Vesa kirjoitti:Tuskaisen tylsä viikkotehtävä tekee viikon annista normaalia tylsemmän.
Kyllähän tämä nähtiin jo viime vuonna.
Kaki on edelleen suosikkini ja muista Sari ja Tatu ovat itselleni ok.
Kale on erikoinen tapaus, jonka ajatuksenkulkua en oikein aina ymmärrä.
Jenni ja Mira ovat ajoittain ihan mukavan oloisia ihmisiä, mutta jokin töksähtelee.
Hannessa ei ole muuta kuin se ilmeskaala.
Sorellalla oli nätti persus, mutta muuten vaikuttaa ihan HMV-osastolta. Aikaa parantaa on toki.
Mika ei ole sellainen ihminen, jota itse jaksaisin mutta suurin ärtymys miestä kohtaan on laantunut.
Täähän alkaa olla jo ihan pelottavaa. Olisin nimittäin voinut kirjoittaa tämän viestin itse, sen verran samoilla linjoilla olen. Sorellasta ei tosin ole mitään mielipidettä kun en ole sekuntiakaan häntä ruudussa nähnyt.
Subin sivuilla on juttu jossa Miraa hehkutetaan uutena Perttuna. Paha sanoa, mitä suuri yleisö on mieltä Mirasta, mutta jotenkin tuntuu, että ei hän kyllä mikään uusi Perttu ole. Täälläkin on ollut aika negatiivista juttua Mirasta ja välillä täysin aiheesta. Enemminkin Mira on selvinnyt äänestyksistä muiden ehdokkaiden ärsyttävyyden takia, ei oman kansansuosionsa ansiosta. Arin ja Henrin voittaminen äänestyksessä ei ole vielä kovin kova meriitti. Tatun voittaminen olisi sitten jo astetta kovempi juttu.