Suomen Big Brother 2007

  • 971 248
  • 3 273

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siinä Tellervo näyttää juuri esimerkkiä kuinka aikuinen ihminen tuntee omat rajansa...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tulipa sitten nähtyä sekin huora-episodi. Aika perkeleen paljon sitä oli täälläkin liioteltu. Ja täytyy olla aika helvetin pikkumainen ihminen, jos moisesta oikeasti ottaa itseensä. Sanavalintana toki huono, muttei kuitenkaan tarkoittanut Piian olevan oikeasti huora, vaan tavallaan tehosti huora sanalla sanomaansa.
Toisaalta, Jarkko otti turhan herkästi lämpöä koko tilanteessa muutenkin. Mutta ehkä rakkaus on vain sokea, eikä Jarkon rakasta pitsanaamaa olisi saanut dissata, kun raukka oli vielä harvinaisen selvinpäinkin.

Loppuillan jutut näytettiinkin sitten ihan päin vittua. Sauli ja Niko veti vaikka kuinka hienoa show:ta, kun pääsivät takaisin ulos, muttei tästä tietenkään näytetty mitään. Kummakaan, että ohjelma vaikuttaa tylsältä, kun kaikki oikeasti viihdyttävä leikataan koosteista pois.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ole oikein seurannut, mutta iski vaan korvaan, että milläköhän logiikalla toi ohjaaja piippailee kirosanoja? Alkuohjelmasta sensuroidaan jokainen vi**u, kunnes riitatilanteessa jää Jarkon parikymmentä vittua piippaamatta. Sen sijaan sensuroidaan huo*a, jota kuitenkaan seuraavassa lauseessa ei sensuroda. En muutenkaan ihan ymmärrä miksi huora-sana pitäisi sensuroida. Ei kai se edes ole kirosana.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Ai saatana, on se aina yhtä häpeällistä katsoa ihmisten tunailua kännissä.

Omat huomiot ja tämän hetkiset mielipiteet asukkaista äsköisen koosteen perusteella:

- Kadilla kyllä menee nähtävästi aina nuo hommat yli, ei näköjään mitään itsehallintaa. Ei hyvä. Normielämässä se nyt on jokaisen oma asia mitä tekee, mutta tuolla talossa pitäisi miettiä myös muita. Nytkin Kadi aika tehokkaasti pilasi illan tunnelmaa. Mutta vaikka Kadi välillä vituttaakin oikein kunnolla, niin se on vaan oma erikoinen itsensä siellä. Kadin voisi tiivistää niin että omalaatuisuus on plussaa ja itsekkyys miinusta.
- Tellun mielipiteen tuohon Kadin pelleilyyn kyllä ymmärrän ihan hyvin ja ymmärrän myös että se tahtoi sen julkisesti sanoa. Muutenkaan Tellu ei mun mielestä tossa tän iltaisessa setissä kovin ärsyttävä ollut. Lopussa koomaili oikein kunnolla mistä plussaa mutta myötähäpeä oli aika korkea. Valittaminen miinusta, kaikki muut plussaa.
- Suvista tykkään. Nytkin veti sopivan rennosti, mutta on kuitenkin suht järkevä. Asiallisia kommenteja Kadista.
- Piia, vitun pelle. "Nyt minä suutun ja lähden peiton alle murjottamaan itsesäälissä". Miten helvetissä voi jostain toisen sanomisista käydä lähes itkemään? Saakelin wannabe-marttyyri.
- Farbod, hiljainen ja outo mutta hauskasti se siellä jamitteli mukana. Jonkun soihdun päälläkin siellä kikkaili. Aika mitäänsanomaton jamppa mutta toisaalta ihan ok. Sinänsä mulle ihan sama kumpi lähtee sunnuntaina. Ehkä Farbod voisi lähteä kun ei tuo taloon yhtään mitään. Tellun valitus ei mua niin paljon ärsytä kun monia muita täällä. Tellu on värikkäämpi joten toivon sen jäämistä. Mutta kyllä Tellu tosiasiassa tulee lähtemään, ei siihen mun toiveet vaikuta.
- Niko, kuten aikaisemminkin olen sanonut niin Nikon tyyliset tyypit ovat tavallaan tutuimpia mulle. Niko on nuori ja urheilullinen perushuoleton heebo. Niin kyllähän häneen tässä eniten pystyy samaistumaan ja siksi Nikosta tuolla pidänkin. Mutta Timon lähtö oli iso isku Nikon viihdyttävyydelle eikä se tuolla itse pysty mitään erikoista enää taikomaan.
- Jarkko, hallitsee taloa ihan liian selvästi mutta ei se Jarkon vika ole. Hyvä tyyppi joka on talossa loppuun asti ja on hyvin vahva voittajaehdokas. En ole mikään suuri Jarkko-fani mutta ei mitään vastaankaan. Mitä tulee tuohon Piia-episodiin niin huora-nimittely oli iso moka, mutta muuten sanoi ihan asiasta. Anteeksipyytelyt olivat aika heikkoja mutta niinhän ne aina humalassa.
- Sauli, floppi-BB:n kuningas. Loistava hemmo noin tv:n perusteella. Aina iloinen ja positiivinen kaikkien kaveri, mutta sitten vetää kuitenkin asenteella kuten esim. hiihtotehtävässä. Sauli voittoon.

