Suomen Big Brother 2006

  • 849 398
  • 3 663
Tila
Viestiketju on suljettu.

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Sammeri2 kirjoitti:
On aika heikko sanavarasto joillakin tuolla talossa esim. Heidi. Joka toinen sana on NIINKU ja jos ei tuota sanaa sano niin siiten pitää korvata se sanalla TIIÄTSÄ.
Todella rasittavan kuuloista.
Otin eilen ihan satunnaisen minuutin ja laskin Heidin puhuessa Jennin kanssa makuuhuoneessa monta 'niinku'-sanaa tuli niin 16:sta pääsin, eli 3,75 sekunnin välein.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
repe_joke kirjoitti:
Puheenaiheena, ei ehkä maailmanparas. Mutta silti miehellä on arvomaailman kohdallaan.
Kännipuheet sikseen, mutta tämä oli ilmeisesti selvinpäin kirjoitettu. Jos ei mies arvosta vaimoaan lasten edelle, ei arvomaailma ole aivan kohdallaan. Suhde puolisoon pitää kuitenkin paketin kasassa, eikä tämä vähennä lasten hyvinvointia, päinvastoin.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
sampio kirjoitti:
Kännipuheet sikseen, mutta tämä oli ilmeisesti selvinpäin kirjoitettu. Jos ei mies arvosta vaimoaan lasten edelle, ei arvomaailma ole aivan kohdallaan. Suhde puolisoon pitää kuitenkin paketin kasassa, eikä tämä vähennä lasten hyvinvointia, päinvastoin.

Tä? Mitä, jos tuleekin avioero? Lapsi tulee ainakin omassa maailmassani aina ykkösenä ja sitten muut asiat. Ei, en ole eronnut vaan olen elänyt parisuhteessa 12-vuotta. En vaan ymmärrä mielipiteitä, joissa lapsi laitetaan suunnilleen lemmikin asemaan sinne jonnekin koiran tasolle ja oma hyvinvointi (lue suhde) nostetaan jalustalle.

Itse otsikon aiheesta en osaa pahemmin kommentoida, kun on jäänyt vähän vähiin ohjelman katselu. Kissatappelu voisi piristää kummasti, jos sellaista ei siis ole jo ollut.
 

Tepe#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport/Real Madrid
Lapsi tulee ainakin omassa maailmassani aina ykkösenä ja sitten muut asiat.

Vähän offtopic mutta huomaa kenellä jatkoaikalaisista on perhettä ja kenellä ei. Kuten Tatu oli Kaarlolle valaissut että kyllä sen ymmärtää sitten kun itsellä on lapsia. Mitäs jos sun toiselta osapuolelta kysytään samaa eli mies vai lapset? Kumman luulet vaimon valitsevan?

BB:stä sen verran että tulee seurattua toisella silmällä jos jaksaa ja muilta kanavilta ei tule mitään. Suosikkina voittajaksi Tatu tai Kari.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
PeteX kirjoitti:
Tä? Mitä, jos tuleekin avioero? Lapsi tulee ainakin omassa maailmassani aina ykkösenä ja sitten muut asiat. Ei, en ole eronnut vaan olen elänyt parisuhteessa 12-vuotta. En vaan ymmärrä mielipiteitä, joissa lapsi laitetaan suunnilleen lemmikin asemaan sinne jonnekin koiran tasolle ja oma hyvinvointi (lue suhde) nostetaan jalustalle.
Häsä häsä. Enkö kirjoittanut, että isän ja äidin toimiva suhde on myös lapsen etu. Puolisonkin puolesta on taisteltava, eikä se ole lapselta pois. Toki ymmärrän, että joskus kokonaisuuden kannalta on parempi erota, mutta se vain tuntuu olevan nykyään niin kovin helppo vaihtoehto.

Arvasin jotenkin, että jengi alkaa rähistä heti lapsen asemasta ja muusta lässytyksestä. Ehkä kannattaisi lukea kirjoitukseni ajatuksella, ennen kuin jatkatte faktojenne jakamista.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tepe#44 kirjoitti:
Vähän offtopic mutta huomaa kenellä jatkoaikalaisista on perhettä ja kenellä ei. Kuten Tatu oli Kaarlolle valaissut että kyllä sen ymmärtää sitten kun itsellä on lapsia. Mitäs jos sun toiselta osapuolelta kysytään samaa eli mies vai lapset? Kumman luulet vaimon valitsevan?
Tällä kenties viittasit minuun, suloisen kaksivuotiaan tyttären isään. Jos noin kärjistetysti otatte asiat, on syytä ehkä lopettaa assosiointi lapsesta teloituskomppanian edessä ja ajatella asiaa ihan käytännössä.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
sampio kirjoitti:
Kännipuheet sikseen, mutta tämä oli ilmeisesti selvinpäin kirjoitettu. Jos ei mies arvosta vaimoaan lasten edelle, ei arvomaailma ole aivan kohdallaan. Suhde puolisoon pitää kuitenkin paketin kasassa, eikä tämä vähennä lasten hyvinvointia, päinvastoin.

Sinänsä hyvä pointti, mutta ainakin itselle tulisi mieleen uhrautua ensimmäisenä. Ampukaa minut, jos voitte säästää muut. Jos haluatte tappaa jonkun, minä uhraudun. Tai hyökkäisin ainakin teloituskomppanian eteen pelastamaan perhettäni. Niin, ja ei ole vaimoa, eikä lapsia.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
mtmela kirjoitti:
Sinänsä hyvä pointti, mutta ainakin itselle tulisi mieleen uhrautua ensimmäisenä. Ampukaa minut, jos voitte säästää muut. Jos haluatte tappaa jonkun, minä uhraudun. Tai hyökkäisin ainakin teloituskomppanian eteen pelastamaan perhettäni. Niin, ja ei ole vaimoa, eikä lapsia.
Homma taitaakin klikata siinä, että te vedätte mielikuvat suoraan tuohon teloitukseen. Minä puolestani tartuin mainintaan arvomaailman oikeudesta, jossa käsittääkseni teloitusuhka oli vain sivuseikka. No, tämä menee nyt hiukan ohi ketjun aiheesta, joten jatketaan muualla, jos joku vielä niin haluaa. Toivottavasti Karin ei tarvitse ampua Heidiä, eikä Sarin uhrautua Tatun vuoksi.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
sampio kirjoitti:
Kännipuheet sikseen, mutta tämä oli ilmeisesti selvinpäin kirjoitettu. Jos ei mies arvosta vaimoaan lasten edelle, ei arvomaailma ole aivan kohdallaan. Suhde puolisoon pitää kuitenkin paketin kasassa, eikä tämä vähennä lasten hyvinvointia, päinvastoin.

Selvinpäinhän se on kirjoitettu. Ja itse tosiaan arvostan tytterin korkeammalle kuin avovaimoni, ja se ei johdu siitä, että arvostaisin avovaimoani liian vähän. Minusta lapsilla vain on enemmän oikeutta elää kuin aikuisilla.
Ja tämä on ihan suorassa yhteydessä siihen, jos tarvitsisi joskus valita kuka saa elää ja kuka ei. Toivottavasti en ikinä sen tilanteen eteen joudu.

Mitä taas tulee arkipäivään, ja päätöksiin arkipäivässä, niin tottakai arvostan puolisoni mielipidettä enemmän kuin lapseni. Yhdessä me lasta kuitenkin kasvatetaan, ja koitetaan siitä saada kunnon kansalainen tähän maailmaan.

Minä näkisin siis, että suhteen kasassa pitäminen, ja elämän jatkon valitseminen on kaksi eriasiaa. Ja luulen, että BB:n Tatu on myös samaa mieltä - sekä suurin osa jatkoaikalaisista on samaa mieltä.
Ja samoin olen sitä mieltä, että ei ole mitään järkeä irroittaa tuota minun yksittäistä kommenttia asiayhteydestä, joka ei liittynyt millään tavalla arkipäivään. Tai minun arkipäivään ei ainakaan kuulu päättää kuka ansaitsee elää ja kuka kuolla. Ja siitähän tuossa alunperin oli kyse.
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Daespoo kirjoitti:
No mitäs siellä on nyt tapahtunut?

Ehkä spoiler, mutta vähän epäilen että tuskin tämän päiväsessä realityssä näitä näytetään.

Eli, perinteinen pullonpyöritys ja tehtävät olivat aika ronskeja. Kun kunnon härskit tehtävät keksittiin niin ensimmäiseksi Karin tehtvä oli antaa 30 sekunnin pitkä kielari Hannelle. Tämän jälkeen muistaakseni Henrin piti antaa kielari Arille. Sitten olikin jo Tatun ja Karin vuoro ja Tatu veti oikein kunnolla niin että Kari joutui jo vähän pakittamaan. Sitten kun tämä oli nähty ja mikään ei tuntunut enää miltään, niin Henrin piti antaa pusu Karin kasseille. Ja kun ihan kun tämä ei olisi riittänyt, niin Tatun piti nuolla Karin kasseja. Jossain välissä Miran piti antaa pusut Sarin molemmille nänneille ja loppussa osat vaihtuivat, että Sari vuorostaan antoi pusuja Miran nänneille. Jossain välissä vielä Tatun piti antaa kielaria Henrille.

Siis aika kuvottavia tehtäviä ja itse ei ainakaan pystynyt kaikkia tehtäviä edes katsomaan. Totuuksissa Kari ja Henri tunnustautuivat kunnon panomieheksi sanoessaan että Kari on ollut 50 eri muijan kanssa ja Henri 150-200 eri muijan kanssa. Uskoo sitten tuota kukaan, mutta aika jäätävää touhua kuitenkin! Henrin juttua en todellakaan ainakaan itse usko kun on myös sanonut jossain vaiheessa että on seurustellut kuuden naisen kanssa (muistaakseni) niin ei todellakaan aika riitä ellei siis tietenkin käy samalla vieraissa.

Edit: laitetaan vielä kuva todisteeksi
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
repe_joke kirjoitti:
Selvinpäinhän se on kirjoitettu. Ja itse tosiaan arvostan tytterin korkeammalle kuin avovaimoni, ja se ei johdu siitä, että arvostaisin avovaimoani liian vähän. Minusta lapsilla vain on enemmän oikeutta elää kuin aikuisilla.
Ja tämä on ihan suorassa yhteydessä siihen, jos tarvitsisi joskus valita kuka saa elää ja kuka ei. Toivottavasti en ikinä sen tilanteen eteen joudu.

Mitä taas tulee arkipäivään, ja päätöksiin arkipäivässä, niin tottakai arvostan puolisoni mielipidettä enemmän kuin lapseni. Yhdessä me lasta kuitenkin kasvatetaan, ja koitetaan siitä saada kunnon kansalainen tähän maailmaan.

Minä näkisin siis, että suhteen kasassa pitäminen, ja elämän jatkon valitseminen on kaksi eriasiaa. Ja luulen, että BB:n Tatu on myös samaa mieltä - sekä suurin osa jatkoaikalaisista on samaa mieltä.
Ja samoin olen sitä mieltä, että ei ole mitään järkeä irroittaa tuota minun yksittäistä kommenttia asiayhteydestä, joka ei liittynyt millään tavalla arkipäivään. Tai minun arkipäivään ei ainakaan kuulu päättää kuka ansaitsee elää ja kuka kuolla. Ja siitähän tuossa alunperin oli kyse.
Jatkoajan enemmistön taakseen saaminen ei taida olla kovin erityinen meriitti, mitä näitä keskusteluja on seurannut. Oli miten oli, arvomaailma käsittää myös arkipäivän, ja minä otin kantaa kokonaisuuteen. Tuossa kokonaisuudessa keskustelun herättänyt ampumisjärjestys on sivuseikka.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ei vittu, siis nuoltiinko siellä oikeasti toisten kasseja ja vieläpä kundien kesken?? En usko!
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Jäi eilinen jakso väliin, mutta ei nyt niin haittaa jos touhu on ollut tuollaista. Mitä noihin panojuttuihin tulee, niin Karin selitykset 50 naisesta menevät vielä jotenkin läpi, ei se niin mahdotonta ole. Se Henri on taas mielestäni aika jäätävä jannu, tuntuu että kaveri värittää juttujaan hyvin, 150-200 naista on aika paljon jos tosiaan on seurustellutkin noin monen kanssa. Enpä silti ihmettelisi vaikka olisi hypännyt vieraissakin monta kertaa. Kaveri on oikea mieshuora.

Muutenkin jos noita Talon miehiä miettii niin kaikki muut ovat oikeastaan ihan ok, mutta jotenkin en tuosta Henristä oikeen pidä. Naisjuttujen mainostaminen, munillaan kävely, kuluneet kummelisketsit ja kohtuu mauton huumori yleensäkin eivät suuremmin iske.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
The Hawks kirjoitti:
Muutenkin jos noita Talon miehiä miettii niin kaikki muut ovat oikeastaan ihan ok, mutta jotenkin en tuosta Henristä oikeen pidä. Naisjuttujen mainostaminen, munillaan kävely, kuluneet kummelisketsit ja kohtuu mauton huumori yleensäkin eivät suuremmin iske.

WOOT?! :-I Johan on saatu kova jätkä telkkariin. Luulisi, ettei näin lahjakkaan kaverin tarvisi tehdä minuuttiakaan oikeita töitä. No joo...

Asiasta sen verran, että Arilla tuntuu olevan BBTJ olevan 3, jotenkin hän on itsekin jo luovuttanut, vaikka toisaalta sillä ei olekaan mitään merkitystä. Mira tuskin putoaa, koska on äänestyksen ainoa nainen ja sitä pikku-Beckhamia tuskin saadaan talosta ulos ennen kuin hänelle saadaan vastaan joku todellinen ääniharava tyyliin Kari.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
PeZu kirjoitti:
Ehkä spoiler, mutta vähän epäilen että tuskin tämän päiväsessä realityssä näitä näytetään.

Ainakin Subin sivujen mukaan tänään BB:ssä on luvassa tuota pullonpyöritystä ja mainostetaanhan sitä juuri tuolla tyttöjen tissien vilauttelulla ja Karin kassien nuoleskelulla.

Eli näin siis Subin BB-sivuilta:
Miesten välisestä hellyydestä.

Saa nähdä mitä ne uskaltavat näyttää, tuskin paljoakaan.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
flintstone kirjoitti:
Ainakin Subin sivujen mukaan tänään BB:ssä on luvassa tuota pullonpyöritystä ja mainostetaanhan sitä juuri tuolla tyttöjen tissien vilauttelulla ja Karin kassien nuoleskelulla.

Eli näin siis Subin BB-sivuilta:
Miesten välisestä hellyydestä.

Saa nähdä mitä ne uskaltavat näyttää, tuskin paljoakaan.

On sitä ennenkin mainostettu, mutta sitten lopulta ei olla näytetty paljon mitään. Muistaakseni viime vuonna ainakin hehkutettiin miten Iina vetää herneen nenään kun joutuu nimetyksi, mutta lopulta tv:ssä ei näytetty oikein mitään. Subilla ei yksinkertaisesti ole pokkaa näyttää näitä mahdollisia lööppiainesta olevia pätkiä. Pelätään kulttuuriministerin suututtamista tai jotain yhtä naurettavaa. Toivottavasti sub laittaa meikäläiselle luun kurkkuun ja näyttää hieman rohkeampaa matskua, mutta en usko tähän ennen kuin itse näen.

EDIT: Tai kun nyt tarkemmin ajattelee, niin ehkä en haluakaan nähdä kun Karin kasseja nuollaan...
 

PinUp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No joo siis niinku onhan se niinku niin, että se Ari niinku varmaan lähtee sunnuntaina kotiin. Se on jo luopunut leikistä tai niinku sillee, et ei se enää jaksa niinku jutskailla muiden kans kauheesti ja sillee. On vähän niinku vetäytyny sivusta seuraajaks.

Niinku-Heidi vois kans jo pikkuhiljaa tilailla uutta aikaa solariumista ja lähtee kälppimään. Jäätävä yhdistelmä toi keltainen rusketus ja valkoinen luomiväri. No jokainen tyylillään mut sainpahan sanottua. Mielenkiinnolla tänään odotan illan BB-lähetystä, josko siellä sit näytettäis eilistä bilettämistä. Hirveesti ei krapula näytä vaivaavan, koska parasta aikaa harjoittelevat reippaasti trapetsilla (töissä näkyy 24/7 kaapelista ).
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
PinUp kirjoitti:
Hirveesti ei krapula näytä vaivaavan, koska parasta aikaa harjoittelevat reippaasti trapetsilla (töissä näkyy 24/7 kaapelista ).

Tyylikäs kasvojen pelastus tuohon loppuun :)
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Aiheuttipa aika moisen putoamisen toi subin sivuilla ollut kuvaus tuosta poikien välisestä hellyydestä.

"Eilisissä Havaiji-bileissä miehet innostuivat antamaan toisilleen kielisuudelmia ja nuolemaan Karin kiveksiä."

Vittu jokapäiväistä puuhaa meidänkin bileissä nuoleskella toisen kundin kasseja, ei helvetti. Olisi varmaan nuolijalla ollut asiaa morkkisketjuun aamulla...

Nyt subtv tehkää kulttuuriteko ja näyttäkää kuinka karin kuulat saa käsittelyn. Saa olla Tatun perhe ylpeä isistä.
 
Näköjään ketjua ei juurikaan seurata, eikä säännöt kaikilta osin ole ihan selvät kaikille, joten todettakoon nyt tässä ihan selkeästi että kun tuo Ruotsin BB:stä koottu panolinkki on jo kolmesti tähän ketjuun postattu ja poistettu, niin: Älkää enää sitä tai vastaavia yrittäkö tänne linkittää !

Moderaattorit
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Moderaattorit kirjoitti:
Näköjään ketjua ei juurikaan seurata, eikä säännöt kaikilta osin ole ihan selvät kaikille, joten todettakoon nyt tässä ihan selkeästi että kun tuo Ruotsin BB:stä koottu panolinkki on jo kolmesti tähän ketjuun postattu ja poistettu, niin: Älkää enää sitä tai vastaavia yrittäkö tänne linkittää !

Moderaattorit

Mutta mulle saa laittaa yv:llä sen, siltä varalta etten ole nähnyt.

Edit: nevermind, nähty jo. "Seriös, honey!"
 
Viimeksi muokattu:

Untouchable

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Florida Panthers, Chelsea
Onko johonkin asukkiin kohdistuneet mielipiteenne muuttuneet nyt, kun he ovat jo pari viikkoa talossa asustaneet? Alkuun ajattelin itse, että Turun murretta, tai kieltä en pystyisi ja haluaisi kuunnella paria viikkoa pidempään, mutta nyt kun tarkemmin ajattelee asiaa, niin Karin lähtö talosta jättäisi mojovan aukon housen elämään. Kari jatkuva nauraminen omille ja muitten jutuille on jo hauskaa kunneltavaa itsessään. Lisäksi on hänellä ajoittain joitakin hauskoja tarinoita ja juttuja, mutta ehkä naurankin usein vain miehelle itselleen, enkä niinkään hänen jutuilleen. Kari saakin minun puolestani remuta talossa vielä tovin, hänen kohdallaan tein tuomion liian aikaisin. Kaveri jakaa kyllä kansan aika mukavasti kahtia, joten ei taida voittajaksi asti näillä meriiteillä olla.
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Untouchable kirjoitti:
Onko johonkin asukkiin kohdistuneet mielipiteenne muuttuneet nyt, kun he ovat jo pari viikkoa talossa asustaneet? Alkuun ajattelin itse, että Turun murretta, tai kieltä en pystyisi ja haluaisi kuunnella paria viikkoa pidempään, mutta nyt kun tarkemmin ajattelee asiaa, niin Karin lähtö talosta jättäisi mojovan aukon housen elämään. Kari jatkuva nauraminen omille ja muitten jutuille on jo hauskaa kunneltavaa itsessään. Lisäksi on hänellä ajoittain joitakin hauskoja tarinoita ja juttuja, mutta ehkä naurankin usein vain miehelle itselleen, enkä niinkään hänen jutuilleen. Kari saakin minun puolestani remuta talossa vielä tovin, hänen kohdallaan tein tuomion liian aikaisin. Kaveri jakaa kyllä kansan aika mukavasti kahtia, joten ei taida voittajaksi asti näillä meriiteillä olla.

Ilman Karia talon elämä olisi ihan helvetin tylsää. Tykkäsi miehestä tai ei. Jos persoonat äänestetään ulos, jäljelle jää pelkkä vässyköiden ompelukerho, josta on viihde kaukana.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Untouchable kirjoitti:
Onko johonkin asukkiin kohdistuneet mielipiteenne muuttuneet nyt, kun he ovat jo pari viikkoa talossa asustaneet?

Karista ajattelin alkuun pahinta, mutta päivien myötä miehen jutut ovat mielestäni parantuneet entisestään. Ymmärrettävää toki, että jakaa varmasti ihmisten mielipiteet. Toivottavasti pysyisi talossa mahdollisimman pitkään.

Heidistä on viime päivien aikana tullut mieleen BB1:n kilpailija Terhi. Ulkoisesti en tietenkään vertaa heitä keskenään, mutta se ulosanti. Eilisessä lähetyksessä menin jo laskuissa sekaisin, kun laskeskelin kuinka monta kertaa sieltä se "niinku"-sana oikein tuli. Muutoin tytön puhuma oulun murre on savolaisen korviin ihan mukavaa kuultavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös