Kyllä näin on. Toisaalta jos ajattelee sitä että esim saksassa alettaisiin valkkaamaan niin eihän siellä olisi lapsia kuin Claudia Schifferillä ja hälläkin vain juutalaisen jenkki-taikurin eli David Copperfieldin kanssa.
Miten niin? Saksassahan on erityisen kauniita naisia paljon, kun siellä on reilut 80 miljoonaa ihmistä ja eri puolilta tulleita geenejä. Mutta se ei ole pointti, vaan se naisten ponnistelu seksin eteen. Pitää ymmärtää se, että vain harva ja valittu nainen saa seksiä kultakin mieheltä. Ei voi olla niin, että joku jätesäkki saa seksiä 95% miehiltä, eikä myöskään niin, että hyvä mimmi saa seksiä 95% miehiltä, vaan niin, että miehet omaavat harkintakykyä ja ovat valikoivia naisten suhteen, jolloin naiset ymmärtävät sen, mitä ponnisteluja vaaditaan. Esimerkiksi Verona Feldbusch on kaunis nainen, mutta vittumainen luonne ja hölmö. Sellainen yhdistelmä ei toimi, ei seksiä.
d2uce kirjoitti:
Vaikuttaa varsin suoraselkäisen saksalaiselta meiningiltä. Sitten tämä onnekas vastapuolen edustaja kaiketi palkitaan kaikenlaisin ylellisyyksin, kuten esimerkiksi kultaisin suihkuin.
Selkärantaa pitää olla, mutta en tiedä mitä palkitseminen sitten tarkoittaa. Ehkä se menee niin, että se molemminpuolinen luottamus on paras palkinto. Tietää, että molemmilta löytyy selkärankaa. Jos verrataan siihen, että suostuisi seksiin kenen tahansa muijan kanssa niin sehän tarkoittaisi ennenkaikkea sitä, että se ilo olisi sen naisen puolella. Kuka haluaa antaa sellaisen kuvan ulospäin, että on saatavilla kelle vain. Toisekseen eiköhän siinä ole äärettömän vaikea pitää yllä erektiota, kun ajattelee kuinka karmea tai mitäänsanomaton ko. nainen on. Kolmanneksi jälkeenpäin iskee todella paha morkkis ja vaikka kuinka kävisi suihkussa niin tilannetta muistelee kauhistuksella vielä monen vuoden päästä. Neljänneksi kaikki mitä sille naiselle sanoo on valetta ja jos siitä vielä tulee väärät odotukset tälle henkilölle niin se on kaikista pahinta. Naiset eivät osaa pitää kuonoaan kiinni, vaan menevät helposti lavertelemaan. Ei tarvitse olla kuin nähnyt jonkun tyypin vaikka ihan ystävällismielisesti niin tämä saattaa kertoa ystävilleen seurustelevansa miehen kanssa.
Sitten on vielä ahdistelijanaiset erikseen. Itselleni kävi aikoinaan niin, että yksi todella vastenmielinen tyyppi yritti ahdistella minua. Tuli samoihin paikkoihin ystäviensä diilaamalla, lähetti tekstiviestejä, lähetti jopa alusvaatteita jne ja samana iltana kun ahdistelu alkoi kuulin jo joiltain tutuilta, että olen muka kyseisen hirvityksen kanssa yhdessä. Olin itse ollut hyväuskoinen hölmö. Keskustellut vain dinnerillä niitä ja näitä ja joku luuska käy heti kiinni. Oksettavaa. Sitten on toisaalta tapauksia, jossa liikuskellaan puolipukeissa tai jopa kokonaan ilman vaatteita ja pyydetään miestä makoilemaan samaan sänkyyn. Siis mitä sekin on olevinaan. Osa on ihan fiksuja naisia, mutta ulkokuori pettää. Osoittautuvat vastenmielisiksi ja makaavat varmaan kenen kanssa tahansa. Olen toki pystynyt tuollaisissa tilanteissa katsomaan muualle ja poistumaan ko. paikasta vähin äänin.