Niin ja sen verran pitää tuotantoa taas haukkua, että minkä helvetin takia noita after ski-juttuja ei voinut olla enemmän koosteessa. Kaksi ensimmäistä kolmannesta näytetään jotain yhdentekevää päiväpaskaa ja sitten ilta survotaan yhteen 10 minuuttiseen. Mulle tuli sellainen tunne että ei tuosta illasta oikein voi koosteen perusteella varmaan edes sanoa mitään kun niin paljon jäi näyttämättä. Ja kun vain osa näytetään niin hommat vääristyvät. Vitun amatöörejä koko tuotanto täynnä.

repe_joke kirjoitti:
Loppuillan jutut näytettiinkin sitten ihan päin vittua. Sauli ja Niko veti vaikka kuinka hienoa show:ta, kun pääsivät takaisin ulos, muttei tästä tietenkään näytetty mitään. Kummakaan, että ohjelma vaikuttaa tylsältä, kun kaikki oikeasti viihdyttävä leikataan koosteista pois.
Todella perseestä jos näin todella oli. Olisi ollut kiva nähdä Saulin ja Nikon kikkailuja.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
- Tellun mielipiteen tuohon Kadin pelleilyyn kyllä ymmärrän ihan hyvin ja ymmärrän myös että se tahtoi sen julkisesti sanoa. Muutenkaan Tellu ei mun mielestä tossa tän iltaisessa setissä kovin ärsyttävä ollut. Lopussa koomaili oikein kunnolla mistä plussaa mutta myötähäpeä oli aika korkea. Valittaminen miinusta, kaikki muut plussaa.

Perseiden vedossa ei ole tuolla varsinaisesti mitään vikaa mutta jos itse on ensimmäisenä moralisoimassa Kadia siitä että ei Kadi ei tunne rajojaan niin olisi syytä sitten itse elää omien normiensa mukaan ja osata juoda. No sehän nähtiin että Tellu oli loppu illasta vielä Kadia pahemmassa kunnossa ja sammuipa tuo vielä lattiallekin.

Tellussa ei ole oikein mitään plussaa, vain se eilen illalla kuultu perjantai biisi tulee varsin komeasti. Tellun ulosanti on lähes jatkuvaa kiroilua ja valitusta.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Tellussa ei ole oikein mitään plussaa, vain se eilen illalla kuultu perjantai biisi tulee varsin komeasti. Tellun ulosanti on lähes jatkuvaa kiroilua ja valitusta.
Mun mielestä siinä ei ole mitään muuta miinusta kuin se negatiivisuus ja valitus. Itseäni ei kiroilu haittaa. Ja kun Tellu on positiivinen niin se on mukavaa katsottavaa. Mutta valitettavasti se on paljon useammin negatiivinen.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mun mielestä siinä ei ole mitään muuta miinusta kuin se negatiivisuus ja valitus. Itseäni ei kiroilu haittaa. Ja kun Tellu on positiivinen niin se on mukavaa katsottavaa. Mutta valitettavasti se on paljon useammin negatiivinen.

Niin posiviisella mielellä oleva Tellu on ihan ok, mutta kun sitä nähdään äärettömän harvoin. Eikä minuakaan kiroilu haittaa mutta Tellun kohdalla tuo jo häiritsee kun Tellun lähes joka toinen sana on vittu sitä ja viittu tätä jne.

