Tuossa on listattuna ensi kesän UFA:t, jollainen Holtby on toisin kuin Khudobin.Sorry off topic, mutta luulen Starsin haluavan eroon pikemminkin Khudobinista kuin Holtbysta.
Tuossa on listattuna ensi kesän UFA:t, jollainen Holtby on toisin kuin Khudobin.Sorry off topic, mutta luulen Starsin haluavan eroon pikemminkin Khudobinista kuin Holtbysta.
Tiedän varsin hyvin, että on. Mutta kiitos, kun selvitit.Tuossa on listattuna ensi kesän UFA:t, jollainen Holtby on toisin kuin Khudobin.
Hyvin mahdollista, mutta listaus pohjautui puhtaasti sopimustilanteisiin. Khudobinilla sopimus jatkuu vielä ensi kauden, missä ikinä jatkuukaan. Muista mainituista todennäköisesti Campbell ja Kuemper saavat jatkot nykyjoukkueisiinsa, Fleury halutessaan. Mahdollisesti myös Halak ja Jones pienillä pahveilla kakkoskassareiksi. Anyways pointtina se, että Korpisalon etuna, että markkinat on melko köyhät potentiaalisten ykkösveskareiden osalta.Sorry off topic, mutta luulen Starsin haluavan eroon pikemminkin Khudobinista kuin Holtbysta.
Anyways pointtina se, että Korpisalon etuna, että markkinat on melko köyhät potentiaalisten ykkösveskareiden osalta.
Korpisalo käväisi siinä kynnyksellä silloin Toronto -playoffsarjan aikaan, mutta sitten jossain kohtia Elvis paineli ohi. Sääli, koska potentiaalia löytyisi.Lasketaanko Korpisalo siis itse sellaiseksi? En kyllä kaverille alkaisi ykkösveskan asemaa viitoittamaan ellei sitten tarkoituksena ole tarkoituksella tankata draftiin.
Korpisalo käväisi siinä kynnyksellä silloin Toronto -playoffsarjan aikaan, mutta sitten jossain kohtia Elvis paineli ohi. Sääli, koska potentiaalia löytyisi.
Korpisalo ei ole riittävän hyvä ykkösmaalivahdiksi, 2/1B maalivahti on miehen taso. Edmonton etsii ja tarvitsee todellisen huippumaalivahdin ensikäden ykköseksi. En usko,että tällä kaudella enää maalivahti kauppoja tekee. Siellä olisi nuori Stuart Skinner, joka on tällä hetkellä organisaation paras maalivahti ja potentiaalia on huippumaalivahdiksi. Pitäisi nyt antaa hänelle mahdollisuus, eikä luottaa ikäloppuun Smithiin ja Koskisen, näistä ei vastuunkantajiksi ole.Uskon kyllä, että jonkun NHL-sopparin vielä tulee saamaan pariksi vuodeksi, mutta olen kyllä massiivisen yllättynyt mikäli joku seura lähtee oikeasti kaavailemaan ykkösvahdin rooliin tuleviksi vuosiksi. Edmontonissa totuttu säätämään näiden keskinkertaisten veskojen kanssa ja paniikki taitaa olla päällä jo vähän ainakin tämän kauden osalta niin voisiko siellä olla joku heikko hetki Korpisalon kanssa?
Sattui vaan harvinainen moka ekassa erässä ja Stars tuli tasoihin tuon virheen seurauksena. Muuten kyllä pelasi omalla tasollaan.Kyllähän Mc:t David ja Kinnon ihan hyviä ovat mutta kyllä mä barkovin valitsen jos pitäisi joku valita jonka ympärille joukkuetta rakennetaan, jäätävän hyvä oli viime yönä(kin)
Hyökkäyspäässä ollut ihan hyvä. Suojaa kiekkoa hyvin vaikka räväkkyys puuttuu luistelusta ja syötöt ovat napakoita. Kun pääsee kunnon luisteluvauhtiin, niin silloin homma toimii. Päässyt muutamalle erinomaiselle vetopaikallekin, mutta eipä vain ole mennyt sisään.Onko joku katsonut miltä Laineen peli nyt näyttää? Tilastot nyt on mitä on, mutta ei ne aina kaikkea kerro. Onko asenne kuitenkin kunnossa, mutta ei vain askelmerkit ota kohdilleen?
Hyökkäyspäässä ollut ihan hyvä. Suojaa kiekkoa hyvin vaikka räväkkyys puuttuu luistelusta ja syötöt ovat napakoita. Kun pääsee kunnon luisteluvauhtiin, niin silloin homma toimii. Päässyt muutamalle erinomaiselle vetopaikallekin, mutta eipä vain ole mennyt sisään.
Puolustussuuntaan ja puolustusalueella Patella on vaikeaa. Jalka ei liiku riittävästi ja sijoittuminen on todella heikkoa. Ei joko osaa tai sitten ei kiinnosta. Tiedä häntä...
Onko muilla samanlaisia havaintoja, vai olenko katsellut eri pelejä?
Jäi Hurricanesia vastaan mieleen mm. tilanne, jossa Laine sai kiekon omissa ja yritti neppailla Hurricanes-karvaajaa sivuun kiekkoa suojaten, mutta suorastaan koomisen näköisesti menetti kiekon helposti alimpana miehenä.
Aivan mukavasti, mää oon kokoajan laskenu että 13 pistettä olis mutta näemmä Ahon toinen syöttöpiste Grannyn piste ja koko Vaakanaisen pelaaminen jääny välistä.Täähän olis varma 20 pisteen kierros, jos ei olis noin monta pelien peruutusta.
Hintz 1+0
Kapanen 1+0
Teräväinen 1+0
Rantanen 0+4
Aho 0+2
Barkov 0+1
Granlund 0+1
Haula 0+1
Heiskanen 0+1
Laine 0+1
Tolvanen 0+1
Vaakanainen 0+1
2+14=16
Kupari syöttö!Aivan mukavasti, mää oon kokoajan laskenu että 13 pistettä olis mutta näemmä Ahon toinen syöttöpiste Grannyn piste ja koko Vaakanaisen pelaaminen jääny välistä.
Siinä on nyt Borgströmille, Kuparille ja Kakolle työnsarkaa saada tasaluku.
Mukavaa kyllä seurata tätä suomalaishuippujen tehoilua verrattaen johonkin vuosiin 2014-16
Ja Kuparille syöttöpiste. Melkein olisi vaatinut Granlundilta vielä pistettä tyhjiin pelin lopussa, mutta ei kai tuo 3 pistettä mahdottomuus siltikään enää ole. Määttä vois vaikka pistää yhden, niin ei jää Kaapolle liikaa sarkaa.Aivan mukavasti, mää oon kokoajan laskenu että 13 pistettä olis mutta näemmä Ahon toinen syöttöpiste Grannyn piste ja koko Vaakanaisen pelaaminen jääny välistä.
Siinä on nyt Borgströmille, Kuparille ja Kakolle työnsarkaa saada tasaluku.
Mukavaa kyllä seurata tätä suomalaishuippujen tehoilua verrattaen johonkin vuosiin 2014-16
Ja Borgströmilläkin vielä vajaan erän verran peliä jäljellä.Kakko sai syötön tasoitusmaaliin, eli nyt kaksi pistettä vajaa. Rangersin peliä 1 erä jäljellä ja Kuparillakin vielä yli puoli peliä.