Aikomukseni oli seurata tämänvuotinen produktio tarmokkaasti alusta loppuun, mutta jostain syystä ensimmäiset jaksot jäivät väliin ja nyt olen saanut vyölleni ainoastaan eilisen ja tämänpäiväisen jakson. Täytyy sanoa, että kovin on väritöntä porukkaa (kuvainnollisesti). Joukossa ei ole mielestäni yhtään riittävän voimakkaita tunteita herättävää tyyppiä, joiden jutuista jaksaisi innostua niin paljon, että ohjelmaa alkaisi intensiivisesti seuraamaan. Violettisankaisia laseja käyttävä kummallisen näköinen mies? Panojutuillaan retosteleva (200? Yeah right...), mutta talossa rentona kuin rautakanki kulkeva savolaistunut rummunnahka? Takapiiskainen homo? Kun tähän vielä lisätään, että kenenkään jutut eivät järin korkealentoisia ole, niin eipä näistä juuri jaksa huumoria repiä...
Naiskauneutta talosta toki löytyy, mutta kovinkaan persoonallisiksi heitä ei voi sanoa. Kaikki täysin samasta puusta veistettyjä. Minä en ainakaan kahden jakson katsomisen jälkeen osaa muita nimeltä kuin tämän isotissisen Marian ja sekin johtuu hänen häätöäänestykseen joutumisesta.
Laulaa, on blondi ja on varusteltu isoilla keuhkoilla.
Ja hyvin laulaakin: "You´re here, there´s nothing I feel..."
Mulle on aina aiheuttanut raivokkaita myötähäpeän & vitutuksen tunteita ihmiset, joilla on käsittämättömän suuri tarve laulaa ja olla olevinaan niin artistia, niin artistia, mutta sanoista ei ole mitään käsitystä l. suomeksi sanottuna lauletaan päin vittua. Jos olisin itse ollut paikalla, niin luultavasti olisin joutunut puukottamaan naamaan ko. henkilöä, ellen olisi sitä ennen ehtinyt kiskomaan ranteitani auki.
Suosikkini kilpailun voittoon ovat se tummahiuksinen, hieman taka-alalle vetäytynyt mies (jota täällä on käsittääkseni dissattu todella paljon) taikka sitten se tukevin kaveri, joka eilen oli hyvin asiallinen kapteeni armeijaleikissä. Sen lisäksi että lihavat pitävät aina yhtä, niin tämä vaikuttaa muutenkin kovin asialliselta ja normaaleimmalta jampalta. Nämä tusinablondit tulevat repimään rahansa ja Seduloitten vippilippunsa varmasti "julkisuuden" kautta myöhemminkin, joten heidän ei tarvitse voittaa yhtikäs mitään.
ps. Onko Vappu Pimiä Suomen vanhin pissis???