Onko Rangers leirissä vielä uskoa Kakkoon? Aleksi oli pitkään myös yössä, mutta viimein alkoi lunastamaan odotuksia ja ehkä Kakko tekee nyt ensi kauteen saman. Ehkä?
Kuka tämä tällainen Aleksi on?
Onko Rangers leirissä vielä uskoa Kakkoon? Aleksi oli pitkään myös yössä, mutta viimein alkoi lunastamaan odotuksia ja ehkä Kakko tekee nyt ensi kauteen saman. Ehkä?
Eiköhän tuolla viitata Lafreniereen.Kuka tämä tällainen Aleksi on?
Ei kai tuossa pitäisi mitään epäselvää olla? Pelasi kuitenkin viime ottelun normaalisti loppuun ja peliaikaakin tuli reilut 16 minuuttia.Toivottavasti Luostarinen pysyy nyt ehjänä että pääsee tänä vuonna finaaleissa pelaamaan.
Niin ei pitäisi olla. Mutta on tässä viikko vielä aikaa finaalien alkuun ja aina sitä voi treeneissäkin loukkaantua tai sairastua. Tai vaikka finaalien ensimmäisessä vaihdossa mailanisku ranteeseen ja kausi ohi. Luostarisella jäi kuitenkin viime vuonna finaalit kokonaan väliin ja sitä lähinnä toivoin, ettei nyt sattuisi mitään vaan pääsisi pelaamaan finaalit normaalisti.Ei kai tuossa pitäisi mitään epäselvää olla? Pelasi kuitenkin viime ottelun normaalisti loppuun ja peliaikaakin tuli reilut 16 minuuttia.
Mitä aiot tehdä Eetulle?Niin ei pitäisi olla. Mutta on tässä viikko vielä aikaa finaalien alkuun ja aina sitä voi treeneissäkin loukkaantua tai sairastua. Tai vaikka finaalien ensimmäisessä vaihdossa mailanisku ranteeseen ja kausi ohi. Luostarisella jäi kuitenkin viime vuonna finaalit kokonaan väliin ja sitä lähinnä toivoin, ettei nyt sattuisi mitään vaan pääsisi pelaamaan finaalit normaalisti.
No en tietenkään mitään muuta paitsi toivoa. Tämä kaiketi kävi ilmi jo ensimmäisen viestini ensimmäisestä sanasta. Mutta pahoittelut nyt kaikille joita suuresti häiritsi se, että tämän asian tänne kirjoitin. Mutta ehkä tämä nyt sitten oli liikaa tasoa 'toivottavasti kukaan pelaaja ei kuole' kun Luostarisella ei nyt mitään vammaa ole.Mitä aiot tehdä Eetulle?
Waltteri Merelä näyttää jatkavan uraansa Sveitsissä.
Voihan tuossa olla taustalla sekin että Tampa ilmoittanut ettei jatkoa tule tai sitten tulee kaksisuuntainen jossa pääasiassa AHL:ää tiedossa. Siihen verrattuna Sveitsi varmasti ihan houkutteleva vaihtoehto. En siis sano että Merelän olisi yksisuuntaista sopparia pitänytkään saada, mutta harmi kyllä ettei jäänyt taistelemaan paikasta auringossa vielä.Höh. No, ihan ymmärrettävää hakea isompia raheja muualta, mutta siltikin miettii että ei tuossa varmastikaan olisi mitään menettänyt jos olisi jaksanut tahkota taalakaukaloita vielä pidempään. Kuitenkin Tampan fanit kehuivat Änärin puolella puuttuvista tehoista huolimatta eivätkä nuo AHL-tehot olleet mitenkään huonoja. Jotenkin miettii että liian nopeasti olisi Waltteri antanut periksi, kun näyttöpaikkoja tuli heti kauden alusta niin varmaan niitä olisi tullut ensi kaudellakin? Nuori pelaaja kun kyseessä.
Jos Florida nappaa vielä pari voittoa niin eiköhän tuo pytty viivy Suomessa lähemmäs viikon verran, kun ottaa Ruudunkin huomioon ja taitaa siellä jotain muitakin suomalaisia taustoilla olla.Corey Elkins ja jääkiekko, siinä vasta pari!
Näyttää siltä, että Stanley Cup olisi tulossa neljän päivän kiertueelle Suomeen kesällä. Olen pahoillani jos edellinen lause oli liian monimutkainen ja kummallinen; tuo oli kiertoilmaus sille asialle, että näyttää melko todennäköiseltä, että Florida Panthers voittaa tämänkertaisen mestaruuden, ja koska Florida Panthersin riveissä on peräti neljä suomalaispelaajaa - he ovat Aleksander Barkov, Anton Lundell, Eetu Luostarinen ja Niko Mikkola - ja koska on tapana että jokainen Stanley Cupin voittaneen joukkueen pelaajista saa kesän aikana Stanley Cup -pokaalin itselleen, ja pelaajilla on monesti tapana viedä Stanley Cup -pokaali jonnekin kotiseuduilleen, niin se tarkoittaisi sitä että Stanley Cup -pokaali voisi mahdollisesti olla Suomessa neljän eri pelaajan matkassa. Tämä on hyvä asia. Kyllä jääkiekko vain on mukava laji, olen vahvasti sitä mieltä!
Aleksander Barkovilla oli vielä ennen toista peliä hyvä mahdollisuus olla ensimmäinen suomalainen, joka pääsee ensimmäisenä nostamaan Stanley Cup -pokaalia, ja/tai Conn Smythe -pokaalia. Edmonton Oilersin saksalaispelaaja Leon Draisaitlin ruma taklaus saattoi nyt pistää mustia pilviä noiden toiveiden päälle. Toivottavasti kaikki menee vielä hyvin, ja Aleksander Barkov pääsee vielä pelaamaan. Jos ei pääse, ei häntä varmastikaan tulla Conn Smythe -voittajaksi valitsemaan. Stanley Cup -pokaalin hän silti varmaan pääsisi kuitenkin ensimmäisenä nostamaan, luulen. En ole tästä asiasta 100% varma, joten pahoittelen jos tämä veikkaus menee väärin. Jääkiekko on hyvä laji, ja Corey Elkins mainio jääkiekon pelaaja.
Kylläpä on jännittävää seurata jääkiekkoa!
Olet aivan oikeassa, olen todella pahoillani että unohdin Tuomo Ruudun ja muutkin suomalaiset. Minä otan tästä opikseni ja yritän ensi kerralla kirjoittaa paremmin.Jos Florida nappaa vielä pari voittoa niin eiköhän tuo pytty viivy Suomessa lähemmäs viikon verran, kun ottaa Ruudunkin huomioon ja taitaa siellä jotain muitakin suomalaisia taustoilla olla.
235 "ave Jaria" riittänee tämän synnin anteeksiannoksi.Olet aivan oikeassa, olen todella pahoillani että unohdin Tuomo Ruudun ja muutkin suomalaiset. Minä otan tästä opikseni ja yritän ensi kerralla kirjoittaa paremmin.
Niko Mikkolalla on muuten enemmän Stanley Cup -finaalisarjan maaleja, kuin muuan Teemu Selänteellä.Niko Mikkolalla näissä pleijareissa (ja uran poffeissa) 2 maalia. On muuten yhtä monta poff-maalia kuin Olli Jokisella koko urallaan.