Ai saatana, on se aina yhtä häpeällistä katsoa ihmisten tunailua kännissä.
Omat huomiot ja tämän hetkiset mielipiteet asukkaista äsköisen koosteen perusteella:
- Kadilla kyllä menee nähtävästi aina nuo hommat yli, ei näköjään mitään itsehallintaa. Ei hyvä. Normielämässä se nyt on jokaisen oma asia mitä tekee, mutta tuolla talossa pitäisi miettiä myös muita. Nytkin Kadi aika tehokkaasti pilasi illan tunnelmaa. Mutta vaikka Kadi välillä vituttaakin oikein kunnolla, niin se on vaan oma erikoinen itsensä siellä. Kadin voisi tiivistää niin että omalaatuisuus on plussaa ja itsekkyys miinusta.
- Tellun mielipiteen tuohon Kadin pelleilyyn kyllä ymmärrän ihan hyvin ja ymmärrän myös että se tahtoi sen julkisesti sanoa. Muutenkaan Tellu ei mun mielestä tossa tän iltaisessa setissä kovin ärsyttävä ollut. Lopussa koomaili oikein kunnolla mistä plussaa mutta myötähäpeä oli aika korkea. Valittaminen miinusta, kaikki muut plussaa.
- Suvista tykkään. Nytkin veti sopivan rennosti, mutta on kuitenkin suht järkevä. Asiallisia kommenteja Kadista.
- Piia, vitun pelle. "Nyt minä suutun ja lähden peiton alle murjottamaan itsesäälissä". Miten helvetissä voi jostain toisen sanomisista käydä lähes itkemään? Saakelin wannabe-marttyyri.
- Farbod, hiljainen ja outo mutta hauskasti se siellä jamitteli mukana. Jonkun soihdun päälläkin siellä kikkaili. Aika mitäänsanomaton jamppa mutta toisaalta ihan ok. Sinänsä mulle ihan sama kumpi lähtee sunnuntaina. Ehkä Farbod voisi lähteä kun ei tuo taloon yhtään mitään. Tellun valitus ei mua niin paljon ärsytä kun monia muita täällä. Tellu on värikkäämpi joten toivon sen jäämistä. Mutta kyllä Tellu tosiasiassa tulee lähtemään, ei siihen mun toiveet vaikuta.
- Niko, kuten aikaisemminkin olen sanonut niin Nikon tyyliset tyypit ovat tavallaan tutuimpia mulle. Niko on nuori ja urheilullinen perushuoleton heebo. Niin kyllähän häneen tässä eniten pystyy samaistumaan ja siksi Nikosta tuolla pidänkin. Mutta Timon lähtö oli iso isku Nikon viihdyttävyydelle eikä se tuolla itse pysty mitään erikoista enää taikomaan.
- Jarkko, hallitsee taloa ihan liian selvästi mutta ei se Jarkon vika ole. Hyvä tyyppi joka on talossa loppuun asti ja on hyvin vahva voittajaehdokas. En ole mikään suuri Jarkko-fani mutta ei mitään vastaankaan. Mitä tulee tuohon Piia-episodiin niin huora-nimittely oli iso moka, mutta muuten sanoi ihan asiasta. Anteeksipyytelyt olivat aika heikkoja mutta niinhän ne aina humalassa.
- Sauli, floppi-BB:n kuningas. Loistava hemmo noin tv:n perusteella. Aina iloinen ja positiivinen kaikkien kaveri, mutta sitten vetää kuitenkin asenteella kuten esim. hiihtotehtävässä. Sauli voittoon.
Niin ja sen verran pitää tuotantoa taas haukkua, että minkä helvetin takia noita after ski-juttuja ei voinut olla enemmän koosteessa. Kaksi ensimmäistä kolmannesta näytetään jotain yhdentekevää päiväpaskaa ja sitten ilta survotaan yhteen 10 minuuttiseen. Mulle tuli sellainen tunne että ei tuosta illasta oikein voi koosteen perusteella varmaan edes sanoa mitään kun niin paljon jäi näyttämättä. Ja kun vain osa näytetään niin hommat vääristyvät. Vitun amatöörejä koko tuotanto täynnä.
repe_joke kirjoitti:
Loppuillan jutut näytettiinkin sitten ihan päin vittua. Sauli ja Niko veti vaikka kuinka hienoa show:ta, kun pääsivät takaisin ulos, muttei tästä tietenkään näytetty mitään. Kummakaan, että ohjelma vaikuttaa tylsältä, kun kaikki oikeasti viihdyttävä leikataan koosteista pois.
Todella perseestä jos näin todella oli. Olisi ollut kiva nähdä Saulin ja Nikon kikkailuja.