Suomen Big Brother 2006

  • 849 568
  • 3 663
Tila
Viestiketju on suljettu.

krobbe

Jäsen
flintstone kirjoitti:
Oho, sieltähän tuli kova tunteen purkaus.

Sinäkin siis tunnustat kuuluvasi Mikan kanssa siihen ryhmään joka ei ymmärrä bi:n ja lesbon eroa? Mira on sanonut olevansa bi, ei lepakko. No se siitä.

Älä Flintti luule liikoja, vaikka ehkä en olekkaan niin hyvin selvillä noista bi-jutuista, niin kuitenkin kai nyt sen verran kuin tarviikin.

Vaikka lepakoksi tyttöä nimitinkin ei tuo seksuaalinen suuntautuminen sekä vasemmalle, että oikealle ole kuitenkaan se syy Miraa kohtaan tuntemaani antipatiaan.

Biseksuaalisuus on muuten asia jota kannattaa jokaisen tykönään miettiä, mahdollisuudet aktiin (sikäli mikäli Kaarlo ei sitä keskeytä) kaksinkertaistuvat.
 

Kiena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noniin, loistavaa! Äänestyksessä siis Piritta, Mira ja Mia. Kaiken järjen mukaan Piritan pitäisi talossa pysyä, koska tuskin hän ainakaan hirveästi miinusääniä saa. Se taas tarkoittaa sitä, että joko Mira tai Mia lähtee talosta, vihdoinkin! Mutta kun nämä äänestykset tähänkin mennessä ovat heittäneet häränpersettä, niin eiköhän taas kerran Mira ja Mia selviä äänestyksestä, valitettavasti... Nyt kyllä olisi paikka saada se Mira pois sieltä.
Mira-
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Odotettavissa siis jälleen Mian vierailuja päiväkirjahuoneessa liittyen aiheeseen "siis tulee väkisinkin mieleen ajatus, et eix noi tykkää musta ku mä oon taas äänestyksessä". Hannen naurusta on ollut puhetta vaikka missä ja eilen se alkoi omalla kohdalla ensimmäistä kertaa lähinnä vituttamaan, syystä tai toisesta. Piritta ja Mira toivottavasti pysyisivät talossa sunnuntain jälkeenkin, eli toivoisin näin Mian putoavan. Jos kolmikosta pitäisi valita joku, joka ehdottomasti saisi pysyä talossa, olisi se Mira. Ja olisi kyllä kiva nähdä Pirittan tatuointi vielä jossain vaiheessa, joten toivottavasti äänestys menisi kuten itse toivoisin.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Lähes kaikki äänestykset ovat menneet niin väärinpäin kuin vain voi ja aina henkilö, joka voisi tuoda taloon muutakin kuin kivaa yhteisoloa on tippunut.
Hena, Tatu, Mika, Kaarlo ja jopa Jaakon känniörvellyksiä olisin katsonut mielummin kuin tätä nasaaliäänellä ja niin typerää suomen kieltä puhuvaa blondia.

Nämä kaksi kanaa voisi lähteä seuraavaksi järjestyksessä Mia Mira.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
flintstone kirjoitti:
Oma toiveeni on että Mia lähtee, mutta veikkaan tippujan olevan Piritta.

Minä taas luulen, että tippuja nimenomaan ei ole Piritta. Todennäköisesti valtaosa äänistä mennee kuitenkin Miralle, ja hänen kohtalonsa ratkaisee se, että onko hänen fanilaumansa suurempi kuin vihaajajoukko. Mia ja Piritta keräilee kummatkin sen noin 20% kaikista äänistä, ja jäänevät molemmat hieman plussan puolelle. Oman arvioni mukaan herttainen Piritta saa kuitenkin paremman äänisaaliin kuin väritön Mia. Joten putoaja on Mia/Mira.

Itse toivon Miran jäävän taloon, mutta vähän pelkään hänen saavan kenkää.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
krobbe kirjoitti:
Tuosta porukasta ulos joutaa Mira. Alkuun tunsin jonkin asteista sympatiaa tätä tyttöä kohtaan, joka jätettiin aina porukan ulkopuolelle. Nyt kun olen pitempään seurannut lepakon lentoa voin vain ihmetellä kuinka fiksuja nämä Miran dissaajat ovat oikeasti olleetkaan. Kertakaikkisen rasittava kanttura.

Amen. Tosin itse olen dissannut häntä alusta asti. Eipä ole Kalen tippumisen jälkeen tulut BB:tä juuri seurailtua, mutta aion kyllä ensi sunnuntaina katsoa, josko vaikka näkisi sen lehmän tyypertyneen ilmeen kun joutuu helvettiin tuolta.

Talossahan siitä ei ole pitänyt juuri ketään koko aikana ja toivottavasti sama on tarttunut myös siihen kohderyhmään joka on valmis pistämään rahaa näihin kaikenmaailman tekstarirahastuksiin.
 

Kyle

Jäsen
Itse olen dissannut Miraa alusta asti ja pitänyt häntä, ehkä ärsyttävimpänä talossa ja on sitä vieläkin, Kakin ohella. Mira vaan on ihminen jonka olisi pakko olla mukana talossa, saa välillä pientä hämminkiä aikaiseksi, enkä ihmettelisi vaikka alkaisi sekstaileen jos alkohoolia saisi. Mia ja Piritta sen sijaan kuuluvat ryhmään, joista näkee ettei tuo mitään taloon, no Mia voi jotain tehdä, mutta toivon kuitenkin hänen tippuvan.

Henri, Kaarlo ja Jaakko on tippunut koska ennakkoon heitä pidettiin ärsyttävinä, mutta niinkuin täälläkin moni on myöntänyt että heitä olisi tarvittu talossa. Uskon että Mira joutuu valitettavasti tuohon joukkoon, jolloin menetyksen taas tajuaa vasta jälkikäteen. Paska ohjelma kertakaikkiaan T: nimim. 90 % jaksoista katsottu.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nyt kun asukkaiden antamat äänet on nähty niin entistä selkeemmin toiveeni on että Mia olisi lähtijä ja Piritta sekä Mira jäisivät. Tämä äänestys tosin näyttää ainakin Subin omaa BB keskustelua vilkastuani siltä että kyse on Miran vastustajat vastaan Miran kannattajat äänestykseltä, eli Mira tullee keräämään suurimman osan kaikista annetuista äänistä ja loppujen lopuksi katsotaan jääkö Miran äänisaalis tarpeeksi paljon plussan puolelle ja Piritta näyttäisi (valitettavasti) olevan se toinen johon miinus-ääniä yritetään keskittää (lähinnä Miran kannattajien puolelta).

Varjoäänestys kertoisi tällä hetkellä Mian olevan seuraava lähtijä, BBplazan äänestyksessä Piritta on eniten miinuksella mutta Mia hengittää ihan niskaan, Mira on molemmissa selkeästi voittamassa molemmat tytöt.

Mitäs vedonlyöntikertoimet on tuosta äänestyksestä sanoneet, vai eikö ole vielä julkistaneet sellaisia - NordicBet:kö se oli jolla tuollainen vedonlyönti oli?

No joka tapaukssa saa nähdä miten käy.

Mitä tulee viikkotehtävään niin aikamoinen homma taitaa olla siinä talon paketoinnissa, varsinkin kun pojat näyttivät määräävän miten tehdään ja minne tehdään ja eivätkä mm päästäneet tyttöjä aloittamaan toisen makkarin paketointia. Ja tuosta osittain johtuen se tyttöjen tekeminen ei sitten loppujen lopuksi näyttänytkään kovinkaan ahkeralta.
 
Viimeksi muokattu:

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
flintstone kirjoitti:
Mitä tulee viikkotehtävään niin aikamoinen homma taitaa olla siinä talon paketoinnissa, varsinkin kun pojat näyttivät määräävän miten tehdään ja minne tehdään ja eivätkä mm päästäneet tyttöjä aloittamaan toisen makkarin paketointia.

Niin, talon tytöt kun eivät osaa edes noin yksinkertaista hommaa tehdä kunnolla ja oikein.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Näkkäri kirjoitti:
Niin, talon tytöt kun eivät osaa edes noin yksinkertaista hommaa tehdä kunnolla ja oikein.

No tällä tavalla tytöistä ei loppujen lopuksi näyttänyt olevan oikeastaan tuossa hommassa mitään hyötyä. Ja en millään jaksa uskoa että ne tuskin silti esim toisen makkarin seiniä päällystäessä voisivat tehdä niin paljon vahinkoa että tuo vaivannäkö olisi jäänyt kokonaisuuden kannalta tappiolle - nyt saatiin vain aikaiseksi 6 asiasta turhautunutta tyttöä. Ja varsinkin Sari vaikutti olevan intopinkeenä paketoimassa mutta pojat eivät antaneet tytölle kuin kahvinkeittäjän homman, tosin pilke silmäkulmassa sanottuna.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kylläpä jännittää, että lähteekö talosta seuraavaksi hajuton, mauton vai väritön vaihtoehto. Tuskin kukaan huomaisi vaikka lähtisivät kaikki.

Onneksi Olli tuli taloon. Ainut jäljellä olevistä joka ei ärsytä koskaan ja sen lisäksi hänellä on parhaat jutut.

Tylsä show nykyisellä kokoonpanolla.
 

J.Petke

Jäsen
Miralla taitaa olla jotain isoa pahasti Kakia vastaan. Kaikki on aina Kakin syytä ja aina ensimmäisenä Miralta tulee kommentti "oliko Kaki joka noin sanoi". Itse en ole Mirasta pitänyt koko ohjelman aikana joten itse toivon, että Mira lähtee ärsyttämästä. Kaikki mulle heti nyt!

Jotenkin tulee Sarin puheesta mieleen se Jopet-shown vanginvartija. "mä kohta sanon et mennään, nyt mää sanon" "ihanaa se ois". Tosin nämäkin vain minun omassa pääkopassani kehiteltyjä luultavasti.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
J.Petke kirjoitti:
Miralla taitaa olla jotain isoa pahasti Kakia vastaan. Kaikki on aina Kakin syytä ja aina ensimmäisenä Miralta tulee kommentti "oliko Kaki joka noin sanoi". Itse en ole Mirasta pitänyt koko ohjelman aikana joten itse toivon, että Mira lähtee ärsyttämästä. Kaikki mulle heti nyt!

Enpä usko edelleenkään että Mira on lähtijä, vaikka eilisessä koosteessa ei paljoakaan Miraa näytetty. Ainakaan varjoäänestykset eivät näyttäisi povaavan Miran tippumista. Ja mitä tulee Kari vastaisuuteen niin suurimmat Karin inhoajat on kyllä Jenni ja Hanne joiden inhokkina Kari on mielestäni eniten viihtynyt.

Eilisessä jaksossa ei ollut paljoakaan tapahtumia muutenkaan vaikka Hannen ja BB:n keskustelu päivätehtävästä olikin varsin hauska ja itse kyllä repesin siihen kun Hanne sanoi että "eihän siinä sänkyjen paketoinnissa ole mitään järkeä", johon BB totesi että "ei niin" - saa nähdä onko tän päivän koosteessa enemmän nähtävää toivotaan niin.

ps. tämä BB-sivujen uutinen lupaa ainakin katsottavaa. Tyttörakkaus on kaunista. ;-D
 
Viimeksi muokattu:

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Repesikö kukaan muu totaalisesti kun asukkaat leikkivät kiinalaisia hattu päässä ja lauloivat "tsingtsongtsaa" ja Big Brother sanoi "Tämä on Big Brother, teidän on puhuttava suomea". ?
 

Slite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
flintstone kirjoitti:
tämä BB-sivujen uutinen lupaa ainakin katsottavaa. Tyttörakkaus on kaunista. ;-D

Empiirisen kokemuksen pohjalta uskoisin, että tämäntyyppistä toimintaa näytetään ohjelmassa maksimissaan viitisen sekuntia. Muun ajan saamme katsella, kun asukkaat kiinnittelevät teipinpaloja paperiin, tai kun poikien ja tyttöjen ryhmät vuorollaan valittelevat sitä kuinka huonosti toinen ryhmä tätä teippaustoimintaa harjoittaa.

Nim. "Tuotantoryhmän tv-toimitus sucks big time"
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
girlzilla kirjoitti:
Repesikö kukaan muu totaalisesti kun asukkaat leikkivät kiinalaisia hattu päässä ja lauloivat "tsingtsongtsaa" ja Big Brother sanoi "Tämä on Big Brother, teidän on puhuttava suomea". ?

Myös tuo oli hyvä kommentti ja osoitti että sieltä BB:n taholtakin näyttäisi löytyvän myös pilkettä silmä kulmasta - piirre jota ei ole liikaa näkynyt nimenomaan BB:n taholta.

Eniten repesin kuitenkin tuohon kuvailemaani Hannen ja BB:n keskinäiseen jutusteluun.

Ja kuten Slite sanoi niin kyllä tuo koosteen leikkaaminen on välillä ollut vähintäänkin hämmästyttävää kun on vertaillut mitä BB:n uutsissa on kerrottu ja mitä niistä on sitten poimittu näytettäväksi. Tällä kertaa uskon että Sarin ja Miran keskinäiset hellät hetket saadaan nähdä myös koosteessa, pullon pyörityksen astetta roisimmat hommat kun jätettiin suurimmalta osalta kylmästi näyttämättä. Tosin epäilen että Jania ei näytetä Miran nännin kimpussa.

NordicBetillä kertoimet seuraavalle putoajalle on:
- Mira 5,00
- Piritta 3,00
- Mia 1,40
 
Viimeksi muokattu:

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Jep jep. Kyllä nyt voisi olla Miran aika poistua. Aluksi hän kuului jopa suosikkeihini, enkä missään vaiheessa ole kuulunut anti-Mira-klubiin, mutta kyllä se pikku hiljaa alkaa käymään melko ärsyttäväksi. Eihän sen kanssa voi puhua mitään, kun Mira aina "ryöstää" keskustelun itselleen. Esim. eilen Mia tilitti jotain ulkopuolisuuttaan niin Mira oli heti kertomassa omia kokemuksiaan. Johonkin asti tuollainen on ihan normaalia, sillä tapaahan sitä yritetään sanoa, "että ymmärrän miltä susta tuntuu". Mutta Miran tapa joka helvetin asiaan kertoa omia juttujaan ärsyttää ainakin mua aika paljon. Sama juttu jos käydään yleistä keskustelua koko porukalla, niin Mira aina "huutaa" oman mielipiteensä. Eli tyyliin sanoo, että asia on näin, hän on oikeassa ja kaikki muut väärässä. Itselläni olisi kaikkein vaikeinta elää varmaankin juuri Miran takia edellä mainittujen seikkojen vuoksi, joten siksipä toivonkin Miran lähtevän seuraavaksi. Mia voisi myös ihan hyvin poistua, en jäisi kaipaamaan. Toisaalta ei Pirittakaan mikään ykkössuosikki ole, mutta ehkä näistä kolmesta kuitenkin paras.

EDIT. Katsoin maanantaina BB:tä ensimmäisen kerran viikkoon. Eipä ollut muuttunut mihinkään. Samaa vanhaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Fawkes kirjoitti:
Jep jep. Kyllä nyt voisi olla Miran aika poistua. Aluksi hän kuului jopa suosikkeihini, enkä missään vaiheessa ole kuulunut anti-Mira-klubiin, mutta kyllä se pikku hiljaa alkaa käymään melko ärsyttäväksi.

Mikä on muuttunut? Miksi suosikki vaihtui ärsyttäjäksi?

Ja sinä varmaan lopetit katsomisen sen takia että ohjelma on sinusta mennyt tylsäksi, joten tottakai tuolla logiikalla tuosta kolmikosta ainoan särmikkään (ei pelkän kiiltokuvan) Miran on syytä olla silloin poistuja.

Vaikka näin Miraa yhtenä suosikkina pitävänä en tietenkään ole objektiivinen kertomaan kuka tuo eniten säpinää taloon niin kyllä tästä kolmikosta Mira vie selkeästi voiton. Miassa tai Pirittassa ei varsinaisesti ole minun silmissäni kummassakaan mitään varsinaista vikaa. Mira on mm jälleen viime yönä ollut Sarin, Janin ja Ollin kanssa mukana revittelemässä, Mira uskaltaa pistää itsensä likoon. Sen kun näkisi että Piritta tai edes Mia olisi mukana tuollaisessa irroittelussa. Ja Miran ja Janin teerenpelin seuraaminen tuo myös yhden jännityksen lisää, varsinkin kun kumpikin kovasti kieltää kiinnostuksensa vaikka eleet ja teot on ihan toista.

Tällä hetkellä minun silmissä,
suosikit: Mira, Sari, Olli
plussalla: Kari, Jani, Piritta, Hanne
täysin neutraali: Mia
miinuksella: Jenni
 
Viimeksi muokattu:

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Nyt on jäänyt viikon ajan katsomatta Big Brotheria. Jotenkin vain innostus on lopahtanut vähitellen. Siihen on vaikuttanut aika paljon nämä uudet tyypit. Ei vaan jaksa enää BB sytyttää. Tai jos katson taas muutaman jakson putkeen, niin eihän sitä tiedä vaikka taas uudestaan innostuisi katsomaan.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
flintstone kirjoitti:
Mira on mm jälleen viime yönä ollut Sarin, Janin ja Ollin kanssa mukana revittelemässä, Mira uskaltaa pistää itsensä likoon. Sen kun näkisi että Piritta tai edes Mia olisi mukana tuollaisessa irroittelussa.

Tuon laittamasi linkin lopussa vaan jälleen ikävä totuus paljastuu: "- Nyt meni vähän liian pitkälle. Mulla lähti yks tukko ja Sarilla lähti kaks tukkoa hiuksia irti, läksytti Mira."

Ei saatana, eikö se Mira pysty mitään tekemään ilman ettei se lopussa päätyisi tohon?? Mira tuntuu juuri semmoiselta ilonpilaajalta mikä ottaa kaiken vähän liian vakavasti. Erilaisissa sosiaalisissa ympäristöissä on aina tällaisia tyyppejä. Joka asiaan halutaan mukaan vaikka väkisin, mutta loppujen lopuksi homma päättyy itkuun. Ihan normaalia, mutta helvetin ärsyttävää muille. Siinä on taas yksi hauska setti päättynyt siihen, että muilla on vaivautunut olo.

Kunpa Mirasta saisi tuon "30v. itkuporakone"-ominaisuuden pois. On muuten noista naikkosista selkeä suosikki, mutta tuo vie melkein joka jaksossa makua. Aina se jaksaa kääntää jossain vaihteessa tuon vaihteen silmään.

Olisi tuon ominaisuuden takia kyllä helvetin rasittavaa seurustelumateriaalia.
 

Afan

Jäsen
Fläppis kirjoitti:
Ei saatana, eikö se Mira pysty mitään tekemään ilman ettei se lopussa päätyisi tohon?? Mira tuntuu juuri semmoiselta ilonpilaajalta mikä ottaa kaiken vähän liian vakavasti.

Kyllä. Täysin samaa mieltä.

Katselin yöllä BB-talon menoa livenä ja yllätyin iloisesti, kuinka Mira oli leikissä ja menossa mukana. Mutta kuinka ollakaan, kun sitomisleikeissä (kilteissä sellaisissa) käytetyt teipit tarkoituksettomasti jäivät tyttöjen hiuksiin kiinni, alkoi armoton poraaminen, kuinka taas mentiin liian pitkälle. Ensin ollaan leikissä mukana, ja yhdessä silmänräpäyksessä alkaa moralisointi.

Todella ärsyttävä ominaisuus muuten ihan mukavanoloisessa naisessa.
 

Carlos

Jäsen
Sarjan oikeilta "faneilta" anteeksipyyntö, mutta vaimonkin kanssa katsellaan ko. ohjelmaa lähes päivittäin ja on jo pitkään mietitty että meininkin vaikuttaa ihan joltain CP-vammaisten kesäleiriltä. Oikeasti. (tiedän kokemuksesta) Seuratkaapa hiukan. Ja tämä on sitten viihdettä.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Itsekkin jopa olen yllättynyt, kunka mielenkiintoni ohjelmaa kohtaan lopahti, kun nämä 5 vai 6 uutta asukkia tuli taloon. Sen tapahtuman jälkeen en ole katsonut jaksoakaan. Sitä ennen kumminkin tuli pari kertaa ostettua jopa liveaikaa 1h. Tälläkin hetkellä on tv kiinni, vaikka ohjelma on menossa..ei vaan kiinnosta enää.
 

Petski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Avalanche
everon kirjoitti:
Itsekkin jopa olen yllättynyt, kunka mielenkiintoni ohjelmaa kohtaan lopahti, kun nämä 5 vai 6 uutta asukkia tuli taloon. Sen tapahtuman jälkeen en ole katsonut jaksoakaan.
Aa, "kohtalotoveri". Itselleni kävi samoin. Kiinnostus lopahti heti kun talossa tapahtui "jotain suurta ja mullistavaa". Sitä ennenkään en seurannut muuta kuin sunnuntain lähetykset ja netistä jotain juttuja. Vielä viime vuonna tuo jaksoi kiinnostaa enemmän kun oli Suomen eka kerta.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Carlos kirjoitti:
Sarjan oikeilta "faneilta" anteeksipyyntö, mutta vaimonkin kanssa katsellaan ko. ohjelmaa lähes päivittäin ja on jo pitkään mietitty että meininkin vaikuttaa ihan joltain CP-vammaisten kesäleiriltä. Oikeasti. (tiedän kokemuksesta) Seuratkaapa hiukan. Ja tämä on sitten viihdettä.

Olen vilpittömästi iloinen, että nyt teilläkin on siellä leirillä vihdoin jotain mukavaa seurattavaa!

Pitkäänkö meinasitte leiritellä? Rupeaa olemaan kesäkin lopuillaan, sano.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös