Kulmadivaani
Jäsen
Saakohan tuo Leino avattua maalitiliä olleenkaan? Väärässä sarjassa mies pelailee tällä hetkellä.
Admirals Roundtable @adsroundtable 10 t
Rehab Over: Pekka Rinne Heading Back to Nashville Rehab Over: Pekka Rinne Heading Back to Nashville | Admirals Roundtable
There is a good chance that he makes his return to the Nashville Predators net tomorrow night against the Pittsburgh Penguins. When asked if that is something he felt he could do he said, “I’m ready to go. Absolutely. 100%.”
Saakohan tuo Leino avattua maalitiliä olleenkaan? Väärässä sarjassa mies pelailee tällä hetkellä.
Minusta tuo olisi Leinon pienentyvää palkkaa lukuunottamatta win-win kaikille osapuolille. Leino itse saisi enemmän vastuuta ja vaikka kurjalta varmaan tuntuukin myöntää niin tasollisesti oikeampaan sarjaan. Buffalo pääsisi eroon jo riippakivenä roikkuvasta Leinosta ja tietysti Jokerit saisi joukkueeseensa eurokentille edelleen erittäin kovan tekijän. Floppimahdollisuus sielläkin tietysti olisi olemassa, mutta luotan kyllä siihen, että Leino Euroopassa vielä pärjäisi mainiosti.KHL Jokerit kenties?
Jos ei Buffalossa saa peliaikaa, niin missä sitten? Peli tai pari ylhäällä kiinnostaisi mua äärettömästi. Samaten Pulkkinen ja Teräväinen.
Toivottavasti. On aika surullinen tilanne kyllä. Just eilen katoin Philadelphian peliä ja muistelin että eikö Leino pelannut Hartnellin kanssa samassa ketjussa? Oli vähän sellanen kutina että kun mies lähti Buffaloon niin arvasi miten käy. Flyersin aikaan hänen ketjussaan oli sopiva määrä sikaa, kokoa ja taitoa.
Armia on tehnyt huikeat viisi maali AHL:ssä tällä kaudella. Noilla näytöillä nyt voi parhaimmillaankin tehdä "Raskit" eli päästä pelaamaan NHL:ssä, jos ei mahdu AHL-jengin rosteriin. Lisävuodet SM-liigassa tekivät tehtävänsä ja kova on vuori Armialla kiivettävänä, jos vakituiseksi NHL-pelaajaksi aikoo.
Molemmat Granlunditkin ovat jo pelanneet NHL:ssä. Barkov ja Ristolainen. Kaikenmaailman pikkujäbiä ja teenagepoikia siellä viilettää mutta ei Armiaa.
Ens kausi on se kausi kun pitää tapahtua, muuten kyllä taitaa jäädä taalakaukalot pojalta väliin. Jostain syystä mua suuresti kiinnostaa että tuleeko pojasta/miehestä NHL pelaajaa.
Asiasta toiseen. Onko kukaan seurannut viime aikoina Ristolaisen otteita Rochesterissa? Onko mahdollisuuksia, että Ristolainen nostettaisiin vielä ylös NHL:ään tällä kaudella?
Eikös Armia kuitenkin pelannut noissa harkkapeleissä hyvin, mutta sitten tuli tuo käsivamma joka on sotkenut kautta aika pahasti.
Pelasi kohtuullisesti ja eipä välttämättä olisi ollut kaukana, että olisi aloittanut ylhäällä mutta sitten meni ranteesta/kämmenestä joku luu paskaksi. Mutta näitä kun ei lue teksti-tv:n tilastoissa tai saati eliteprospectissa niin tietotaso on tämä.
Pelasi kohtuullisesti ja eipä välttämättä olisi ollut kaukana, että olisi aloittanut ylhäällä mutta sitten meni ranteesta/kämmenestä joku luu paskaksi. Mutta näitä kun ei lue teksti-tv:n tilastoissa tai saati eliteprospectissa niin tietotaso on tämä.
Molemmat Granlunditkin ovat jo pelanneet NHL:ssä. Barkov ja Ristolainen. Kaikenmaailman pikkujäbiä ja teenagepoikia siellä viilettää mutta ei Armiaa.
Ens kausi on se kausi kun pitää tapahtua, muuten kyllä taitaa jäädä taalakaukalot pojalta väliin. Jostain syystä mua suuresti kiinnostaa että tuleeko pojasta/miehestä NHL pelaajaa.
Taitavat nuo pikkujäbät ja teenagepojat olla sen verran kovempia pelaajia, että eivät nyt oikein istu vertailuun case Armiassa. Ok, MaG voi olla suunnilleen samaa tasoa...
Samaa tasoa? Makke on heitellut maaliverkkoja AHL:ssä tällä kaudella 23 kertaa, syöttöjä on melkein sama määrä ja änärimatsejakin on alla jo pari. Kyllä itse sijoitan MaG:n selvästi Armian edelle tällä hetkellä.
Toivottavasti Armia vielä tuolta nousee omalle tasolleen toki. Tällä hetkellähän hänen pelinsä ei ole edes sillä tasolla kuin mitä se oli kun hän lähti kotoisesta liigasta.
Samaa tasoa? Makke on heitellut maaliverkkoja AHL:ssä tällä kaudella 23 kertaa, syöttöjä on melkein sama määrä ja änärimatsejakin on alla jo pari. Kyllä itse sijoitan MaG:n selvästi Armian edelle tällä hetkellä.
Toivottavasti Armia vielä tuolta nousee omalle tasolleen toki. Tällä hetkellähän hänen pelinsä ei ole edes sillä tasolla kuin mitä se oli kun hän lähti kotoisesta liigasta.
Armia oli 16-17-vuotiaana todella lupaava ikäisekseen, mutta viime kaudella kaksikymppisenä hänen suoritukset eivät sopineet silloin ennen vanhaan piirrettyihin "kasvukäyriin". Se on silti Armian nykytaso eikä se siitä varausnumerolla muuksi muutu. Olen joskus aiemminkin epäillyt täällä Armian tulevaisuutta NHL:ssä eikä tämä kausi ainakaan ole niitä epäilyjä vähentänyt.
Joo, toivotaan että näin käy. Minä luulen että Armiasta ei koskaan saada mitään ykkösketjun maalitykkiä, mutta parhaimmillaan juuri mainitsemasi voimalaituri kakkosketjuun. Olisin siitä jo hyvin iloinen.Armiahan otti viime kaudella Karri Kiven koulussa edistysaskelia kahden suunnan pelissä ja työnteossa eikä ollut pleijareissa mikään turhake vaikka maaleja ei niin hirveästi tehnytkään. Tuosta koulusta voi olla hyötyä tulevaisuudessa. Varmasti Joppea on Buffalonkin organisaatiossa yritetty koulia paremmaksi joukkuepelaajaksi, mikä Armian tapauksessa tarkoittaa mukavuusalueelta poistumista. Sitten kun Armia onnistuu sovittamaan yhteen kovan työnteon ja hyökkäyspelin sekä saa enemmän fyysisyyttä ja liikkuvuutta, voi hänestä tulla ihan kovan luokan tekijä jos ei nyt sniperina niin hyvän laukauksen omaavana voimahyökkääjänä.
Onks Armia sitten paskana vielä? Kausihan alkoi jo herrasties koska sitten.
Dissonanssilla on kyllä paremmin Buffalon asiat hallussa, mutta itse kyllä väittäisin Armian saavan ihan kunnon näyttöpaikan, kunhan kaveria vaan itseään se kiinnostaa. Ja jos kiinnostaa, niin uskon Armian tekevän vielä oikein hyän uran NHL:ssä.
Teräväinen kun on vielä kotimaan sarjassa niin aika vaikea nähdä miehen loikkaavan sieltä suoraan show'hun. Kesällä tiedossa fysiikkatreeniä ja tuskin vielä ensimmäisen kesän harjoittelu riittääkään.