Mulle on periaatteessa ihan sama kumpi lähtee, Fabe on ihan mukavan oloinen näkymätön kaveri mutta jotenkin vain sen teot asukkaiden kanssa ja puheet pk-huoneessa on aika pahasti ristiriidassa toistensa kanssa että pelailua on aikalailla havaittavissa Faben kohdalla. Tellusta olenkin jo mielipiteeni aikalailla kertonut.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Tellu nyt on sellanen niinku......niiinku.......niinku-tyyppi siis ihan selvinkin päin, jota ei vaan jaksais kuunella ja sitten se ikuinen valitus ja narina yhdistettynä toisten mollaamiseen siis selän takana tietysti, että ainakaan meikäläinen ei kyseisestä henkilöstä paljoa välitä. Jos saisin päättää itse kumpi lähtee niin ei olis todellakaan vaikeaa sillä Fabe on ihan mukava ja ilahduttavasti erikoinen tyyppi, jota kyllä jaksaa katella. Tellu pois!
 
Viimeksi muokattu:

d2uce

Jäsen
Sarimainen lauleskelu oli kyllä ärsyttävää, kun jo noidenkin kännilaulaminen alkaa ottamaan hetken kuuntelun jälkeen päähän. Myökään se kännikaatuilu ei hirveästi viihdettä tarjoa.

Siinäpä se Kadi humalassa olikin mukavasti kiteytettynä pähkinänkuoreen. No ehkä "hempeät" hetket pillunkiilto silmissä heiluvan Jarkon kanssa voisi tuohon listaasi lisätä, mutta muuten melko epäviihdyttävä hahmo humalassa.

Ajoittain kyllä jotain hauskojakin tempauksia selvinpäin, mutta silti itselläni jää päällimmäiseksi tunteeksi ärsyttävyys kun Kadia katselee ja kuuntelee.

Sauli ja Niko vetivät kyllä hyvin noita bileitä Kadin mentyä nukkumaan. Jarkolle tuli ilmeisesti laskuhumala ja harmittihan ne Suvin pakit ja Kadin nukkumaan meno varmasti, kun alkoi hieman synkistelemäänkin.

Sauli ja Niko suosikit tällä hetkellä. Fabe, Suvi ja Jarkko ok, muilla ei niin väliä. Ei paljon harmittaisi vaikka lähtisivätkin talosta seuraavina.

edit:

Onneksi tuossa koosteessa oli klassikko "Kadi missään humalassa ole!" mukana.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Farbuuuuud lupasi tuolla http://www.bigbrother.fi/ "fiilksissä" vielä näyttää jotakin taikurijuttuja jatkossa, eli pidetään F talossa, ja annetaan V****Tellulle matkalippu todellisuuteen! Jookosta!? Veikkaisin muutenkin F:n vielä astuvan aktiivisemmin esiin, kuntaas V****niikuTiina on jo näyttänyt kaiken mitä hän osaa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Lisäksi olen sitä mieltä, että Jarkon ja Suvin suhde saattaa vielä roihahtaa.

Heh, Jarkko alkaa selvästi luulemaan liikaa itsestään ja ajoittain mieleen tulee hyvin paljon viime kauden Olli, kun rupeaa ajattelemaan tarkemmin. Molemmat olivat ykkössuosikkeja tässä marraskuun vaihteessa, mutta toistaiseksi
vain toinen sössi mahdollisuutensa voittoon. Jarkko on myös tuollainen perus ,vähän tuhti, hyvätyyppi, jonka vieressä Suvin on turvallista kölliä (vrt. Kaki&Sari vuosi sitten), mutta 99,99996% varmuudella Suvi ei tuohon tyyppiin syty mukaan.


Sarimainen lauleskelu oli kyllä ärsyttävää, kun jo noidenkin kännilaulaminen alkaa ottamaan hetken kuuntelun jälkeen päähän.

Yksilöllistä. Minusta Sarin "englanti" Hard Rock Hallelujah:ssa oli mitä parhaimpaan viihdettä.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tellu nyt on sellanen niinku......niiinku.......niinku-tyyppi siis ihan selvinkin päin, jota ei vaan jaksais kuunella ja sitten se ikuinen valitus ja narina yhdistettynä toisten mollaamiseen siis selän takana tietysti, että ainakaan meikäläinen ei kyseisestä henkilöstä paljoa välitä.

