Suomen Big Brother 2006

  • 849 456
  • 3 663
Tila
Viestiketju on suljettu.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rontti kirjoitti:
Haistelinpa itsekin tilanteen kärjistymisen ja ostaa pätkäytin netin kautta 24/7 vuorokaudeksi. Tähän asti bongattuja:

- Paskakasa
- Mulkku
- Runkkari

- Raiskari
 

Afan

Jäsen
Gellner kirjoitti:
Tämäniltaisten tapahtumien jälkeen on varmaan hyvä miettiä, että onko Miran itkeminen ja valittaminen todellakin niin paha asia? Vai onko kenties sittenkin tuo "miehinen" tapa, eli väkivaltainen käytös ja väkivallalla uhkailu, lapsellisempi ja pahempi tapa suhtautua tehtävään?

Mietitäänpä.

Miran suhtautuminen... äärimmäisen tylsää katsottavaa.

"Miehinen" tapa... Talossahan tapahtuu!

Vastaan, että miehinen tapa. Ei Big Brother ole lastenohjelma. Eipä sillä, että marmatus ja kitiseminenkään roolimallista kävisivät.

Varsinainen väkivalta on jo asia erikseen, mutta eipä tuolla lähes sammuneen Henan kännistä huitaisua lukuun ottamatta ole tainnut mitään väkivaltaista tapahtua. Hyvä niin.

Kiinnostavaa kyllä nähdä, miten kilpailijat saavat rivinsä koottua, kun tehtävä huomenna päättyy.

Oli miten oli, viihdyttävyydessä tämä syksy on jo mennyt edellisen ohi. Tässä alkaa olla koukussa.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Gellner kirjoitti:
Täällä on kritisoitu Miran tapaa suhtautua tähän tehtävään. Tämäniltaisten tapahtumien jälkeen on varmaan hyvä miettiä, että onko Miran itkeminen ja valittaminen todellakin niin paha asia? Vai onko kenties sittenkin tuo "miehinen" tapa, eli väkivaltainen käytös ja väkivallalla uhkailu, lapsellisempi ja pahempi tapa suhtautua tehtävään?
Mielestäni oikea tapa suhtatua tehtävään löytyy Kakilta. Slummit nukkuvat ulkona ja joutuvat passaamaan muita, mutta Kaki se vaan vetää koko ajan huumorilla ja hymy suupielessä. Oikea asenne tuohon touhuun, ei sitä niin vakavasti kannata ottaa (tämä tarkoittaa sekä Miraa että alfauroksia).

Nämä mielipiteet perustuvat tunnin päiväannokseen BB:tä.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
vintsukka kirjoitti:
Mielestäni oikea tapa suhtatua tehtävään löytyy Kakilta. Slummit nukkuvat ulkona ja joutuvat passaamaan muita, mutta Kaki se vaan vetää koko ajan huumorilla ja hymy suupielessä. Oikea asenne tuohon touhuun, ei sitä niin vakavasti kannata ottaa (tämä tarkoittaa sekä Miraa että alfauroksia).

Jep, olen samaa mieltä kanssasi. Kaki on ihaltavasti suhtautunut tehtävään ei ole kitissyt, mutta ei myöskään pullistellut. Mirankin asenne on nyt muuttunut, kun tehtävän loppu häämöttää. Miinukseksi Kakin suuntaan laskettakoon se, että hän tuntuu vähän juoruilevan selän takana.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
vintsukka kirjoitti:
Mielestäni oikea tapa suhtatua tehtävään löytyy Kakilta. Slummit nukkuvat ulkona ja joutuvat passaamaan muita, mutta Kaki se vaan vetää koko ajan huumorilla ja hymy suupielessä. Oikea asenne tuohon touhuun, ei sitä niin vakavasti kannata ottaa (tämä tarkoittaa sekä Miraa että alfauroksia).

Nämä mielipiteet perustuvat tunnin päiväannokseen BB:tä.
Samaa mieltä. Kaki tuntuu tällä hetkellä olevan ainoa talossa, joka on tajunnut pelin hengen. Alussa mies ärsytti suunnattomasti, mutta nyt ainakin omasta mielestäni voittajaehdokas numero 1. Hän on huumorin lisäksi lohdutellut ja tsempannut kanssakilpailijoitaan, eikä ymmärtääkseni ota keittoakaan mielin määrin. Iso plussa se, ettei halunnut lähteä kroisokseksi, vaikka olisi päässyt.
 

krobbe

Jäsen
No niin, Henri sai mitä tilasi ja vielä raskaimman jälkeen. Tatu ja Kaarlo simputtivat poikapoloa kuin vierasta sikaa. Yhdessä vaiheessa näytti jo, että Henrin kantti pettää, mutta loppujen lopuksi hän selvisi hommasta kuitenkin aivan hyvin.

Eilen toteutui jälleen vanha sanonta, että Tatu on Henrille Henri. Toisaalta sekä Tatun, että varsinkin Kaarlon pisteet putosivat ropisemalla ainakin minun silmissäni. Kyllä molemmat, vaikkakin simputus olikin oikeutettu, munasivat itsensä melko totaallisesti. Viina teki varsinkin Kaarlosta täydellisen idiootin ja ei tuo itseriittoinen isukkikaan paljon jäänyt jälkeen.

Naisista tämä tähän asti pyhän lehmän roolissa lyllynyt Henna osoittautui myöskin, jos ei aivan idiootiksi, niin tyhjäpäiseksi kanaksi ainakin.

Kari on kuningas, ylivoimainen tyyppi, joka osaa ja haluaa hoitaa hommaa juuri niin kuin sitä pitääkin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
massimo kirjoitti:
Sais Hena jäädä taloon, muut alkavat entistä enempi kyrpiintyä tyyppiin. Juuri tämän takia miehen pitää pysyä talossa. Tulee aikamoisia riitoja kun päivät vierivät eteenpäin. Tatu on niin ärsyyntynyt Henasta, ettei riidoilta voi välttyä seuraavien päivien aikana.

Ja se ei vain ainakaan minusta ole mitään hyvää viihdettä. Jos haluaa nähdä nakkikioski-tappeluita niin silloin voi mennä sinne nakkikiskalle illan pimeiksi tunneiksi norkoilemaan, tämä BB pitäisi olla jotain ihan muuta.

Kuten pelkäsinkin niin Henrin käytös tuossa tehtävässä sai aikaiseksi sen verran tukahdettua vitutusta että kun Tatu ja Kaarlo sitten sai puolten vaihdon jälkeen tarpeeksi viinaa koneeseen niin homma meinasi lähteä käsistä ja siellä ilmeisesti oli tulla päähänlyöntikilpailu. Saa nähdä mikä on BB:n tuomio jos nuo jutut tuosta lähes tappeluksi menneestä nahistelusta pitää paikkansa. Eikös väkivaltaisen käytöksen pitäisi olla aika vakava rike, tuskin se kuitenkaan sinkku/varattu tiedon pimittämistä pahempi on. Känniääliöiden väkivaltainen örvellys ei ole hyvää viihdettä, ei se ole ainakaan minun silmissäni edes viihdettä.

Ja voi kun miehellä pelisilmä pettää kun Henri vielä eilisessä lähetyksessä puhui kuinka Miraa lukuunottamatta koko porukka varmaan ottaa hänen heilumisensa ihan huumorilla, eipä tainnut sitten ottaa.

Ja Mirakin sai siis kaiken vitutuksensa keskelle vielä palkinnoksi itsensä tuonne äänestykseen, no eiköhän Henri ole osannut hoitaa käytöksellään asiansa niin että pääsee mulkkuasenteineen pihalle.

Valitettavasti Henrin mulkkumaisen käytöksen takia myös Kaarlo ja Tatu sitten tiputtivat itsensä tuolle samalla moukkamaiselle tasolle, varsinkin Tatun puolesta olen petttynyt. Sekä Kaarlo että varsinkin entinen suosikkini Tatu pudotti osakkeitaan merkittävästi minun silmissäni. No on tämä tehtävä onnistunut nostamaan muutaman kilpailijan osakkeita, hienosti koko tehtävän ajan toiminut Kari on vahvassa nosteessa mutta myöskin Mika ja Sari on onnistuneet olemaan asiallisia. Ja Mirankin suhteen on paljastunut uusia piirteitä eli ehkä jopa hieman kovankin oloisen ulkokuoren alta löytyi varsin hauras naisen.

Ja kuten täällä on jo todettu niin tuo viikkotehtävä on aivan varmasti mennyt pieleen ja eiköhän koko porukka saa kärsiä muutaman hölmöilijän (Henri, Tatu ja Kaarlo) takia vielä tuosta jatkossakin.

Tämän tehtävän seurauksena on tapahtunut selkeä muutos suosikkeissani jotka on nyt siis Kari, Sari, Mira ja Mika.

Ja alle kaiken arvosteluasteikon menee täysin mulkkumainen Henri. Eli eipä sit muuta kuin tuo kokovartalokyrpä-Henri pihalle talosta nyt kun herra ansaitusti sinne katsojaäänestykseen joutui.
 
Viimeksi muokattu:

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Itse olen seuraillut BB:tä silleen puoliaktiivisesti eli noita subin iltalähetyksiä olen katsonut jos olen sattunut kyseiselle kanavalle kääntämään ja pari kertaa olen netissä käynyt lukemassa juttuja. Kaikista tapahtumista mulla ei siis ole tietoa, mutta sen perusteella mitä olen nähnyt, niin omat suosikkini ovat olleet Kari ja Tatu. Kari tosin munkin mielestä vaikutti silloin alkuun lähinnä ärsyttävältä, mutta onkin itseasiassa osoittautunut ihan hyväksi tyypiksi.

Tarkoitus oli kuitenkin puhua Mikasta. Aluksi kaveri vain nukkui eikä osallistunut oikein mihinkään talon toimintaan. Sitten olivat vielä ne överikännit siinä jossain alkupäivinä. Ajattelinkin silloin että kaveri on aivan turha ja voi lähteä vaikka saman tien kotiin. Nyt viime aikoina Mika on kuitenkin noussut omien suosikkieni joukkoon sinne Karin ja Tatun rinnalle. Varsinkin ton ryyppäämisjutun Mika on mielestäni hoitanut viime aikoina tosi fiksusti eikä ole syyllistynyt enää mihinkään ylilyönteihin (vrt. Henri). Tähän varmaan vaikuttaa myös siviiliammatti, jossa Mika on tietysti tottunut olemaan selvinpäin(?) muiden dokatessa. Muutenkin olen saanut sen vaikutelman, että Mika on ottanut vähän aiempaa enemmän roolia talossa. Lisäksi hän tuntuu ottavan homman Karin tapaan eniten pelinä ja suhtautuu tämän takia aika rennon oloisesti tehtäviin, äänestyksiin ja rangaistuksiin.
 

krobbe

Jäsen
flintstone kirjoitti:
Tämän tehtävän seurauksena on tapahtunut selkeä muutos suosikkeissani jotka on nyt siis Kari, Sari, Mira ja Mika.

Ja alle kaiken arvosteluasteikon menee täysin mulkkumainen Henri. Eli eipä sit muuta kuin tuo kokovartalokyrpä-Henri pihalle talosta nyt kun herra ansaitusti sinne katsojaäänestykseen joutui.

Sull on mies mun maku! Tosin tuonne inhokkeihin Henrin rinnalle ja hieman ohikin kipusi Kaarlo, joka on eilisen kiekukaiku-sekoilunsa (lue= Tatun perskärpänen ja perseennuolija) lisäksi todella tunkiotason luonteenlaadulla varustettu idiootti.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
krobbe kirjoitti:
Sull on mies mun maku! Tosin tuonne inhokkeihin Henrin rinnalle ja hieman ohikin kipusi Kaarlo, joka on eilisen kiekukaiku-sekoilunsa (lue= Tatun perskärpänen ja perseennuolija) lisäksi todella tunkiotason luonteenlaadulla varustettu idiootti.

Jep. Kaarlo saattaa tippua tämän tehtävän seurauksena itseni silmissä samanlaiseen asemaan kuin Henri mutta minä olen tässä asiassa vielä vain huhujen varassa enkä ole tietenkään (vain 22-23 iltalähetyksen varassa) nähnyt tuota Kaarlo & Tatu vs Henri episodia joten ainakin vielä Henri vetää kirkkaasti pohjilla.
 
Viimeksi muokattu:

Naulaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bluesin kasvattajaseurat
krobbe kirjoitti:
Sull on mies mun maku! Tosin tuonne inhokkeihin Henrin rinnalle ja hieman ohikin kipusi Kaarlo, joka on eilisen kiekukaiku-sekoilunsa (lue= Tatun perskärpänen ja perseennuolija) lisäksi todella tunkiotason luonteenlaadulla varustettu idiootti.

Yrität vaan puolustella "tapparanmies" Henriä. Tästä lähtien kaikkia tapparalaisa kutsuttaneen "henreiksi".

No jos tosissaan ollaan, niin Hemppuli tämän itselleen aiheutti, mutta kostotoiminpiteet hieman karkasivat. Ei se mitään haittaa! Kansa kaipaa hupia!
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Karille tarvitsee nostaa hattua.

Ulkoisen olemuksensa puolesta alkuun inhottavalle tuntunut tyyppi on monitahoinen,oivaltava ja huumorintajuinen mies jolla on myös tilannetajua.

Kaarlo vaikuttaa mieheltä, jolla on kahden ilmeensä lisäksi vaikeuksia reagoida nopeasti tilanteisiin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Naulaaja kirjoitti:
No jos tosissaan ollaan, niin Hemppuli tämän itselleen aiheutti, mutta kostotoiminpiteet hieman karkasivat. Ei se mitään haittaa! Kansa kaipaa hupia!

Mulkku-Henrin käytös tämän tehtävän aikana on se perinmäinen syy miksi homma lähti käsistä tai ainakin meinasi lähteä käsistä. Mä vain veikkaan että tässä tehtävässä on nyt menty sen verran henkilökohtaiselle tasolle että kaikki nämä asukkaat eivät todellakaan eroa toisistaan vähintään hyvän päivän tuttuina, toisin kuin oli ensimmäisessä BB:ssä.

Ja minusta edelleenkin tuo viinan kanssa hölmöily ja känniörveltäminen on vain halpahintaista moukkamaisuutta eikä sen voimalla tämä ohjelma kanna yhtään minnekään. Nakkikioskitappeluita näkee halutessaan muualtakin sen näkemiseen ei tarvita TV-ohjelmaa.

Ja Karin pisteet sen kuin nousee kun lukee tätä. Pieni lainaus kyseisestä jutusta:
"Kari toivoi Tatun jatkavan inhimillisempää linjaa, mutta silti nauttivan kroisoksena olemisesta.

- Poistun tuonne slummiin nyt. Ja toivottavasti löydätte sen lämpimän sydämen, joka teillä oli kun poistuitte täältä valtakunnastani rikkaille maille, Kari pokkuroi vielä Tatua ennen kuin poistui muiden slummilaisten luo."

Niinpä niin, valitettavasti Tatu ei vain ottanut Karin sanoista onkeensa vaan homma meni siihen mitä meni.
 
Viimeksi muokattu:

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Jollei Henri arvannut että kesken tehtävän tulevat osat vaihtumaan niin on kyllä harvinaisen tyhmä jätkä.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Mun mielestäni tuotantotiimi on tavallaan saanut tässä nenilleen. Homma oli karata täysin käsistä. On lähdetty siitä, missä aita on matalin. Elikkä tuotantotiimin mielestä ainoa tapa saada actionia, on juottaa porukkaa illasta toiseen. Onko tuossa nyt mitään järkeä. Saattavatpa kotijoukoissa muutamat äidit saada hilseitä tuosta jäkikasvunsa juottamisesta. Tai kait se nykyään on aika normaalia juoda harva se ilta?

Enivei, tuosta hommasta menee maku, jos jatkossakin hommaa jatketaan vain juottamiseen turvautuen. Tosiaan grillikioskilla noita episodeja näkee jo ihan riittävästi. Nyt uusia ideoita kiitos!
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
everon kirjoitti:
Mun mielestäni tuotantotiimi on tavallaan saanut tässä nenilleen. Homma oli karata täysin käsistä. On lähdetty siitä, missä aita on matalin. Elikkä tuotantotiimin mielestä ainoa tapa saada actionia, on juottaa porukkaa illasta toiseen. Onko tuossa nyt mitään järkeä. Saattavatpa kotijoukoissa muutamat äidit saada hilseitä tuosta jäkikasvunsa juottamisesta. Tai kait se nykyään on aika normaalia juoda harva se ilta?

Niin, porukka on ollut tuolla kohta melkein kolme viikkoa ja alkoholia on tarjoiltu jo monen monta iltaa. Tälläkin viikolla jokaisena päivänä, tosin vaikka siitä ei ole kaikki päässyt nauttimaa, mutta silti. Kaksi ja puoli viikkoa ja muutamat henkilöt ovat olleet jo kolme/neljä kertaa aika tunut. Ei oikein sovi tuo tahti ns. normaaliin elämään. Koska jotkut kukkahattutädit tai vastaavat tantat tuosta valittavat. Tai tuskin valittavat kun eivät varmaan tätä ohjelmaa seuraa.

Ainakin itse ihmettelen, että vain viinallako sitä äksöniä saadaan...
 

jeke

Jäsen
flintstone kirjoitti:
Tämän tehtävän seurauksena on tapahtunut selkeä muutos suosikkeissani jotka on nyt siis Kari, Sari, Mira ja Mika.

Sama kopla on myös minun mieleen. Tämä viikkotehtävä oli sikäli hyvä, että nyt jos koskaan pystyi koulimaan porukasta mieleisensä. Uskon myös, että em. nelikko saisi hyvää viihdettä aikaan siinä vaiheessa, kun enää neljä on mukana.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
PeZu kirjoitti:
Kaksi ja puoli viikkoa ja muutamat henkilöt ovat olleet jo kolme/neljä kertaa aika tunut. Ei oikein sovi tuo tahti ns. normaaliin elämään. Koska jotkut kukkahattutädit tai vastaavat tantat tuosta valittavat. Tai tuskin valittavat kun eivät varmaan tätä ohjelmaa seuraa.

Ainakin itse ihmettelen, että vain viinallako sitä äksöniä saadaan...

Erittäin suuri osa 20-30v sinkuista vetää kännit vähintään kerran viikossa ja osa säännöllisesti sekä pe ja la. Joka viikko!

Kalella ei kyllä pää kestänyt ollenkaan tuota kroisoksena olemista. Henan nöyryyttäminen oli hauskaa ensimmäisen tunnin ajan, mutta siihen olisi voinut lopettaa ja sanoa Henrille, että toivottavasti opit jotain. Sen sijaan Kaarlo ja Tatu menivät hyvän mauan yli reippaasti.

Tällä hetkellä Kaarlo yrittää selitellä että se kilahtaminen oli vain "källi", mutta käy samalla erittäin kuumana Henrille edelleen. Ei taida poika tajuta että kaikki meni nauhalle ja illallakin jokainen 24h katsoja näki, että Kaarlo ja Tatu olivat äärimmäisen vittuuntuneita Henaan. Siviilissähän tuollaisia "se oli vaan vitsi" juttuja voi yrittää käyttää, mutta kun pätkä on nauhalla niin uskottavuus on Irakin tiedotusministerin tasoa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
V-man kirjoitti:
Erittäin suuri osa 20-30v sinkuista vetää kännit vähintään kerran viikossa ja osa säännöllisesti sekä pe ja la. Joka viikko!

Se on aikalailla eri asia kuinka usein itse vetää kännit verrattuna siihen kuinka usein tuota muiden känniörveltämistä jaksaa katsella, varsinkin jos se menee tuollaiseksi kuin se nyt on mennyt.

Kuten olettaa sopii niin Tatulle ja Kaarlolle on tulossa rangaistus. Se kenen käytös alunperin pojat tuohon provosoi pääsee kuin koiraveräjästä, tosin eiköhän se tuomio kuitenkin tule katsojaäänestyksessä.

Tässä vielä uutinen tuosta rangaistus uhasta.
 
Viimeksi muokattu:

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vesa kirjoitti:
Spoil!








Ja Tatulle ja Kaarlolle pukkaa rangaistusta käytöksestä "Mouhijärven Tamperelaista" kohtaan !
Spoil







Eikö Mouhijärven Tamperelainen saa mitään?

edit aiemmassa viestissä taisi olla jo vastaus. No jos Hena jää taloon niin tää rangastus provosoi vielä lisää, varsinkin jos Hena jätetään ilman rangaistusta.
 

Lothar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
PItääpi myöntää, että minä katson tätä sikailua ja mokailua erittäin mielelläni! Lisää viinaa vaan koneeseen.. Verrattuna viime vuoteen, niin nyt on jo tapahtunut huomattavasti enemmän kuin edelliselle porukalle yhteensä.

Kuka helvetti sitä jaksais katsoa, kun porukka istuu sohvalla ja kertovat samoja juttuja sadanteen kertaan tai pohtivat jotain "syntyjä syviä"..? En minä ainakaan.. Nyt saadaan sopivasti koko ajan skismaa taloon, eikä koko ajan olekkaan mukavaa!!
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Ei kai se Hena loppujen lopuksi mitään sääntöjen vastaista tehnyt, vai? Se simputtaminen kuului viikkotehtävään, vaikka överiksi menikin. Tatu ja Kaarlo taas ilmeisesti rikkoivat talon sääntöjä väkivaltaisella käytöksellä.

Pitäsiköhän tuo suosikkijoukkueen nimi ottaa tuosta nimimerkin alta hetkeksi pois ettei tätä luulla Henan puolusteluksi? Sitä vain kommentoin että miksei mies saa rangaistusta, mutta mistä sitä rangaistaisiin?

EDIT: Sen verran täytyy ottaa takaisin, että kyllä mielestäni siitä voisi tulla sanomista kun Hena oli commandona liikenteessä ja pisti Jennin housuja vaihtamaan. Siinä oli jo sellainen tilanne johon BB olisi hyvin voinut puutua.

Mutta muuten olen iltalähetyksistä ja palstoilta saanut sen kuvan että Hena vei viikkotehtävän liian pitkälle, kun taas Kaarlo ja Tatu rikkoivat talon sääntöjä.
 
Viimeksi muokattu:

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
SPOILAUSVAROITUS!

Hah, hah, tunteet edelleen kuumina talossa, kun BB käski asukkaiden käydä läpi viikkotehtävää. Henalla ja Kaarlolla kiehuu edelleen. Mun mielestä Kaarlo ei ole rikkonut sääntöjä, Tatun leivänheitto taisi olla sääntöjen vastaista. Hena sen sijaan on rikkonut Suomen lakia, ja kyllähän tuota lakia tulee talossakin noudattaa. Tällä tarkoitan housujenvaihtoepisodia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös