Jospa lopettavat koko homman ja pitävät 50000 egellä pirskeet tuotantotiimille.-OO- kirjoitti:Ja eikös Subi mainostanut että tämä käänne on jotain sellaista mitä ei ole missään muualla ennen nähty.
Jospa lopettavat koko homman ja pitävät 50000 egellä pirskeet tuotantotiimille.-OO- kirjoitti:Ja eikös Subi mainostanut että tämä käänne on jotain sellaista mitä ei ole missään muualla ennen nähty.
Gellner kirjoitti:Kuulema taloon kuuluun nyt jotain pauketta ulkoa. Tiedä sitten liittyykö tuohon huomiseen käänteeseen. Aion huomenna, vapaapäivänä, nousta kasilta pällistelmään BB:tä, joten käänteen on sitten parasta olla todella iso.
Tommy kirjoitti:Ukkosetkin loppuivat täällä jo monta tuntia sitten, minulle tuli mieleen että jaetaanko talo kahtia englannin BB:n tyyliin?
Köyhät ja rikkaat. Toisaalta juuri oli kroisokset ja slummilaiset.
Tuo olisi liian nerokasta ollakseen Suomen BB:n tuotantotiimin idea. Täytyy kyllä sanoa, että sinulle löytyisi tilausta tuohon tiimiin ;). Sen verran hyvältä tuo idea vaikuttaa.spertti kirjoitti:Eikös se nyt ole jo miljoonaan kertaan sanottu, että tämä Suomen juttu on jotain ennennäkemätöntä BB:n historiassa.
Itse epäilisin, että on ollut olemassa myös toinen "bb-talo", ja nämä toiset ovat luulleet olleensa tuossa varsinaisessa talossa, ja nämä kaksi nyt yhdistettäisiin.
Tämä nyt on vain täyttä spekulaatiota, mutta ideat jäävät vähiin, ja niinkuin Mari Kakko taas sanoi "koko talon asetelmat kääntyvät päälaelleen". En tosiaan oikein muutakaan keksi.
spertti kirjoitti:Eikös se nyt ole jo miljoonaan kertaan sanottu, että tämä Suomen juttu on jotain ennennäkemätöntä BB:n historiassa.
Itse epäilisin, että on ollut olemassa myös toinen "bb-talo", ja nämä toiset ovat luulleet olleensa tuossa varsinaisessa talossa, ja nämä kaksi nyt yhdistettäisiin.
Tämä nyt on vain täyttä spekulaatiota, mutta ideat jäävät vähiin, ja niinkuin Mari Kakko taas sanoi "koko talon asetelmat kääntyvät päälaelleen". En tosiaan oikein muutakaan keksi.
Niin, paitsi että tämä "toinen bb-talo" -settihän on jo Englannissa nähty. En tosin muista yhdistettiinkö porukat silloin, vaihdeltiinko ihmisiä vai miten homma eteni. Joka tapauksessa nähty jo.spertti kirjoitti:Eikös se nyt ole jo miljoonaan kertaan sanottu, että tämä Suomen juttu on jotain ennennäkemätöntä BB:n historiassa.
Naughty_S kirjoitti:Niin, paitsi että tämä "toinen bb-talo" -settihän on jo Englannissa nähty. En tosin muista yhdistettiinkö porukat silloin, vaihdeltiinko ihmisiä vai miten homma eteni. Joka tapauksessa nähty jo.
Kannattaa muidenkin vilkaista viikottain tuo NYT-liitteen BB-osuus, aika osuvasti kiteytetty kaikki.Blackie kirjoitti:NYT-liitteen analyysi Mirasta ei voisi paljoa paremmin osua kohdalleen:
Mira:" Mikään ei ole niin noloa kuin 29-vuotias vaatemyyjä, joka jatkuvasti ja perusteettomasti luulee olevansa älyllisesti muiden yläpuolella."
Carlos kirjoitti:Viimeisimpien villien huhujen mukaan taloon palautettaisiin kaikki sieltä tähän mennessä pois äänestetyt. Aika hurjaa jos näin on, mutta katsotaan nyt ensin...
Carlos kirjoitti:Viimeisimpien villien huhujen mukaan taloon palautettaisiin kaikki sieltä tähän mennessä pois äänestetyt. Aika hurjaa jos näin on, mutta katsotaan nyt ensin...
Genesis kirjoitti:Nohnohnoh, joku jolla on 24/7. Nyt äkkiä tietoa tänne köyhille päin,että mitä siellä talossa tapahtuu.
Mr.X kirjoitti:Ei mitään vielä. Sikeitä vedetään autuaan tietämättöminä tulevasta.
Kohta saisi tosiaan ruveta tapahtumaan.
Genesis kirjoitti:Eikai ne enää nuku prkl. Kohta joutuu menemään kouluun eikä sinne saa tietoa että mitä on tapahtunut. Tää on niin väärin ihmiskuntaa kohtaan että toiset torkkuu tommosen jännityskohdan yli.
Vintsukka kirjoitti:Ymmärtääkseni joo.
polvipetteri kirjoitti:Subin keskustelusivut ovat muuten jäätyneet.
vision kirjoitti:Tuo Sorellan ongelma sipulien kanssa on kyllä ihan uskomatonta. En mä voi syödä kun se narskuu. Ei ole todellista. Noh kohta se tulee ulos sieltä. Tosin Kaarlon ilme olisi hauska nähdä, jos Marttyyri jäisi taloon.
B1 kirjoitti:Kunnon hehkutusta ja sitten ei mitään.
SubTV näyttää tekevän sen täysin itse. Vaikka olisi joku "tekninen vika", niin kyllä sellainen pitäisi olla varmistettuna, että sellaista ei tule.
Tuotantotiimmi vopite vaika hasita...