Tähän päälle vielä se että hänestä lähtee aivan järjettömän kova meteli lähes jatkuvasti!
Varsinkin kun luetaan jotain kirjettä tai bb kertoo jotain niin ovat Suvin kanssa AINA ensimmäisenä kiljumassa aivan jumalattomalla volyymilla ennen kun koko asia on edes esitetty.
Eilen esim kun hän viina sai oli jatkuvasti äänessä , ja kun näytettiin pätkiä muista niin taustalta kuului aina selvästi joko se hänen uskomattoman raivostuttavan nariseva naurunsa , kiljunta tai joku muu huuto.
Että osaa olla raivostuttava ihminen , olisi edes kaunis mutta kun ei saatana edes sitä.
On mennyt kyllä siittiö harvinaisen pahasti hukkaan tässä tapauksessa!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Joskus se voi näemmä siittiökin erehtyä...:D Tellu on varmasti yksi ärsyttävimmistä tyypeistä mitä tv: ssä on ikinä nähty!Mutta ei hätää sillä tuo ainainen valittaja on tällä hetkellä lähdössä ylivoimaisesti talosta sunnuntaina.Ekstrassa meinaan tänään näytettiin äänestyksen tilanne ja Fabella oli selvästi plussalla ja Tiinalla sitäkin selvemmin miinuksen puolella tuo palkki.Veikkaan että nyt on äänestys missä ei edes Vappu voi niin paljoa huijata että väittäisi missään vaiheessa sunnuntaina Viinan kuroneen eroa kiinni,sillä tuo olisi liian läpinäkyvää huijausta:D... Näyttää muuten olevan seinäjokelaisten tapana tuo huorittelu mutta kun osoite oli Pia jota Punkki nimitteli niin eipä tuo kauheasti haittaa siinä kun on tämän valittajatutkaparin toinen osallinen.Lievempää sanaa Punkki olisi tosin voinut käyttää tuon huora-sanan tilalla,vaikka lesbo-sanaa?Kadin käytös taas kännissä oli ihan hirveätä mutta pisteitä hän ei silmissäni menettänyt sillä niitä nyt ei ollut enää ennen tätäkään episodia...Mutta Tiinalle kaikki huutamaan sitä jääkiekkohallissa usein käytettävää sanaa:Ulos.Ulos.Ulos...
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Se onko tuo anteeksipyyntö ollut todellinen vai vain sanoja nähdään jatkossa. Minä veikkaan että tuo ei vielä jäänyt tuohon ellei Piia mene itseensä ja pidä terävää kieltään kurissa.
Kyllä se ihan aidolta vaikutti molemmilta osapuolilta (katoin äsken sen pätkän). Tietysti asia on aina siellä taustalla jatkossakin ja minkäs ihminen luonnolleen mahtaa - Piia ainakin pyysi Punkkia kertomaan jatkossa, jos käy hermoille. Tietysti niin voisi tehdä jokaisen asukkaan kohdalla. Luulen, että Punkkia vaan vitutti kaikki (Timon lähtö ja humalaisen hyyssäys kesken kivojen bileiden) ja se ikävä sana sieltä vaan tuli.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Taas sai eilen hyvät naurut Farbodin ja Kadin toimesta..

Ensiksi silloin, kun alkoi se laskeminen, että milloin viikkotehtävä loppuu, niin Mr.F lähti hiihtämään aika hurjaa vauhtia. Ja sitten vielä kun toinen suksi lähti, niin kyllähän se yhdelläkin suksella onnistuu.. Ei ole varmaan ollut yhtään päivää, ettenkö olisi nauranut Farbodille.

Ja sit nauratti se Kadin tarkkuuskaatuminen.. Oli fiksun näköstä, kun kadi kaatu, ja pää osu suoraan kynttilään :D
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, All Blacks
Taas sai eilen hyvät naurut Farbodin ja Kadin toimesta..

Ensiksi silloin, kun alkoi se laskeminen, että milloin viikkotehtävä loppuu, niin Mr.F lähti hiihtämään aika hurjaa vauhtia. Ja sitten vielä kun toinen suksi lähti, niin kyllähän se yhdelläkin suksella onnistuu.. Ei ole varmaan ollut yhtään päivää, ettenkö olisi nauranut Farbodille.

Itsekin nauroin vedet silmissä tuolle Farbodin episodille. Ensin hiihtää aivan verkkaisesti, mutta kun sekunttilaskenta alkoi, tuli miehelle aivan kauhea paniikki.
Sohaa rataa ympäri kuin viimeistä päivää, suksikin tippuu matkalla, sitten seurasi "mitä vittua"-hetki.. Ja eikun sohaamaan taas yhdellä suksella samaan tahtiin. Tähän kun lisää vielä miehen eleet ja ilmeet, priceless :D. Faben täytyy ehdottomasti jäädä taloon!
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Tellu on varmasti yksi ärsyttävimmistä tyypeistä mitä tv: ssä on ikinä nähty!Mutta ei hätää sillä tuo ainainen valittaja on tällä hetkellä lähdössä ylivoimaisesti talosta sunnuntaina.
Mun mielestä aika overstatement toi sun väitteesi. Jälkimmäinen lause sen sijaan pitää paikkansa, Tellu lähtee, ei voi minkään.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Tämä lienee "raporttia palstalle"-kategoriaa, mutta tajusimpa juuri 24/7-kanavan omistajana, että en ole avannut sitä reiluun kolmeen viikkoon. Ei tässä ole menossa mikään protesti, vaan en kertakaikkiaan ole muistanut koko jutun olemmassoloa.

Sinänsä hämmentävää. Olen katsonut kaikki BB:t lähes neuroottisesti. Aina. Mukaanlukien sen brittien tappavantylsän BB4:n.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Onko tuo Kadi oikeasti ihan sieni?!?

Horii kaljaa aamusta kuin viimeistä päivää, BB:n kiellosta huolimatta. Sitten käy vessassa huuhtelemassa suutaan suuvedellä ja nielaisee kahteen kertaan suuvedetkin kurkusta alas!! Näyttää aika pahalta..
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko tuo Kadi oikeasti ihan sieni?!?

Horii kaljaa aamusta kuin viimeistä päivää, BB:n kiellosta huolimatta. Sitten käy vessassa huuhtelemassa suutaan suuvedellä ja nielaisee kahteen kertaan suuvedetkin kurkusta alas!! Näyttää aika pahalta..
On se nyt kumma jos Viron ruusu ei ole ensi viikolla taas häädettävänä. Toivottavasti tuo hupakko häipyy mahdollisimmaan nopeasti talosta. Känniääliö kävi ryystämässä krapularyyppyä aamuseiskalta. Ei ilmeisesti ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=MissEstonia

Tuolla Kadin galleriasivuilla vasemmalla on ensimmäisenä yhteisö, aiheena elämänkatsomus ja filosofia. Kertoo muijasta aika paljon.
 

d2uce

Jäsen
Ihanan huoleton luonnonlapsi vai itsensä tyhmäksi dokannut happo?

"Kotioloissa mä voin juoda väkevää viinaa ilman, että kukaan edes huomaa, että olen juonut"

Helppo uskoa mikäli frendit on samanlaisia tai jos on yksin himassa.
 

Betoz

Jäsen
Todella perseestä, että Kadi pilaa toisten illat ja hänen tekojen seurauksista kärsivät muut vielä seuraavinakin päivinä. Itse neiti vain naureskelee, että "heh, tulipa oltu kännissä" ja "kännissä on usein aika ääliö". Eikä todellakaan mitään annettavaa taloon missään mielessä. Alkaa oikeasti itseänikin ärsyttämään.

Ei sillä, etteikö olisi kiva saada draamaa taloon, mutta tuo nyt on pelkästään rasittavaa ja naurettavaa.
 

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
Voi kun ne kaikki vaan ostaisi karkkia ja makaisi sohvalla pitäen hauskaa, niin ehkä teillä muillakin olisi jotain katsottavaa.

Kadi on just super ja mitä vitun väliä jos vetää aamulla pari darraan? Niin minäkin teen vapaalla, mutta toivottavasti viron slutti lähtee ja äkkiä, jotta saadaan lisää tylsiä hetkiä taloon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös