"Pahin mahdollinen kaksikko, siis alkoholin takia" totesi Kadi vallanpitäjistä (Kadi&Sauli)
Ilmeisesti Kadilla ei ole vaihtoehtona "Ei viinaa" jos toisena vaihtoehtona on "Viinaa", vai meinaako se, että Sauli aikoo väkisin juottaa?
Eipä ainakaan eilen karannut mopo kummaltakaan Saulilta tai Kadilta vaikka jatkoivat vallankaappauksen merkkipäivää pitkälle yöhön asti.
Mielestäni viikoista mitä olen katsonut, niin ehdottomasti surkein.
Tämä kertoo hyvin sen, mikä on tämän vuoden porukan taso. Voitte varmaan kuvitella, minkälaisen shown viimevuotinen porukka olisi saanut tästäkin tehtävästä aikaan.
Kyllä mä näkisin, että Piia on ihan valmis haudasta noussut nariseva noita-akka. Hyi helvetti.Kadista tulee kyl huippu noita!
Saateri, kun alkaa oikeesti ottamaan dynamoon toi omahyvänen Katiska. Pikkubudjetilla liikkuva ryhmä miettii mitä "namia" ärrältä tuotais, niin mulle-kans-Katiska ensimmäisenä valitsemassa omia tuotaviaan. Sauli sentään ilmoitti, että hän ei tarvitse mitään. Lisää ryhmähenkeä selviytymiseen aika runsaasti..
Mitenkähän tämä Neuvostoliitto on ehtinyt Kadiin vaikuttamaan joka on syntynyt muistaakseni vuonna 1984? Neukkula hajosi vuonna 1991, siitä kun laskee vielä pois perestroikat ja glasnostit eli tämä "uudempi" aika ko. valtiossa, niin ei Kadi ehtinyt asioista tajuavana ihmisenä kauaa ko. vallan alla olla.Jännästi se aina välillä puskee pintaan tämä erilaisista kulttuureista kumpuava ajattelumalli.. Aika tyypillistä ex-neuvostovaltion asukilta..
Saateri, kun alkaa oikeesti ottamaan dynamoon toi omahyvänen Katiska. Pikkubudjetilla liikkuva ryhmä miettii mitä "namia" ärrältä tuotais, niin mulle-kans-Katiska ensimmäisenä valitsemassa omia tuotaviaan. Sauli sentään ilmoitti, että hän ei tarvitse mitään.
Farbod piti äsken puheen ruokailun aluksi siitä, kuinka jotkut elää diktatuurissa koko ajan ja kehotti lahjoittamaan rahaa muun muassa hyväntekeväisyyteen.
Sinänsä ihan hyvä puhe tärkeästä asiasta, mutta mielestäni niin Farbodin ja muiden pitäisi myös katsoa peiliin.
Edit: oliko Extrassa prosentteja ja jos oli niin miltä näytti?
Piia -25% ja Jarkko +38%, suunnilleen, muistaakseni. Ei kovin yllättävää.
Mitä Nikolle sanottiin puhelimessa?
Ensin BB käski Nikon käskeä muut asukkaa hopeamakkariin.Mitä Nikolle sanottiin puhelimessa?
Nimimerkki J-Ko kummasteli Kadin ryssäläisyyttä. Eiköhän se ole saatu jo äidinmaidosta, ei sitä tarvitse erikseen opetella. Vodka ja pilu 50, eiköhän se ole siinä.
Nimimerkki Flintstonen rakkaus tähän neukkuun on kyllä jo todella hellyytävää, tsemppiä hänelle.