solamnic76
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Ei muuta kuin päälle proxyjä vaihtava "hide my ip" ohjelma, ja ääniä yksi per proxy omalle suosikille... ;)
näyttäs antavan vaan ekalla yrityksellä kasvokuvan kiitossivulla... Äänestin nimittäin pari tuntia sitten Kakia epärokkaavimmaksi hemmoksi talossa ja silloin sain sen turpavärkin kiitossivulle. Naureskelin jo silloin mielessä, että taitaa olla testi menossa ennen tätä äänestystä, sillä kuvien poluissa oli jo tuolloin tuo "/paluuaanestys/".pala kirjoitti:Jaa-a, itse ainakin ehdin jo antaa useamman äänen tuossa subin äänestyksessä samalle henkilölle. Onkohan sitten niin että vain ensimmäinen kirjautui, sillä muuten tuossa ei kohta paljon ideaa ole. Joka kerta tuossa kuitenkin tuo "Kiitos osallistumisesta!"-ilmoitus tulee.
Mä näen ainakin tuolla normaalissa elämässä tarpeeksi ihan tavallisia kaikenmaailman ääliöitä ja muuten vaan vituttavia ihmisiä, etten viitsis niitä enää tv:stä välttämättä katsoa. Eli ei täältä ääntä Kalelle eikä Henalle. Fuck you urpot. Äänestin Miraa. :)Poro24 kirjoitti:Kalelle ääntä jokaisesta koneesta mikä kävelee vastaan!
HABS #11 kirjoitti:Kaarloa äänestetty. Itselle ihan sama kuka sinne pääsee kunhan se vaan ei ole Mira. Toisaalta Mira tippui äänestyksellä suurien hurraa huutojen saattelemana joten se olisi mukava nähdä toisenkin kerran...
Blackie kirjoitti:Hehheh! Tuotantotiimi yrittää ilmeisesti väkisin saada Miraa taloon, kun piti hätäpäissään keksiä toinenkin äänestyskierros. No, Kale sai nyt ääneni ja myös toisella kierroksella.
Varmasti Miran paluu aiheuttaisi ehkä eniten tunteita sekä puolesta ja vastaan. Minun silmissä hän ei kuitenkaan ole viihdyttävin persoona. Siihen on syynä yksinkertaisesti se, että hän ärsyttää törkeän paljon. En keksi kenestäkään muusta kilpailijasta niin paljon negatiivista sanottavaa kuin Mirasta. Mira vaan sattuu olemaan niin syvältä.flintstone kirjoitti:Yllättäen täysin vastakkain olevat mielipiteet, Miran paluu olisi mitä parhain käänne ja paras voittaja olisi mielestäni hellyttävä ja erittäin kiltti pikku-Sari. Ja Olli ei missään nimessä saisi minusta voittaa. Eikä todellakaan myöskään kiusaajajengin toinen pääjehu Kaarlo jos se kiusaaja nyt säkällä sattuisi voittamaan Miran.
flintstone kirjoitti:Heh, ketkähän yrittää väkisin ja mitä. Kenellähän noista saattaisi ihan kannatus omasta takaa riittää ilman mitään äänten keskittämistä?
Kyylä kirjoitti:Nyt kun tämä äänestys toteutetaan netissä, niin luulen tai uskon, että nörtit ratkaisevat äänestyksen äänestämällä useampaan kertaan. Taitaisi onnistua helposti vain IP osoitetta muuttamalla.
Slite kirjoitti:On olemassa useita tapoja järjestää tällainen äänestys jotakuinkin luotettavasti, mutta on turha kuvitella että tämä tuotantoryhmä oikeasti viitsisi nähdä asian eteen vaivaa.
spertti kirjoitti:Jeps. Eli riittää kun poistatte evästeen nimeltään äänestys.mtv3.fi, ja äänestätte uudestaan :)
Hienosti tehty tämä äänestys....
repe_joke kirjoitti:Ottaako noin paljon päähän, kun Miraa vihataan enemmän kun kannatetaan?
Ja tuo äänten keskittäminen on ihan järkevä veto niiltä, jotka eivät halua itsesäälissä piehtaroivaa "fitness" prinsessaa takaisin taloon. Jos se on sinulle ylivoimainen homma tajuta, niin se on vaan voi voi.
Jaahas, toinen äänestys maksullinen. Taitaa meikäläisen vaikuttaminen siinä tapauksessa jäädä ensimmäiselle kierrokselle. On se nyt saatana kumma kun siitä hirvittävästä Mirasta ei meinaa millään päästä eroon, vaikka jo kerran tuli hyvä fiilis kun luuli, ettei enää tarvitse katsella.Mr.X kirjoitti:Mira äänestetään maksullisessa toisessa vaiheessa sisään. Valitettavasti.
flintstone kirjoitti:Kyllä minä ymmärrän sen että ei pidä Mirasta, mutta sitä minä en ymmärrä että oman suosikin äänestäminen takaisin ei olekaan se juttu vaan tärkeintä on se että kunhan Mira ei pääse takaisin.
Blackie kirjoitti:Jaahas, toinen äänestys maksullinen. Taitaa meikäläisen vaikuttaminen siinä tapauksessa jäädä ensimmäiselle kierrokselle. On se nyt saatana kumma kun siitä hirvittävästä Mirasta ei meinaa millään päästä eroon, vaikka jo kerran tuli hyvä fiilis kun luuli, ettei enää tarvitse katsella.
spertti kirjoitti:Jeps. Eli riittää kun poistatte evästeen nimeltään äänestys.mtv3.fi, ja äänestätte uudestaan :)
Hienosti tehty tämä äänestys....
Mr.X kirjoitti:Mira äänestetään maksullisessa toisessa vaiheessa sisään. Valitettavasti.
krobbe kirjoitti:Sitten asiaan; nelikko "lauleskelee" todella upeasti, ei minkänasteista nuottikorvaa varsinkaan noilla tytöillä.