Orman Mollis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Bruins
Sehän tuossa Kaarlon käytöksessä ihmetyttää että mies on käynyt armeijan! Sitten muutama päivä talossa ja alkaa ahdistamaan..Red Devil kirjoitti:Sivari mullekin tuli heti mieleen, kun ei poju kestä määräilyä yhtään. Aika naurettavaa toimintaa, tuskin nosti kaverin voittomahdollisuuksia.
Kaki rules!
Näin itsekkin luulen, tietää mitä yleisö "haluaa" kun on ollut talon ulkopuolella ja nyt pitää jotain keksiä että voittoon olisi mahdollisuudet.stiflat kirjoitti:Mielestäni tuo Kaarlon "akti" oli lähinnä selvästikin sitä "kaikki osaaminen nyt peliin, jos haluan voittaa".
Eli oli tietoinen mitä tekee ja miksi, varsinkin kun mahikset rahaan ovat vielä.
Jos ei inttissä rupee määräily ahdistaa niin miten se voi 5:n päivän aikana tuolla sen tehdä??
Sari tulee voittamaan, mutta itse äänestän Kakia. Ollilla ja Kaarlolla ei ole mielestäni voittomahdollisuuksia, ja hyvä niin. Itse soisin voiton sellaiselle joka talossa on ollut koko ajan, eli Kakille tai Sarille. Yllätyin kun tajusin että Ollikin on ollut Kaarloa kauemmin talossa!! No tänäänhän tuo ratkeaa, iltaa odotellessa...