Suomen Big Brother 2006

  • 849 615
  • 3 663
Tila
Viestiketju on suljettu.

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Kumikaksonen kirjoitti:
Ei vaan jaksa kiinnostaa katsella teeveestä harmonista ja mutkatonta yhteiseloa ja henkeviä parisuhdekeskusteluja sohvalla, kun olisi mahdollista nähdä muutakin.
On muuten ihmeellistä, että tätä sohvalla makaamista ollaan ennustettu suurinpiirtein jokaisen äänestyksen jälkeen.

Kummasti vaan asioita tapahtuu, vaikka koko BB:n vt. sielut lähtevät harva se viikko.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kumikaksonen kirjoitti:
Ei vaan jaksa kiinnostaa katsella teeveestä harmonista ja mutkatonta yhteiseloa ja henkeviä parisuhdekeskusteluja sohvalla, kun olisi mahdollista nähdä muutakin.

Ja tällä logiikalla sinä haluaisit että taloon jää kaikista vähiten kaikkeen osallistuva ja nimenomaan mitään tekemätön zombie, eli Jaakko?
 

Kumikaksonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
flintstone kirjoitti:
Ja tällä logiikalla sinä haluaisit että taloon jää kaikista vähiten kaikkeen osallistuva ja nimenomaan mitään tekemätön zombie, eli Jaakko?

Nimenomaan, ymmärsit pointin. Sekös se vasta muilla alkaakin ottamaan päähän kun yhden takia menetetään kaikki kivuus, kun asenne tehtäviin on olematonta ja käytös (huom. mahdollisesti) kännissä uhoavaa ja ärsyttävää.

Miia on taas sitten sellainen "en halua ikinä vihata ketään, vaan olla kaikkien kaveri"-tyyppi, joka ei mielestäni tuo taloon yhtään mitään sen enempää kuin "mitään tekemätön zombie".

Ja Sergeille:
Onko mitään syytä sillä, että taloon tuli uusia asukkaita, joista osa on jopa mielenkiintoisia?
 

Kyle

Jäsen
flintstone kirjoitti:
Ja tällä logiikalla sinä haluaisit että taloon jää kaikista vähiten kaikkeen osallistuva ja nimenomaan mitään tekemätön zombie, eli Jaakko?

Jaakko on nyt jo aiheuttanut enemmän hämmennystä talossa ja keskustelua talon ulkopuolella, kuin Mia tulee koko aikana tekemään. Eli tämähän tarkoittaa että hän lähtee. Mielestäni on parempi olla kuusipäivää hiljaa ja yhtenä päivänä vetää ylitse, kuin olla seitsemän päivää -joo joo tyylillä. Pisemmällä aikavälillä yksi sekoilupäivä, tulee sotkemaan talon asukkaiten hermot.

Olisi aika ihanne tilanne kun Kaarlo, Hena ja Jaakko olisivat samaan aikaan talossa ottamassa kuppia. Silloin Olli ja Karikin olisivat hiljaa.
 

Redbull

Jäsen
flintstone kirjoitti:
Ja tällä logiikalla sinä haluaisit että taloon jää kaikista vähiten kaikkeen osallistuva ja nimenomaan mitään tekemätön zombie, eli Jaakko?

Esim. Mika oli loppupeleissä suht. viihdyttävä henkilö, joka ensimmäiset 2.viikkoa makoili, kertoi surkean baarivitsin sekä hyppi pääedellä paljuun.

Nyt Jaakko on ollut talossa vajaat 2 viikkoa ja samalla tiellä, makoilua ja pientä poltetta. Lisäksi kumpaankaan näihin henkilöihin on todella vaikea saada kontaktia.

Uskon, että monen käsitys muuttuu Jaakosta tulevina viikkoina. Vaaleanpunaiset kännykät pitänevät siitä huolen.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
flintstone kirjoitti:
Ja tällä logiikalla sinä haluaisit että taloon jää kaikista vähiten kaikkeen osallistuva ja nimenomaan mitään tekemätön zombie, eli Jaakko?

Justiinhan Jaakko eilen käyttäytyi väkivaltaisesti ja uhmasi itse Isoveljeä jatkamalla samalla linjalla vaikka toisin oli ohjeistettu. Heti kun osallistui ja laittoi kroppansa likoon, oli sekin väärin tehtyä.

Tosissaan, ihan turha jätkä. Talossa Kaki, Olli, Jani ja Mira ovat katsottavia, pelkässä viihdemielessä. Muut lähinnä pakollisia äänestyksentäytteitä.
 

krobbe

Jäsen
Mä en nyt oikein ymmärrä mitä viihdyttävää tässä kuivassa Jani-poitsussa oikein on? Poikahan pelaa varsin tylsää virkamiesbrotheria ja joutais ulos talosta.

Sama juttu mielestäni tuon Hannen kanssa. Moni piti Hannen esitystä etelän matkalla kovasti viihdyttävänä, itseäni etoi ja etoo koko kitisevä naamanvääntelijä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Gerodz kirjoitti:
Jaakko on nyt jo aiheuttanut enemmän hämmennystä talossa ja keskustelua talon ulkopuolella, kuin Mia tulee koko aikana tekemään. Eli tämähän tarkoittaa että hän lähtee. Mielestäni on parempi olla kuusipäivää hiljaa ja yhtenä päivänä vetää ylitse, kuin olla seitsemän päivää -joo joo tyylillä. Pisemmällä aikavälillä yksi sekoilupäivä, tulee sotkemaan talon asukkaiten hermot.

Olisi aika ihanne tilanne kun Kaarlo, Hena ja Jaakko olisivat samaan aikaan talossa ottamassa kuppia. Silloin Olli ja Karikin olisivat hiljaa.

Jos ensiksi kertoo että ei halua katsella sohvalla makailua niin kyllä minua hieman ihmetyttää miksi ihmeessä silloin pahin sohvalla makailija Jaakko yhtäkkiä on jotenkin über-mielenkiintoinen? Ja mitä tulee Mikaan niin Mikahan oli toiminnallisesti oikea GI-Joe verrattuna Jaakkoon.
 

Kyle

Jäsen
flintstone kirjoitti:
Jos ensiksi kertoo että ei halua katsella sohvalla makailua niin kyllä minua hieman ihmetyttää miksi ihmeessä silloin pahin sohvalla makailija Jaakko yhtäkkiä on jotenkin über-mielenkiintoinen? Ja mitä tulee Mikaan niin Mikahan oli toiminnallisesti oikea GI-Joe verrattuna Jaakkoon.

Nyt on Jaakko vs. Mia, eikä mikään Jaakko vs. Kaki jolloin ei tarvitsisi spekuloida kumpi lähtee. Jaakossa on paljon enemmän potenttiaalia nousta talossa hämmennystä aiheuttavaksi tekijäksi kuin Miassa.

Kerta Jaakko on Mikan kaveri, niin uskon että kaveri porukka oli yhdessä laittanut hakemukset sisään. Tämän jälkeen Jaakko olisi ollut vielä täysillä mukana varasijalla kun Mika on päässyt taloon, mutta nyt on hiljasempaa kun on pettynyt ettei apina olekkaan mukana.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Gerodz kirjoitti:
Nyt on Jaakko vs. Mia, eikä mikään Jaakko vs. Kaki jolloin ei tarvitsisi spekuloida kumpi lähtee. Jaakossa on paljon enemmän potenttiaalia nousta talossa hämmennystä aiheuttavaksi tekijäksi kuin Miassa.

Kerta Jaakko on Mikan kaveri, niin uskon että kaveri porukka oli yhdessä laittanut hakemukset sisään. Tämän jälkeen Jaakko olisi ollut vielä täysillä mukana varasijalla kun Mika on päässyt taloon, mutta nyt on hiljasempaa kun on pettynyt ettei apina olekkaan mukana.

No mulle on suhteellisen sama kumpi lähtee joten en minä jaksa teitä vastaan tästä väitellä, ja minä en näe kyllä kummassakaan kauheasti potenttiaalia nousta miksikään hämmentäjäksi. Mia sentään on kuitenkin mukana talon touhuissa ja vaikuttaa edes siltä että haluaa olla osa talon porukkaa ja se on syy miksi minä soisin että Jaakko on lähtijä.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
flintstone kirjoitti:
potenttiaalia

[avautuminen]Se on potentiaali - ei potenttiaali[/avautuminen]

Kumpikaan äänestyksessä olevista ei herätä tuntoja puoleen tai toiseen ja talon meininki tuskin paljon muuttuu poiston myötä. Olli on nostanut pinnojaan ihan varteen otettavaksi voittajaksi asti, Alejandro etenkin iski ihan kympillä, loistavaa settiä.
 

J.Petke

Jäsen
Miten kukaan voi edes saada mahtumaan sanat Jaakko ja viihdyttävä samaan lauseeseen. Jaakon viihdyttävyys on ollut neljä tuuppasua ja kaksi lausetta. Minun silmääni vaikutti että Jaakon tuuppimisessa oli myös jotain kaunoja Kakia kohtaan. Myös siinä vaiheessa kun Kaki kysyi nuuskaa niin Jaakon vastaus "ootko sä tosissas?" herätti hieman luuloja, että hän ei oikein Kakin suurimpia ihailijoita ole. Luulen että tämäkin johtuu siitä että Kakilla on hyvät suhteet talon kaikkiin naisiin ja Jaakko ei saa omaa osaansa. Eniten kuitenkin korvaani särähti sikajuhlissa Jaakon lause "mä oon maksanu tästä, mä oon maksanu tästä" silloin kun puhuttiin baarin toimivuudesta. Luultavasti minä kuvittelin taas kaiken mutta särähti joka tapauksessa.

Ennen toivoin että Miia putoaisi mutta Jaakon känniääliö käytös vei kaikki pisteet. Vituttaa katsoa ihmisiä jotka eivät osaa käyttäytyä. Ja edelleen luulen että Jaakko pitää enemmän pojista.
 

Slite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Jaakkoa olisi ollut hauska seurata talossa ainoastaan siinä tapauksessa, että Kaarlo olisi jäänyt. Sopivan anniskelun jälkeen Jaakko olisi varmaankin yrittänyt saada Kaarloon lähempää kontaktia, jolloin Kaarlo olisi varmaankin kiehahtanut siinä määrin että lihaa olisi tummunut. Nyt tällainen spektaakkeli jäi valitettavasti näkemättä.

Jaakko on kyllä erittäin vastenmielinen kaveri, mutta onneksi ei tarvinne katsella enää ensi viikolla. Enpä tosin haluaisi juuri katsella (enkä erityisesti kuunnella) sitä vastaehdokastakaan, mutta ehkä sitä vielä yhden lisäviikon kestää.
 

Kumikaksonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eipä tosiaankaan ole väittelynarvoista keskustella, kuka ansaitsisi lähteä ja kuka jäädä. Kysehän on pelkästään näkemyserosta, mitä kukakin talossa haluaa nähdä. Jotkut odottaa kuola valuen tissejä, joku kenties romanttisia kyhnytyksiä ja joillekin kelpaisi mielummin vaikka tappelu kunnon kännisekoilun päätteeksi.

Näin peruskateellisena sitä kuitenkin toivoo, että kuka tahansa tuon suunnattoman (?) rahamäärän sattuukin voittamaan, niin saapahan ainakin kärsiä mahdollisimman paljon vittumaisesta seurasta tuon ansaitakseen. Mielellään höystettynä vaikka nyrkiniskulla tai muulla vaihtoehtoisella, mahdollisimman epämiellyttävällä, kokemuksella.
 

Kyle

Jäsen
Kumikaksonen kirjoitti:
Eipä tosiaankaan ole väittelynarvoista keskustella, kuka ansaitsisi lähteä ja kuka jäädä. Kysehän on pelkästään näkemyserosta, mitä kukakin talossa haluaa nähdä. Jotkut odottaa kuola valuen tissejä, joku kenties romanttisia kyhnytyksiä ja joillekin kelpaisi mielummin vaikka tappelu kunnon kännisekoilun päätteeksi.

Mää haluaisin että tuotanto tiimi avaisi kioskin oven, jättäisi postilaatikoon pari viinapulloa ja lähtisivät itse viikon lomalle. Ei tosta touhusta tule mitään kun tuotanto keksii mitä tyhmempiä tehtäviä ja valvottaa porukkaa, se on tuotanto tiimi joka kusee.

Kelakkaa jos isoveli ei olisi paljastanut Ollin kusi juttua, millainen härdelli olisi syntynyt kuka on kussut Janin vaatteilla. Veikkaan että silloinkin oltaisiin saatu tunteet pintaan, kun kaikki on omasta mielestään syyttömiä, jolloin Janin epäilyt alkaisi herätä.

EDIT: Niin sitä piti sanoa, että toi lastentarha meininki pois ja antais aikuisten ihmisten tehdä mitä haluavat. Ei siellä ketään lyötäisi...
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Kumikaksonen kirjoitti:
Eipä tosiaankaan ole väittelynarvoista keskustella, kuka ansaitsisi lähteä ja kuka jäädä. Kysehän on pelkästään näkemyserosta, mitä kukakin talossa haluaa nähdä. Jotkut odottaa kuola valuen tissejä, joku kenties romanttisia kyhnytyksiä ja joillekin kelpaisi mielummin vaikka tappelu kunnon kännisekoilun päätteeksi.

Aika taidokkaasti sisällytit tuohon sitten myös oman mielipiteesi.

Gerodz kirjoitti:
Kerta Jaakko on Mikan kaveri, niin uskon että kaveri porukka oli yhdessä laittanut hakemukset sisään. Tämän jälkeen Jaakko olisi ollut vielä täysillä mukana varasijalla kun Mika on päässyt taloon, mutta nyt on hiljasempaa kun on pettynyt ettei apina olekkaan mukana.

Itseasiassa juuri noin kuvio on voinut mennä. Totaalista spekulointia, mutta jos jotain pitäisi veikata, niin olisin aika samoilla linjoilla.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
J.Petke kirjoitti:
Luulen että tämäkin johtuu siitä että Kakilla on hyvät suhteet talon kaikkiin naisiin ja Jaakko ei saa omaa osaansa.
J.Petke kirjoitti:
Ja edelleen luulen että Jaakko pitää enemmän pojista.
Mitä se niiltä naisilta sitten haluaa? Vai harmitteleeko Jaakko sitä että Kari vaan kiehnää naisten kanssa eikä osoita Jaakkoon kiinnostusta?
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Jaakko

Jaakko on umpikujassa ja puhuttelun jälkeen hänellä on suorituspaineita.
Eilen hän yritti suomalais-urpon roolissa ajaa pois flamenco-gigoloa, joka vikitteli vaalea suomalaisnaista. Osa siitä oli ehkä tsoukkia, mutta ulospäin se ei näyttänyt siltä.
Kun naamaan lyömisesta puhutaan tietyssä humalan asteessa ja illan historian tuntien, siihen pitää suhtautua vakavasti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mr. Walker kirjoitti:
Jaakko on umpikujassa ja puhuttelun jälkeen hänellä on suorituspaineita.
Eilen hän yritti suomalais-urpon roolissa ajaa pois flamenco-gigoloa, joka vikitteli vaalea suomalaisnaista. Osa siitä oli ehkä tsoukkia, mutta ulospäin se ei näyttänyt siltä.
Kun naamaan lyömisesta puhutaan tietyssä humalan asteessa ja illan historian tuntien, siihen pitää suhtautua vakavasti.

Olipa tuo eka juttu sitten huumoria tai ei, Jaakko oli typerys kun jatkoi samaa "vitsiä" vielä senkin jälkeen kun hänelle oli PK-huoneessa sanottu että tuollaista huumoria ei enää haluta nähdä yhtään sille illalle.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"Nyt haluaisin tavata tyttöystävän ja kihlatun - siis samasta henkilöstä tietenkin kyse." Olli oli vakavana, mutta saatana kun pisti naurattamaan :D.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eläinrääkkäystä tuo krapulakyykyttäminen.. mutta viihteenä kyllä ihan mainiota! Siis jumalauta, mitkä krapulat porukalla.. Itse olen krapulassa (tapahtuu n.10krt vuodessa x 17vuotta=aika jonka olen alkoholin kanssa ollut tekemisissä) eli kärsinyt n.170 krapulaa, enkä ole oksentanut kyseisessä tilassa kuin kaksi kertaa! Ja omasta mielestäni karapulani ovat sieltä pahimmasta päästä.. Nyt lähti kyllä sellaiset sympatiamyötähäpeät täältä päin kohti bb-taloa.

P.S. Typykän pussiin oksentaminen oli tyylipuhdas suoritus!
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
wild wild west kirjoitti:
Siis jumalauta, mitkä krapulat porukalla.. Itse olen krapulassa (tapahtuu n.10krt vuodessa x 17vuotta=aika jonka olen alkoholin kanssa ollut tekemisissä) eli kärsinyt n.170 krapulaa, enkä ole oksentanut kyseisessä tilassa kuin kaksi kertaa! Ja omasta mielestäni karapulani ovat sieltä pahimmasta päästä..
No niin no. Itselle jos kunnon krapula iskee, niin silloin juostaan halaamassa pönttöä 15min välein heräämisestä about iltaan kahdeksaan asti. Ja luppoaika siinä välissä kieriskellään tuskaisena sängyssä.

Jos krapula iskee, niin allekirjoittaneella se todella iskee.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
wild wild west kirjoitti:
Itse olen krapulassa (tapahtuu n.10krt vuodessa x 17vuotta=aika jonka olen alkoholin kanssa ollut tekemisissä) eli kärsinyt n.170 krapulaa, enkä ole oksentanut kyseisessä tilassa kuin kaksi kertaa!

Amatöörien puuhastelua.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
J.Petke kirjoitti:
Miten kukaan voi edes saada mahtumaan sanat Jaakko ja viihdyttävä samaan lauseeseen. Jaakon viihdyttävyys on ollut neljä tuuppasua ja kaksi lausetta. Minun silmääni vaikutti että Jaakon tuuppimisessa oli myös jotain kaunoja Kakia kohtaan. Myös siinä vaiheessa kun Kaki kysyi nuuskaa niin Jaakon vastaus "ootko sä tosissas?" herätti hieman luuloja, että hän ei oikein Kakin suurimpia ihailijoita ole. Luulen että tämäkin johtuu siitä että Kakilla on hyvät suhteet talon kaikkiin naisiin ja Jaakko ei saa omaa osaansa. Eniten kuitenkin korvaani särähti sikajuhlissa Jaakon lause "mä oon maksanu tästä, mä oon maksanu tästä" silloin kun puhuttiin baarin toimivuudesta. Luultavasti minä kuvittelin taas kaiken mutta särähti joka tapauksessa.

Ennen toivoin että Miia putoaisi mutta Jaakon känniääliö käytös vei kaikki pisteet. Vituttaa katsoa ihmisiä jotka eivät osaa käyttäytyä. Ja edelleen luulen että Jaakko pitää enemmän pojista.

Eikö sinulle avautunut edes tuo "Mä oon maksanut tästä"? Hehän olivat siellä lomalla ja hotellissa asuessaan voi vaatia tietyn tasoista palvelua henkilökunnalta (Jose). Sedun rooli oli kaikenkaikkiaan ihan paska, mutta ihan hyvää läppää tuo baarista valittaminen oli. Olisi ollut hauskaa jos hän olisi ottanut totaalisen "vaadin palvelua" roolin. Sellaisiahan jotkut ihmiset lomalla ovat. Mikään ei kelpaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
wild wild west kirjoitti:
P.S. Typykän pussiin oksentaminen oli tyylipuhdas suoritus!

Hauskaa katseltavaa oli juu tuo porukan krapuloissa heiluminen, Piritta myös sai mut repeämään totaalisesti sillä kun se heitti Ollille kommentin että "hänellä olisi täällä hammaslanka jos Gusse haluaa käydä vetämässä itsensä jojoon", ja tuo siis heitettiin ihan pilkesilmäkulmassa.

Ja mitä tulee tuohon Pirittan pussiin oksentamiseen niin Piritta on niin namu tytteli että sen oksennuksetkin on varmaan ihan hunajaisia.

Hauska viikkotehtävä harmi että se ei onnistunut, no ei nuo asukkaatkaan niin kauhean pettyneitä olleet vaikka tehtävä ei onnistunut sillä tuo matka oli matkalaisistakin ollut sen verran hauska ja oli ollut sikajuhlaa ja kaikkea muuta kivaa, kuten "kaikki mikä päällä on, se on jono Alexandron".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös