Poro24 kirjoitti:
Komppaan lähes kaikkia muita, ja ihmettelen mitä hittoa ihmiset hakevat tältä ohjelmalta? Ilmeisesti halinallekerhoa jossa kaikilla on kivaa ja kenestäkään ei puhuta pahaa.
Ei sitä nyt niin vaikea ole ymmärtää. Mua ihan oikeasti "ahdistaa" tämä tietynlainen kieroilu. Mä vaan oon niitä ihmisiä, jotka ei oo tippaakaan aggressiivisia tai pahantahtoisia, enkä siten tahdo tällaista palkittavan "viihdyttämisen" nimissä jatkopaikalla. Te sanoisitte mun kaltaisia ihmisiä pikku kynäniskoiksi, jossa ei oo miestä tapella. Mun mielestä on kivaa, jos kaikilla on kivaa. Tai sitten sanoisitte nöyristelijäksi. Anteeksi.
Vaikka käsitykseni Kaarlosta parani koko ajan loppua kohden, niin hyvä, että lähti. Seuraavana sitten Jenni tai joku uusista. Ihan tosissani pidän tuota Jennin tapaa suhtautua uusiin ihmisiin henkisena laiskuutena. Ensin haalitaan oma kuppikunta, ja sitten "ei jakseta" tutustua muihin. Kyllä minun mielestäni normaalin ihmisen pitäisi jaksaa tutustua myös oman kuppikuntansa ulkopuolisiin.
Mielikuvani Jennistä on tuo "luokan ilkeä johtajatyttö", jollaisia jokaisessa teinielokuvassa on. Edelliskerralla samoja piirteitä oli Iinassa, vaikka myönnettäköön, että tuotantoryhmä teki tietoisesti parhaansa luodakseen juuri tällaisen kuvan. Mutta taisipa Perttukin puhua Iinasta viime vuonna juuri tuota pahisvertausta käyttäen. Tuohon pahis-stereotypiaan kuuluu olennaisesti kunungattaren adjutantti, joka ei sano mitään, mutta nauraa vieressä pääpahiksen ilkeillessä muille. Ei tarvinne kertoa, kuka tuo Jennin adjutantti on.
No, joka tapauksessa, tähänhän tuo perustuu, että kilpailijat jakavat mielipiteitä. Mä en halua palkita ilkeilyä, vaikka se olisi parempaa viihdettä. Melrose Place oli parempi sarja ennen kuin kaikista sen hahmoista tuli psykopaatteja yhdessä yössä.