suomalaisille tuttuja siirtoja

  • 16 063
  • 89

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
IFK:hon pikavisiitin kaudella '99-00 tehnyt Todd Nelson otti vastaan ensimmäisen päävalmentaja-pestinsä UHL:n Muskegon Furyn luotsina.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Minäkin kävin Eurohockeyssä

Ja tässä Italia-painotteinen tietoisku:

Ex-JYP Robert Burakowsky on liittynyt pari viikkoa sitten Norjan Rødovre Mighty Bullsista Italian HC Meran Eaglesiin. Samaisessa joukkueessa pelaa Tepsissä tyrkyllä käynyt Harlan Pratt.

Ex-JYP Robert Nordberg siirtyi Italian SG Cortinasta Ruotsin allsvenskanin Skellefteåån.

Jokereissa vaikuttanut Rob Cowie siirtyi Saksan SC Riesserseesta Italian Milano Vipersiin.

Mathie Descoteaux jatkaa matkalaukkuelämää. Nyt Tapparan, Sportin ja Frankfurt Lionsin jälkeen suuntana on Italia ja Asiago Hockey AS.
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Ex-JYP Jaroslav Bednar Florida Panthers (NHL) -> Avangard Omsk (RUS). (Eurohockey.net; status: Unconfirmed)
 
Viimeksi muokattu:

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti the SNIPER
Tomi Källarsson siirtyy Italiaan Milano Vipersin riveihin

Siinä on nuorten maailmanmestarin ja New York Rangersin luottolupauksen kohtalo sinetöity. Seuraavaksi Itävallan kakkosdivaria pari kautta, sitten Norjaan ja lopuksi Hämeenlinnaan autokauppiaaksi.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Tunkki
Siinä on nuorten maailmanmestarin ja New York Rangersin luottolupauksen kohtalo sinetöity. Seuraavaksi Itävallan kakkosdivaria pari kautta, sitten Norjaan ja lopuksi Hämeenlinnaan autokauppiaaksi.

Taisi olla kohtalo sinetöity jo siinä vaiheessa, kun NHL-varauksen jälkeen alettiin kyselemään, että etsä tiedä kuka mä oon..?
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti sopuli
Taisi olla kohtalo sinetöity jo siinä vaiheessa, kun NHL-varauksen jälkeen alettiin kyselemään, että etsä tiedä kuka mä oon..?

Joo, kellarinpoika alkoi leuhotella kykyihinsä nähden muutaman vuoden liian aikaisin.
 
Italian uutisia:

Eurohockey.net kertoo HC Torinon tehneen sopimukset Ville Salmisen(FPS), Juha Räisäsen(Jokerit A), Jaakko Kallion(FPS), Mikko Mattilan(KooKoo) ja Joose Lipposen(KooKoo) kanssa.
 

Are

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, S.L Benfica, Getafe, Pool
Ja edelliseen listaan vielä lisäksi Bluesin A:n patukka Jussi Aalto. Torinoon melkonen suomalaisinvaasio!
 
Kärpistä, JYP:stä, Lukosta ja Malmöstä tuttu Juha Riihijärvi siirtyy A- Liigan Baseliin Sveitsiin, tietää kertoa Eurohockey.net 13.7. päivätyssä siirrossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös