En tiedä kuinka monta jaksoa tätä paskaa pystyy enää katsomaan niin kauan kuin tuo noita-akka Piia märehtii tuolla talossa. Vittu että voi joku tv-ihminen vituttaa niin paljon kuin se. Ja on kaupan päälle vielä ihan helvetin ruma. Periaatteessa tällaiset jutut pitäisi pitää omana tietona eikä tulla haukkumaan puolustuskyvyttömiä ihmisiä tällä lailla, mutta nyt ei vaan voi enää pitää tätä vitutusta sisällä. Pyydän anteeksi ja koitan jatkossa pitää suuni kiinni. Mutta herranen aika sentää, tehkää ensin talolaiset ja sen jälkeen Suomen kansa mulle palvelus ja hoitakaa tuo Piia helvettiin tuolta.
Kadi, Maxi, Niko ja Timo siis äänestyksessä. Kadia olen kovasti koittanut kannattaa ja onhan hän ihan selkästi tuolla talossa persoonallisin ihminen. Kaikkein erilaisin noista. Hänen erilaisuutensa ja iloisuutensa takia olen kovasti yrittänyt hänen puoliaan pitää, mutta kyllä tuo itsekeskeinen ajattelu alkaa nyt raivostuttaa jo niin paljon että ei tässä enää oikein tiedä mitä ajatella. Ei se ilmeisesti osaa yhtään ajatella hommaa muiden kannalta. En usko että Kadi on välttämättä mitenkään itsekäs, mutta se ei vaan tajua että hän ei voi tehdä tuolla mitä tahtoo.
Maxinelle plussaa siitä että uskalsi repäistä tuossa sauna- ja paljupelleilyssä, mutta muuten se on kyllä aika ärsyttävä tyyppi. Aika hyvin häntä kuvailtiin noissa nimeämisissä, sellaisen kuvan minäkin hänestä olen saanut. Ja ei Maxinea kyllä hyvännäköisesti voi mun mielestä kehua, ainakaan ilman meikkiä. Timo ja Niko ovat molemmat vähän rasittavia tyyppejä, mutta molemmissa on sentään yritystä. Varsinkin Timolle täytyy antaa tunnustus että viikkokoosteiden perusteella jaksaa kiitettävästi olla mukana jutuissa.
Eli yhteenvetona toivon että Maxine poistuu. Mutta Kadin toiminta on kyllä sitä luokkaa että en ihmettelisi vaikka hän poistuisi.
Niin ja tuo Tiina on mun mielestä ihan loistava tyyppi. Saulin ohella ihan ykkönen.