Suomen Big Brother 2006

  • 849 484
  • 3 663
Tila
Viestiketju on suljettu.

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mice kirjoitti:
Mika löytänee itsensä tosiaan jälleen äänestyksestä. Lisäksi sinne voisi heivata ainakin Hannen samantien. Hajuton, mauton ja väritön. Ei tuo mitään koko taloon.

Totta, Hanne on myös ihan yhtä tyhjän kanssa.

Koko ohjelmassa olisi vielä nykyistä vähemmän järkeä, jos talosta poistettaisiin kaikki sinne edes snadisti eloa ja värikkyyttä tuovat tyypit, kuten esim. Kari ja Henri.

Vaikka edellä mainitut herrat herättää tunteita puolesta ja vastaan, niin paljon parempi että he ovat talossa kuin että siellä olis joku saatanan ompelukerho näiden hiljaisten näätien kesken.
 

Redbull

Jäsen
mice kirjoitti:
Mika löytänee itsensä tosiaan jälleen äänestyksestä. Lisäksi sinne voisi heivata ainakin Hannen samantien. Hajuton, mauton ja väritön. Ei tuo mitään koko taloon.

Mika, Hanne ja Ari ovat varmaankin pudotusäänestyksessä.

Mikan toivoisi pakkaavan kamansa vaikka samantien, ellei ole viinaa tulossa peliin. Tai no pari "kukkoakin" tekee kaverista nimensä veroisen.

Hanne, kuka? Ei muuta muistikuvaa kuin se, että hoki 20 kertaa iskeneensä peppunsa alas seisomisrangaistuksen aikana.

Ari puolestaan on lammas lampaan vaatteissa. Todella miehekästä ryhmän johtajuutta ja komennusta varsinkin ryyppyiltana. Havaitsi hänen ja Mirkan välillä henkisen siteen, joka johti fyysisen kanssakäymisen pohdiskeluun. Kiekkofilosofi-ainesta?
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Mirka ulos, hyvä niin. Vaikkakin lopussa vaaka meinasi kallistua Heidin puoleen. On nimittäin sen verran rasittava tyyppi. Toisaalta Heidi on paremman näköinen kuin Mirka joten jatkakoon nyt sitten. Heidi on yllättäen vienyt Sarilta blondibarbin roolin. Sari tuntuu ihan suht koht normaalilta, mutta Heidi on kyllä aivan yhtä tyhjän kanssa. Luultavasti on taas ehdolla seuraavassa äänestyksessä enkä ihmettelisi jos silloin lentäisi pihalle.

Varsinaisia inhokkeja ei ole vielä kerennyt syntyä. Sinänsä aika yllättävää, viime vuonna ainakin Antti S. otti päähän ihan alusta asti. Kari olisi voinut olla potentiaalinen ärsyke, mutta jostain syystä meikäläistä "Kaki" ei ole ärsyttänyt missään vaiheessa. Toivottavasti ei voita, mutta esim. finaalinelikkoon voisi päästä. Tai miksei voisi voittaakin? Jatkaisi Perttu-linjaa vaikka erilainen onkin.

Oikeastaan suosikkejakaan ei ole. Ehkä jos joitain pitäisi mainita niin Tatu ja Mira. Aika samaa massaa nuo kuitenkin ovat, vaikka paljon värikkäämpää massaa kuin viime vuonna. Jos nyt pitäisi sanoa toive final four, niin ehkä päätyisin Tatuun, Miraan, Kariin ja Jenniin/Sariin.

Seuraavassa äänestyksessä uskon olevan ainakin Mikan. Toinen on luultavasti Heidi tai Ari, tai molemmat. Parasta olisi tietysti jos pelkästään Heidi ja Ari olisivat vastakkain, kumpaakaan ei nimittäin tulisi ikävä. (tai sama se onko Mika mukana äänestyksessä, ei se kuitenkaan putoa).
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Redbull kirjoitti:
Ari puolestaan on lammas lampaan vaatteissa.
Ari näytti saunassa ainakin ihan TSH:n Klonkulta. Yhtä kalmean kelmeä ja lisäksi kalju.

Heidillä on hyvä tissit, mutta hän on käsittämättömän vaisu. Päiväkirjahuoneessa Heidi avautui siitä ettei mielistele ketään ja sanoo asiat aina suoraan. Ilmeisesti tuo suoruus on jäänyt BB:n leikkauspöydän lattialle, sillä muija on keskittynyt lähinnä hiljaa olemiseen. Vain Jenni on neutraalimpi hahmo talossa ja Heidissäkin ainoa silmiinpistävä asia on aivan liian harvoin vilahtavien rintojen ohella tuo oranssisuus.

Mira on noussut Sergein kirjoissa naisten suosikiksi. Kulmikkaista kasvoistaan huolimatta näyttää ruskeissa bikineissään hyvältä ja ennenkaikkea on rento. Sellainen ihminen jonka kanssa varmaan tulisi hyvin toimeen. Omaa hyvällä tavalla äijämäisen asenteen, vaikka lintuja pelkääkin. Sitäpaitsi lööpeissä ollut pahoinpitelytuomio vain lisäsi minun respektejäni häntä kohtaan. Maassamakaavia nahkatakkivarkaita kuuluukin potkia.

Veikkaisin tänään äänestykseen joutuvan Heidin, Arin ja Mikan.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Maalivahti-Kaki on vaikuttanut Turussa sabapiireissä pitkään ja miehen chopattu prince-falsetti säröllä on tuttu kaikille jotka 90-luvulla heiluivat Raunistulassa hallilla. Ärsyttävä kaveri mutta harmiton ja hyväntahtoinen.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Olis ne Karin lasit silti voinu hajota, kun se "pallo" osu kupoliin heti leikin alussa.
Jotenkin valjua on ollut nuissa illan lähetyksissä esitetty matsku.

No inhokkeja ei kuitenkaan ole kuin yksi ja se on Ari. Todella kuiva ja tylsä tyyppi. Kari meinasi alussa vetää vitutuskäyrän kaakkoon, mutta kyseiseen hanuun tottui nopeasti - kummalistako?

Tässä vaiheessa voisi melkeen veikata Miraa voittajaksi, mutta se saattaa muuttua vielä moneen kertaan.
 

jeke

Jäsen
Mr. Walker kirjoitti:
Uusi äänestys huomenna. Veikkaan, että Mika saa ääniä jokaiselta asukkaalta.

En usko että Mira äänestäisi Mikaa. Vaikka Mirakin kenties pitää Mikaa mulkkuna, näyttäisi hän kuitenkin haluavan tätä fyysisesti.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
ipa rules kirjoitti:
Olis ne Karin lasit silti voinu hajota, kun se "pallo" osu kupoliin heti leikin alussa.

Ai, oletko samaa mieltä muistakin ihmisistä, jotka kadulla tulevat silmälasien kanssa vastaan? Helvettiin vaan koko okylaarit?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
timppa kirjoitti:
Ai, oletko samaa mieltä muistakin ihmisistä, jotka kadulla tulevat silmälasien kanssa vastaan? Helvettiin vaan koko okylaarit?

Itse ainakin olen, jos joku kävelee vastaan tuollaisilla hirvityksillä. Syytäkin olisi ostaa uudet.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
-OO- kirjoitti:
Pee kirjoitti:
Ehkä niin, mutta enpä menisi kuin vain rahasta. Sen verran turhasta ohjelmasta on kyse, kuten lähes kaikissa muissakin tosi-tv-hömpötyksissä.

Viime vuonna en katsonut tätä ohjelmaa kokonaista minuuttiakaan, enkä aio katsoa nytkään. Pikemmin v*tuttaa jo valmiiksi esim. työpaikan kahvipöytäkeskustelut tämän paskan tiimoilta.

Äly hoi - miksi olet jättänyt ihmiset?
Sinulla on vahva mielipide ohjelmasta jota et ole minuuttiakaan katsonut.

Joo, tarkennetaan sen verran, että kyseessä on mielestäni turha formaatti; itse ohjelmasta on vaikeampi sanoa, kun en sitä siis juurikaan ole seurannut.

Tosin myönnettävä kyllä on, että tämänvuotista ohjelmaa on sittenkin tullut katsottua se minuutti, ja itse asiassa aika montakin sellaista. Sinänsä minua ei ohjelma kiinnosta, mutta jos ei muutakaan tekemistä - tai muutakaan katsomista - sen aikana ole, niin voihan tätä toki vilkuilla. Esimerkiksi tässä ketjussa käytävää (?) keskustelua siitä, kuka on paras ja kuka huonoin jne., en kuitenkaan ymmärrä.
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Major Julli kirjoitti:
Maalivahti-Kaki on vaikuttanut Turussa sabapiireissä pitkään ja miehen chopattu prince-falsetti säröllä on tuttu kaikille jotka 90-luvulla heiluivat Raunistulassa hallilla. Ärsyttävä kaveri mutta harmiton ja hyväntahtoinen.

Kaki on joskus pelannut jopa salibandya 1.divarissakin. Hieman on mies sen jälkeen lihonnutkin, ymmärtäähän tuon. En kyllä tiedä, pelaako mies yhä. Muistaakseni joskus ollut puhaltelemassa allekirjoittaneen peleissäkin, ihan takuuseen en kuitenkaan mene. Aikamoisena huuliveikkona mies tosiaankin tunnetaan Turun säbäpiireissä.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos tuosta unissakävelemisestä/puhumisesta tulee tapa, niin en oikeasti ihmettelisi, vaikka kyseinen neiti haluaisi jossain vaiheessa pois talosta mahdollisimman pian. Vaikka huonetoverit suhtautuvatkin touhuun, niin kuin pitääkin, niin ei oo kiva itse kävelijälle.

Katsojat tykkää, pääasia.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipa järkyn paska jakso tänään. Tällä hetkellä olisin valmis potkaisemaan talosta ulos Tatun. Ei niin mitään annettavaa katsojille. Heidi tulee takuulla aiheuttamaan kränää talossa, hänellä kun tuntuu olevan tapana puhua selän takana.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Gellner kirjoitti:
Tällä hetkellä olisin valmis potkaisemaan talosta ulos Tatun. Ei niin mitään annettavaa katsojille.

Jep, mutta jotenkin tuo Tatu poika vetää silleen, että siihen ei kiinnitä huomiota, että sillä ei yleensä ole mitään sanottavaa, ainakaan isossa porukassa ja on välillä pitkäänkin away.

Saattaa johtua myös siitä, että kamerat kuvaa aika harvoin pelkästään häntä. Vertaa vaikka siihen, kuinka paljon Heidiä kuvattiin tänään.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Grome kirjoitti:
Jos tuosta unissakävelemisestä/puhumisesta tulee tapa, niin en oikeasti ihmettelisi, vaikka kyseinen neiti haluaisi jossain vaiheessa pois talosta mahdollisimman pian. Vaikka huonetoverit suhtautuvatkin touhuun, niin kuin pitääkin, niin ei oo kiva itse kävelijälle.

Katsojat tykkää, pääasia.

Mä funtsin että se voisi esittääkin tuommoista showta, lisäpojoja katsojilta ainakin tulis jos äänestykseen ois joutunut. Kyllähän se toki oikeasti tottakin voi olla, who knows.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Gellner kirjoitti:
Olipa järkyn paska jakso tänään. Tällä hetkellä olisin valmis potkaisemaan talosta ulos Tatun. Ei niin mitään annettavaa katsojille. Heidi tulee takuulla aiheuttamaan kränää talossa, hänellä kun tuntuu olevan tapana puhua selän takana.

Alusta ja lopusta samaa mieltä. Seuraavaksi äänestykseen joutunee Ari, ja tämä on puhtaasti henkilökohtainen suositus. Minulla ei ole mitään näitä seksuaalisia vähemmistöryhmiä vastaan, mutta oikeasti tuota jauhamista hänen bi-seksuaalisuudestaan ei jaksa kuunnella. Ja sitten kun kaikessa hänen sanomisissaan joka toinen sana on vittu, niin minulle alkaa riittää.

Heidi on kyllä jotenkin niin ylimielinen lausunnoissaan ja käyttäytymisessään: "Jos en mä jostain tykkää, niin se ihminen on mulle pelkkää ilmaa". Ei siellä nyt kauhean moni tunnu hänen taajuudelleen edes pyrkivän. Oli jännä katsoa eilen, kun Heidi ja Sari istuivat sohvalla ja Sari meni sitten käymään vessassa eikä palattuaan tullutkaan Heidin seuraan vaan jäi kauemmas sohvalle. Heidin naama näytti taas neidin tunteita loukatun.

Mikalla taas ei tunnu olevan selvin päin mitään annettavaa talolle. Pelkkää nukkumista ja hereillä ollessa sivussa seisoskelua. Kännissä taas oikein tyhmyyden valomainos. Mihinkään ei tunnu olevan mitään järkevää tai asiallista kommenttia, ehkä sitä kapasiteettia ei sitten vaan ole. Kaikki miehen suustä päästämät jutut ovat jotenkin typeriä, tyhjää täynnä. Aluksi luulin, että kyse on vaan ujoudesta, mutta taitaakin olla niin, että poika tiedostaa omat resurssinsa ja keskittyy keräämään pikkutyttöjen plus-ääniä pelkällä ulkoisella olemuksellaan.

Hannen unissakävely saattaa alkaa rassata häntä henkisesti. En tiedä mistä unissakävely johtuu, mutta luulisi stressillä olevan jotain tekemistä asian kanssa. Oliko se muuten Sari, joka tajusi mennä raottamaan ovea (päästääkseen hiukan valoa huoneeseen) Hannen törmäillessä pilkkopimeässä pitkin makuuhuonetta?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
polvipetteri kirjoitti:
Heidi on kyllä jotenkin niin ylimielinen lausunnoissaan ja käyttäytymisessään: "Jos en mä jostain tykkää, niin se ihminen on mulle pelkkää ilmaa". Ei siellä nyt kauhean moni tunnu hänen taajuudelleen edes pyrkivän. Oli jännä katsoa eilen, kun Heidi ja Sari istuivat sohvalla ja Sari meni sitten käymään vessassa eikä palattuaan tullutkaan Heidin seuraan vaan jäi kauemmas sohvalle. Heidin naama näytti taas neidin tunteita loukatun.

Heidi ei juu kerää ainakaan plussa-pisteitä (blob-blob) itselleen mahdolliseen äänestykseen joutumiseensa tuollaisilla "---pelkkää ilmaa" kommenteillaan. Eilisen jakson perusteella minua melkeinpä harmittaa että se talosta lähtijä oli Mirka, joka oikeasti olisi halunnut pysyä talossa ja Mirka oli uhrannut tuolle hieman enemmän.

polvipetteri kirjoitti:
Hannen unissakävely saattaa alkaa rassata häntä henkisesti. En tiedä mistä unissakävely johtuu, mutta luulisi stressillä olevan jotain tekemistä asian kanssa. Oliko se muuten Sari, joka tajusi mennä raottamaan ovea (päästääkseen hiukan valoa huoneeseen) Hannen törmäillessä pilkkopimeässä pitkin makuuhuonetta?

Minusta se oli Mira, mutta saattoipa se olla että katsoin tuon väärin.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Nässe kirjoitti:
Mä funtsin että se voisi esittääkin tuommoista showta, lisäpojoja katsojilta ainakin tulis jos äänestykseen ois joutunut. Kyllähän se toki oikeasti tottakin voi olla, who knows.
Minäkin luulen, että kyseessä on pelkää showta. Ei ainakaan minusta vaikuttanut mitenkään aidolta tuo unissakäveleminen, ja muutenkin unissakävelyä ei pitäisi esiintyä enää aikuisilla.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Toisaalta mitä minä olen unissakävelyä nähnyt niin se yleensä näyttää just siltä, että unissakävelijä vain pelleilee. Viime aikoina ei ole tullut törmäiltyä tapauksiin, kun yöseurana sattuu olemaan yksi ja sama henkilö yöstä toiseen, mutta esim. intissä näitä tapauksia tuli todistettua ihan aikuistenkin taholta ja kyllä se melkoista showta oli välillä sielläkin. En siis tarkoita, että porukka olisi esittänyt, mutta kuviot olivat sen verran korkealentoisia ja käyttäytyminen sellaista, että ihan kuin tyypit vain pelleilisivät ja olisivat hereillä.

Inttiä ja BB-talo ovat muuten äkkisiltään melko samankaltaisia paikkoja. On tietty porukka, ei saa poistua, pitää noudattaa sääntöjä jne. Molemmissa tuntuu muodostuvan täysin oma maailmansa. Vrt. inttijantterit jauhamassa inttijuttuja 24/7 tyttöystävälle lomillakin.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Letkajenkka Lissaboniin, letkajenkka, purejenkka, tissit, tissit, TISSIT

grace kirjoitti:
...ei nyt mikään kauhea yllätys varmaan edes tuotantotiimille.

Niin, aika yllättävää, että suihkussa olevista kameroista näkyy suihkussa käyviä ihmisiä.

Täältä tähän
 

Carlos

Jäsen
ipa rules kirjoitti:
Ja nyt tuo mainittu sivusto onkin jo suljettu..hohhoijjaa.

TV:ssä ja netissä näytetään ohjelmaa jonka ideana on päästää ihmiset tirkistelemään toisia ihmisiä, myös suihkussa ja vessassa. Nyt sitten kun joku laittaa omalle sivulleen pari kuvaa (still) ko. aiheesta, kauhistellaan että mites näiden ihmisten yksityisyys ja materiaalin tekijänoikeudet. Clue, anyone?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huippuvalmennus kirjoitti:
Minäkin luulen, että kyseessä on pelkää showta. Ei ainakaan minusta vaikuttanut mitenkään aidolta tuo unissakäveleminen, ja muutenkin unissakävelyä ei pitäisi esiintyä enää aikuisilla.

Kyllä esiintyy aikuisilla. Ja oli erittäin aitoa, sillä itse kävelen ja mesoan unissani ja ystäväni mukaan se näyttää tismalleen samanlaiselta, kuin Hannen toikkarointi. Hanne nyt ei muutenkaan ole sellainen, että keksisi päähänsä vetää tuollaista showta. Joku Kari olisi toinen juttu. Tota 24/7-kanavaa kun katsoo, niin Hanne on about tunnin välein öisin hereillä. Hän joko istuu sängyssä, kävelee, höpisee tai muuten vaan pyörii. Tokkopa kukaan tarkoituksella tunnin välein herää vain vetääkseen showta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös