskaa, paskaa ja aina vaan sitä paskaa. Vittu kun tekis mieli paskantaa...

Marianna: Symppistyyppi. Ihan mukava.

Johan: Muuten aika HMV-ainesta, mutta bileissä tykkää esiintyä alasti ja leikkiä pikkukivaa likkojen kanssa. Tykkää alastomuudesta. Veli on ollut hänen kanssaan samaan aikaan armeijassa ja kertoi Johanin menevän aina alasti suihkuunkin. Siis enkä vain tarkoita sitä hetkeä kun siellä suihkussa ollaan vaan käveli koko matkan tuvasta suihkuun alasti. Ruma hiustyyli nykyään.

Andreas: Symppistyyppi. Analyytikko.

Harri: Hirveät hiukset. Ei oikein otetta kyseiseen tyyppiin minulla.

Marko: Ainesta talon viihdyttäjäksi, potentiaalia on. Silti jäänyt vielä vähän seinätapettirooliin.

Niko: Omassa sairaudessaan jopa nykyään pidän hänestä. On hänessä ärsyttäviäkin puolia, mutta viihdyttäviäkin myös.

Tero: Kuka?

Lisään tähän vielä yhden:

Takka: Risto lähti ja Takka jäi yksin. Sympatiani ovat tämän hyljeksityn objektin puolella, sillä ymmärrän täysin Riston kiinnostuksen Takkaan Kirsikka-actionin aikana. Todella harmi, että Takan vintti oli pimeenä juuri tuolloin, kun Kirsikkainen yritti raiskausta sviitin vuoteessa - maailmanhistoria olisi kirjoitettu parempaan suuntaan asioiden tapahduttua toisin.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
~ 5 jakson katsomisen (melkein joka kerta äänettömällä) ja iltapäivälehtien lukemisen perusteella omat mielipiteet ihmisistä talossa;

Marianne: Varsinainen seinätaulu. Ei näy!! Motto "Life is like a dick. When things get hard, fuck it!" ei ihan käy toteen mielestäni(?)

Cheryll: Tää on se joka pani sitä toista ja jätti sen yhen sinne alakertaan nuolemaan näppejään piparin sijasta. Pikku teiniprinsessa, jota en jaksaisi tosielämässä sekuntiakaan!

Mia: Oma "suosikki" (BB-ei kiinnosta edelleenkään) Hyvä pylly! :peukku: (Ei siis pyllyyn, vaan pystyyn, tai siis.. No tiiätteähän te)

Maria: 34-vuotias, seurusteleva, peruskoulu -koulutuksella oleva haaska! ..Ei kiinnosta pätkääkään ja yrittää olla taysin jotain mitä ei selvästikkään ole! ..Kamalat jalat

Marianna: Toinen muijja jota jaksaa seurata ja kuunnellakkin.. Ulkonäkö riittäisi enempäänkin kuin BB:hen. Perusmuijja kun puhuu toisista paskaa.

Johan: Gay.. Ei kiinnosta pätkääkään

Andreas: Gay.. Ei kiinnosta pätkääkään

Harri: Kaamee letti. Yrittää olla jonkinasteinen teini-idoli. Nössö!?

Marko: Ainoa jolla pätkääkään järkeä päässä!

Niko: Gay.. Ei kiinnosta pätkääkään

Tero: Viiksimies ulos!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Itse ihmettelen tuota että valitetaan selän takana siitä kuinka Marko tekee liian vähän puuroa. Miksei sanota suoraan? Kyseessä taitaa kuitenkin olla ihan peruspuuro eikä mikään enempää aikaa vievä kuten riisipuuro. Kyseisen puuron ollessa ihan vaikka kaurapuuroa niin äkkiäkö tuota nyt lisää tekee? Ja mikäli peukalo ei ole ihan keskellä kämmentä niin tuotahan osaisi se itse valittajakin tehdä lisää!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Asukkaat on saaneet ilmeisesti uuden viikkotehtävän joka on siis remontti ja vain naiset osallistuvat tekemiseen, miehet saavat neuvoa mutta eivät osallistua. Ja remontoivat siis ilmeisesti sen tyhjän huoneen. Kuulostaa lähtökohtaisesti helvetin tylsältä mutta ehkä tossa joku koukku sitten on. No voihan tuo saada naisten hermoja kiristymään ja saadaan nähdä ehkä kissatappelua. Talon miesten osalta tuo vaikuttaa aivan turhalta, niin kuin nää miehet eivät makailisi ja olisi tapettiin häviäviä jo muutenkin.

Olihan siellä sittenkin joku koukku, miesten tulee siis keskittyä hauskanpitoon. Miehet eivät saa tehdä ruokaakaan vaan naiset tekevät ruuan yms kivaa hommaa. Tällä viikolla mahdetaan nähdä varsin kiukkuisia naisia.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Andreas vain esittää symppistä, ei kuitenkaan todellisuudessa ole sitä. Naamatusten on kaikkien kaveri mutta silti aina mukana kun jostain asukaasta puhutaan seläntakana pahaa. Nyt tuon pahaa puhumisen kohteeksi tuntuu muodostuneen Cheryll, näinollen veikkaan että pikkuprinsessa vetelee viimeistä viikkoaan talossa.

Paskan puhuminen Cheryllistä oli oikeastaan ensimmäinen, johon törmäsin Andreasin kohdalla. Hirveän aktiivisesti en ole 24/7:aa seurannut, mutta uutiset olen yleensä silmäillyt läpi. Taitaa taas flintti vedellä omiaan, vai onko multa mennyt kaikki ohi? Talossa on kyllä muuten puhuttu suht paljon paskaa, mutta harvemmin Andreas on ollut mukana, sen mitä itse olen seurannut.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Paskan puhuminen Cheryllistä oli oikeastaan ensimmäinen, johon törmäsin Andreasin kohdalla. Hirveän aktiivisesti en ole 24/7:aa seurannut, mutta uutiset olen yleensä silmäillyt läpi.

Aivan samaa oli Andreaksessa havaittavissa jo Minnan kohdalla, mm Marian ja Mian kanssa. Ja eikös se Andreas ole nimennyt niin Markon kuin Minnankin ja silti häädön yhteydessä on itkettänyt kovastikin?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse ihmettelen tuota että valitetaan selän takana siitä kuinka Marko tekee liian vähän puuroa. Miksei sanota suoraan? Kyseessä taitaa kuitenkin olla ihan peruspuuro eikä mikään enempää aikaa vievä kuten riisipuuro. Kyseisen puuron ollessa ihan vaikka kaurapuuroa niin äkkiäkö tuota nyt lisää tekee? Ja mikäli peukalo ei ole ihan keskellä kämmentä niin tuotahan osaisi se itse valittajakin tehdä lisää!

Totta! Kai sitä puuroa nyt voi itse lisää keittää jos se ei riitä, ja eiköhän se Markokin sitä lisää tekisi jos joku siitä vaan sanoisi hänelle itselleen eikä marmattaisi selän takana. Ja sitä paitsi, kun noilla nyt on viikkobudjetti aika nihkeä niin ruoan säästäminen saattaa muutenkin olla ihan fiksua.

Tämän viikon viikkotehtävä on sitten sellainen joka parhaimmillaan saattaa kiristää välejä aika mukavasti. Tuo tehtävä kyllä suorastaan huutaa Henaa tai jotain muuta kunnon sovinistia vähän "lämmittämään" naisia...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Voi olla että jotain on mennyt ohi, mutta mun mielikuvien mukaan Marianna on aivan selkeä ykkönen tällä alalla.

No Marianna ja Maria on pahimmat, mutta kun tuota Andreasta pidetään niin empaattisena symppiksenä niin minusta tuo Andreaksen toiminta ei kyllä vastaa aivan sitä mielikuvaa.

Tää viikkotehtävä on kyllä taas sellainen joka saa hieman karvoja pystyyn, varsinkin jos nämä roolit vedetään oikein kunnon seksistiseksi kyykytykseksi, eli naiset passaa humalassa örveltäviä miehiä. Ja muutenkin olen näitä epätasa-arvo tehtäviä vastaan, eli joko kaikki kärsimään tai sitten kaikilla on kivaa. No ehkä tuosta tulee vielä ihan hauskaa mutta ennakkoluuloja mulla kyllä taas on. Saa nähdä pilaako joku taas Henan tyylisesti omat mahdollisuutensa tässä tehtävässä.
 
Viimeksi muokattu:

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seuraavassa äänestyksessä saisivat olla pierukakkatäti ja joku nelikosta C, Niko, Andreeeeass tai MariannA. Joku nelikosta voisi sitten tippua, tai ihan sama. Parasta olisi, että nuo viisi tippuisivat kerralla ja samalla tulisi viisi uutta taloon. Kokoonpano voisi koostua vaikka, kauppaopiston nörttipriimuksesta, poliisista, lappalaisesta 55-v. "Naima-Aslakista", englantilaisesta lentoemännästä ja P-Karjalaisesta maatalonemännästä.
Huumori puuttuu talosta kokonaan?
 

krobbe

Jäsen
Seuraavassa äänestyksessä saisivat olla pierukakkatäti ja joku nelikosta C, Niko, Andreeeeass tai MariannA. Joku nelikosta voisi sitten tippua, tai ihan sama. Parasta olisi, että nuo viisi tippuisivat kerralla ja samalla tulisi viisi uutta taloon. Kokoonpano voisi koostua vaikka, kauppaopiston nörttipriimuksesta, poliisista, lappalaisesta 55-v. "Naima-Aslakista", englantilaisesta lentoemännästä ja P-Karjalaisesta maatalonemännästä.
Huumori puuttuu talosta kokonaan?

Asiaa. Tämä on juurikin vikana tuossa porukassa, että se on aivan liian homogeeninen.

Ps. Niko juuri äsken C:lle: Pidä turpa kiinni ja tuo tuopit! (Huumorilla tietenkin).

Akat painaa hommia, miehet syö subbeja ja juo kaljaa, asiaa. Tästä voi jopa kehkeytyä hauskuutta.
 

krobbe

Jäsen
Naiset juttelee, ettei miesten kannattaisi likaa riemuita osastaan ja vinoilla. Päästäinen makoilee lattialla ja kuittaisi asian vaatimattomaan tapaansa:

Minä jo sanoin heille, ettei kannattaisi mennä överiksi!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Naiset juttelee, ettei miesten kannattaisi likaa riemuita osastaan ja vinoilla. Päästäinen makoilee lattialla ja kuittaisi asian vaatimattomaan tapaansa:

Minä jo sanoin heille, ettei kannattaisi mennä överiksi!

Vaan toisaalta, tämä on taas niitä tehtäviä joissa asenne ratkaisee läpimenon joten myös miesten on hoidettava oma roolinsa (=juhliminen) hyvällä asenteella. Markohan jo muistutti tästä muita miehiä. Tietenkään ei saisi ihan överiksi mennä ja alkaa "Henailemaan" mutta ei heidän liikaa kannata alkaa tyttöjä säälimään koska se kusee viikkotehtävän.
 

krobbe

Jäsen
Vaan toisaalta, tämä on taas niitä tehtäviä joissa asenne ratkaisee läpimenon joten myös miesten on hoidettava oma roolinsa (=juhliminen) hyvällä asenteella.

Aivan, täysin samaa mieltä, eikä pieni henailu haittaisi yhtään----> viihdettä!

Naurattaa vaan tuo päästäisen (Andreas) slurpsuttelu.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Voi jumalauta että toi Marianna vituttaa! Eikö mitään voi tehdä työn "edistymiseksi", muuta kuin seistä kädet taskussa ja naama norsunvitulla?

Cherryllikin voisi vielä vähän hitaammin tehdä hommiaan? Marianne on ainoa jonka ansiosta tuo remppa edistyy.

Naiset.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vaan toisaalta, tämä on taas niitä tehtäviä joissa asenne ratkaisee läpimenon joten myös miesten on hoidettava oma roolinsa (=juhliminen) hyvällä asenteella. Markohan jo muistutti tästä muita miehiä. Tietenkään ei saisi ihan överiksi mennä ja alkaa "Henailemaan" mutta ei heidän liikaa kannata alkaa tyttöjä säälimään koska se kusee viikkotehtävän.

Niin Markohan pyysi että tytöt katsoisi poikien touhuja sormien läpi, eli haki oikeutusta hölmöilyille. Ja kuinka moni luulee että nuo naiset osaisi katsoa jotain sormien läpi.

24/7: pojat siis saivat alkoholia ja saunan ja lämpimän paljun käyttöönsä, naiset jos haluavat käydä suihkussa niin pitää käydä ulkosuihkussa, sisäsuihkun käyttö on kielletty. Mutta kukapa pelkästään noiden poikien kännäystä ja saunomista jaksaa katsella tyttöjen ahkeroidessa tai "ahkeroidessa" - no palaillaan kanavalle taas joskus. Marianne ja Maria sanoi etteivät ala ainakaan käymään humalaisten miesten edessä ulkona suihkussa.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eiköhän seuraavalla viikolla sitten osat vaihdu ja äijät joutunevat tekemään joka päivä talon perussiivouksen, -kuurauksen jne. samalla kun muijat juovat sidukkaa.

Marianna alkaa kyllä vituttaa huolella. Ilmeisesti luuli, että on jonnekin täyshoitolaan menossa kun taloon tuli.
 

J.Petke

Jäsen
Eiköhän seuraavalla viikolla sitten osat vaihdu ja äijät joutunevat tekemään joka päivä talon perussiivouksen, -kuurauksen jne. samalla kun muijat juovat sidukkaa.

Marianna alkaa kyllä vituttaa huolella. Ilmeisesti luuli, että on jonnekin täyshoitolaan menossa kun taloon tuli.

Juuri nämä osien vaihdot pitäisi jättää pois. Korkeintaan yksi tyttö saisi vaihtaa paremmalle puolelle. Hieman alkaa jo menemään hermot tuohon Cherylin jatkuvaan narinaan. Ei kuitenkaan vielä lähelläkään Mira/Kadi-tasoa. Voi parantaakin kunhan jättää tuon stressaamisen pois.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juuri nämä osien vaihdot pitäisi jättää pois. Korkeintaan yksi tyttö saisi vaihtaa paremmalle puolelle. Hieman alkaa jo menemään hermot tuohon Cherylin jatkuvaan narinaan. Ei kuitenkaan vielä lähelläkään Mira/Kadi-tasoa. Voi parantaakin kunhan jättää tuon stressaamisen pois.

Niinhän ne pitäisi, mutta sen jälkeen olisivat todennäköisesti kaikki iltapäivälehdet täynnä Hyssälän sun muiden sovinismiaiheisia kolumneja. En siis usko, että tyttöjä jätetään mitenkään palkitsematta tai jättämällä osia vaihtamatta ensi viikolle, vaikka se viihdearvon puolesta sopivaa olisikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös