Kaksi on pakko häätää ennen finaalia, koska lopullisessa voittajaäänestyksessä on kolme henkilöä. Punkki ja Rilli lähtöö ennen finaalia - voittaja löytynee kolmikosta Naikou, Sale ja Kati.Hoidettaisiinkohan se yhden häätäminen niin, että voittajaäänestys alkaisi nyt sunnuntaina ja sitten vaikka keskiviikkoon mennessä vähiten ääniä saanut lähtisi ulos. Muistanko ihan väärin vai toimittiinko näin ensimmäisellä kaudella? Viime vuonna talossa oli muistaakseni ihan loppuun asti neljä ihmistä.
Just niin. Se kana-aivo pihalle ja sassiin. Pääsee puistokemisti taas siviliin, eikä ole sitten enää kukaan kusipää-Isoveli valittamassa mikrofoneista.Noniin, nyt niitä miinusääniä kadille. Ulooooos!
Hmm, jaksaakohan tuo äänestys en verran kiinnostaa, että antaisin 100 miikkaa Nikolle tai Jarkolle. Ehkä jaksaa, joten menkööt 100 miinusta Jarkolle.
Toisaalta se on helppo antaa sata ääntä jossain keskustelupalstalla. Itse en usko että kukaan tuhlaa esim. 100 euroa johonkin tosi-tv ohjelman äänestyksiin. Sitten kun alkaa olla mustaa valkoisella, eli tositetta puhelinlaskusta tms, voin uskoa. Siihen asti olen itse äänestänyt Kadia 200 miinusäänellä, Riitalle olen antanut puolenkymmentä plus- ääntä, sekä Nikolle, öö-ö, 7 plussaa.Enpä ole BB:tä hirveästi seurannut mutta muistaakseni aikaisempinakin vuosina JA:n virallinen raivofeministi Gellner sijoitti ilmeisesti satoja euroja äänestääkseen miehiä ulos talosta.
Ei voi kuin ihailla tuota tunteen paloa, aatteen varjolla pistetään suuria summia höpöhöpö-sarjan äänestyksiin.
Enpä ole BB:tä hirveästi seurannut mutta muistaakseni aikaisempinakin vuosina JA:n virallinen raivofeministi Gellner sijoitti ilmeisesti satoja euroja äänestääkseen miehiä ulos talosta.
Ei voi kuin ihailla tuota tunteen paloa, aatteen varjolla pistetään suuria summia höpöhöpö-sarjan äänestyksiin.
Osui ja upposi! Testasin, pitääkö epäilykseni paikkaansa ja pitihän sen.
Tätä ketjua kun lukee, niin huomaa, että (Flinttiä lukuunottamatta) miehet haluavat talosta naiset ulos, ja se on ihan normaalia. Mutta auta armias, jos nainen haluaakin miehet ulos, niin se on heti feminismiä! Huvittavaa, mutta mitä muutakaan voi odottaa, buahahahhaa!
No nyt se kuitenkin kuorsaa tuossa sohvalla nukkumiskiellosta huolimatta. Saapa nähdä, millainen lisärangaistus tulee tämän seurauksena. Itsepä tuon osansa tänä yönä valitsi.Pisteet Kadille, että tällä hetkellä todellakin puunaa taloa, koska on nukkumiskiellossa. Tiskaa, pyyhkii pölyt ja vetää imurilla koko huushollin.
Taas tällä viikolla ei jaksa millään kattoo, kun siitä tunnin lähetys ajasta varmaan 20 min menee niiden äänestysohjeiden kertaamiseen, kun on 5 ihmistä äänestyksessä...
Oikeastiko joku luulee, että minun tarvitsee omia puhelinlaskujani maksaa? Kyllä se on ihan duuni, joka nuo maksut hoitelee, joten sitä voi huoletta äänestää, jos vain viitsii.
Juuri noiden äänestysohjeiden yms. takia en katso BB:tä käytännössä koskaan suorana, vaan katselen/teen jotain muuta ohjleman tuloaikana ja annan Topfieldin raksuttaa.
Minä muuten luulin, että suosikkini talossa olevista on Sauli, mutta ilmeisesti olin väärässä.
Toisaalta, tästä on vedettävissä johtopäätös, että feministit tykkäävät tyypeistä jotka antavat karvaisten miesten painaa itseään kakkoseen!Kyllähän feministien mielestä miestä voi äänestää kunhan se on homo.
Eiköhän se ole aika selvä, että sunnuntaina ulos lähtee Jarkko tai Riitta. Finaaliäänestys on sitten Nikon ja Saulin välinen taistelu. Kadilla on liikaa vastustajia eikä Jarkolla tai Riitalla ole mitään jakoa.Pahoin pelkään että jos katiskaa ei saada ulos sunnuntaina, virolaiskännykät pitävät huolen siitä että voittorahat valuvat alas rysän kurkusta. Sauli olisi kyllä muuten lähellä, Niko voisi myös viedä.
Eiköhän se ole aika selvä, että sunnuntaina ulos lähtee Jarkko tai Riitta. Finaaliäänestys on sitten Nikon ja Saulin välinen taistelu. Kadilla on liikaa vastustajia eikä Jarkolla tai Riitalla ole mitään jakoa.