Suomalaiset NHL:ssä kaudella 2013–2014

  • 675 319
  • 1 192
Suosikkijoukkue
NHL joukkueet
Epänormaali on aika huono sana. Surullinen on oikea sana. Surullista että aikuiset ihmiset oikeasti ovat noin kiinnostuneita miljonäärien ammatista. Ei taida olla mikään naistenpokauslause kuitenkaan kun tietää San Jose Sharksin pelaajien corsitilastot? :P

No käyttäkää te aikaanne mihin haluatte. Mä pidän lätkästä normaalilla tavalla.
 

Tanechoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, AC Oulu, SJS, Tottenham
Sä lasket ihan miten sä ikinä haluat laskea. Kysy tavalliselta ihmiseltä suomalaisia Flames pelaajia. Kipru ja Granlund on varmaan kaks nykytutuinta nimeä. OJ tulee varmaan aika monella mieleen ja harvemmalla Lydman ja Nieminen. Ei kukaan noita Viitakoskia ja Hentusia tai alkoholistiJantusen Calgaryuria muista.
Mutta, sä lasket just niinkuin sä ikinä haluat.

Miten Kipru ja Calgary Flames liittyvät toisiinsa? Muistaakseni Marko Kiprusoff yritti luoda uraansa Canadiensissa ja myöhemmin Islandersissa. Jos tässä oli kyse Miikka Kiprusoffista niin eiköhän jokainen lätkää seuraava tiedä hänet Kipperiksi.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Epänormaali on aika huono sana. Surullinen on oikea sana. Surullista että aikuiset ihmiset oikeasti ovat noin kiinnostuneita miljonäärien ammatista. Ei taida olla mikään naistenpokauslause kuitenkaan kun tietää San Jose Sharksin pelaajien corsitilastot? :P

No käyttäkää te aikaanne mihin haluatte. Mä pidän lätkästä normaalilla tavalla.

Itse taidat melkoinen naistenmies sitten olla?

Ei ole surullista eikä säälittävää eikä epänormaalia seurata intohimoisesti jotain urheilulajia. Penkkiurheilu on harrastus siinä missä muutkin ja eiköhän Jatkoajan palstalta suurin osa osaa yhdistää tämän kirjoittelun normaaliin elämään eikä tämä haittaa muuta elämää millään tavalla. Varmasti palstalta löytyy myös miehiä, jotka osaavat tilaisuuden tulleen käyttää "naistenpokauslauseita" ja ymmärtävät siinä tilanteessa jättää corsitilastot odottamaan seuraavaan aamuun.

Palstalta varmasti suurin osa tajuaa myös olla vähät välittämättä mandariinivillestä ja nauravat kommenteillesi. Onhan tässä useammassa ketjussa tullut jo huomattua kuinka ala-arvoista sinun antisi tälle palstalle on.

Minua harmittaa oikeastaan vain se, että alennuin kirjoittamaan sinulle mitään.

Tsemiä naisrintamalle myös!
 
Suosikkijoukkue
NHL joukkueet
Itse taidat melkoinen naistenmies sitten olla?

Ei ole surullista eikä säälittävää eikä epänormaalia seurata intohimoisesti jotain urheilulajia. Penkkiurheilu on harrastus siinä missä muutkin ja eiköhän Jatkoajan palstalta suurin osa osaa yhdistää tämän kirjoittelun normaaliin elämään eikä tämä haittaa muuta elämää millään tavalla. Varmasti palstalta löytyy myös miehiä, jotka osaavat tilaisuuden tulleen käyttää "naistenpokauslauseita" ja ymmärtävät siinä tilanteessa jättää corsitilastot odottamaan seuraavaan aamuun.

Palstalta varmasti suurin osa tajuaa myös olla vähät välittämättä mandariinivillestä ja nauravat kommenteillesi. Onhan tässä useammassa ketjussa tullut jo huomattua kuinka ala-arvoista sinun antisi tälle palstalle on.

Minua harmittaa oikeastaan vain se, että alennuin kirjoittamaan sinulle mitään.

Tsemiä naisrintamalle myös!

Mun mielestä se on surullista kun lukee täältä että jengi pistää yöllä herätyskelloa soittamaan että voivat seurata lätkämatsia. Oma joukkue häviää niin sitten kahden erän jälkeen mennään pettyneenä nukkumaan että ehtii edes pari tuntia nukkua ennen töitä.
Mun mielestä tuossa tilanteessa se häiritsee normaalia elämää.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Mun mielestä se on surullista kun lukee täältä että jengi pistää yöllä herätyskelloa soittamaan että voivat seurata lätkämatsia. Oma joukkue häviää niin sitten kahden erän jälkeen mennään pettyneenä nukkumaan että ehtii edes pari tuntia nukkua ennen töitä.
Mun mielestä tuossa tilanteessa se häiritsee normaalia elämää.

Se häiritsee normaalia elämää ja se on täysin OK. Se kertoo vain siitä, että asiaan suhtaudutaan asianmukaisella intohimolla ja mielenkiinnolla, joka on ilman muuta penkkiurheilun suola.

Ihan yhtä lailla se häiritsee normaalia elämää, jos täytyy kaksi-kolme kertaa viikossa lähteä areenalle katsomaan peliä. Ja joka toinen kerta naama happamena kotiin nukkumaan. Ja sekin häiritsee elämää, että pitää joka ikinen parillinen vuosi käyttää kaksi viikkoa aikaa olympialaisten seuraamiseen. Ei ole normaalia ja olen surullinen näiden ihmisten puolesta.

Jos minua kiinnostaisi urheilu niin vähän, etten viitsisi herätä sen vuoksi kesken unien, niin kyllä harmittaisi. Toki en varmaan osaisi harmitella, koska en tietäisi mistä jäisin paitsi.
 

Largo

Jäsen
Epänormaali on aika huono sana. Surullinen on oikea sana. Surullista että aikuiset ihmiset oikeasti ovat noin kiinnostuneita miljonäärien ammatista. Ei taida olla mikään naistenpokauslause kuitenkaan kun tietää San Jose Sharksin pelaajien corsitilastot? :P

No käyttäkää te aikaanne mihin haluatte. Mä pidän lätkästä normaalilla tavalla.

Jep, olisi typerää koittaa pokata naisia tuolla tavalla, enkä usko kenenkään sitä tekevän.

Määrittele normaali? Suosikkijoukkueinasi on NHL-joukkueet. NHL on liiga, jota pelataan Pohjois-Amerikassa. Aikaero sinne on 7-8 tuntia, mikä tarkoittaa sitä, että siellä pelattavat ottelut "alkavat" täällä 2:00 - 5:30 yöllä. Niin kerros nyt meille, miten seuraat suosikkijoukkueitasi normaalilla tavalla? Aläkä pliis vastaa 235, koska se oli normaalia 15 vuotta sitten.

Painin itseni kanssa, mutta päädyin lopulta tähän mukaan. Se vähän harmittaa.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Määrittele normaali? Suosikkijoukkueinasi on NHL-joukkueet. NHL on liiga, jota pelataan Pohjois-Amerikassa. Aikaero sinne on 7-8 tuntia, mikä tarkoittaa sitä, että siellä pelattavat ottelut "alkavat" täällä 2:00 - 5:30 yöllä. Niin kerros nyt meille, miten seuraat suosikkijoukkueitasi normaalilla tavalla?

Varmaan tuommoiset Viaplayt ja tallentavat digiboksit auttavat näihin asioihin. Tallentaa matsin ja katsoo seuraavana päivänä? :)
 
...
Ollaanko me jatkislaiset sitten epänormaaleja sun mielestäsi? Jos tarkoitat jääkiekkoa vähemmän seuraavia ihmisiä niin ei sieltä kukaan tiedä muuta kun, että Selänne pelaa Ducksissa. NHL on heille ihan tuntematonta aluetta.
...
Höpöhöpö. Tavallinen tallaaja luulee, että Selänne pelaa Winnipegissä Nummisen kanssa tai sitten on lopettanu. Miikka Kiprusoffista ei sitten ole kuultukaan.

Mutta perin positiivista, että Ortio ja MaGra ovat saaneet hyvät alut ylhäällä. Nyt vain hyvä loppukausi ja luoda pohjia tulevaa varten.
 

Atthe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Kysymys kuuluukin kuinka monta Suomalaista veljesparia on tehnyt pisteitä samassa ottelussa toisiaan vastaan?

Koivuja lukuunottamatta sanoisin että ei välttämättä ketkään muut, ellei Tuomo ja Jarkko ole sitten sitä tehneet. Muutenhan meillä veljeksiä NHL:ssä on ollut vain Raskit, Kiprusoffit ja Timoset, joissa on pari maalivahtia sekä seuratovereita keskenään olevat Kimmo ja Jussi.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Koivuja lukuunottamatta sanoisin että ei välttämättä ketkään muut, ellei Tuomo ja Jarkko ole sitten sitä tehneet. Muutenhan meillä veljeksiä NHL:ssä on ollut vain Raskit, Kiprusoffit ja Timoset, joissa on pari maalivahtia sekä seuratovereita keskenään olevat Kimmo ja Jussi.

Tuollahan se aikaisemmin jo käytiin läpi, että Tuomo ja Jarkko ovat tehneet. Raskit ja Kiprusoffit eivät edes pelanneet toisiaan vastaan, mutta Timoset pelasivat Kimmon ollessa vielä Nashvillessä, mutta pisteitä eivät tehneet.
 

Rottakuningas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers
Vaan olisihan mielenkiintoista tietää, mitä perusteluja nimim. Mandariiniville on rustaillut hakiessaan tunnuksia palstalle.

"Mandariiniville moro. Naistenmies parhaasta päästä, you know it boss. Antini jääkiekkokeskusteluun tulee olemaan erityisesti se, että suollan vastarannankiiskenä joka topicissa silkkaa sontaa ja disautan NHL-kiekkoa seuraavia viiltävällä sanansäilällä, jonka verenperintönä olen sattunut saamaan. Ovathan he surullista porukkaa.

Ykkösmotiivini sisäänkirjautumiselle tulee olemaan se, että aiheuttaisin mahdollisimman paljon sekasortoa räksytykselläni -- ei sinne kavereita mennä tekemään! Tosin ehkä joku tulee vielä hakemaan ovelta, tai lähettää edes yksityisviestin, kun oikein parhaani yritän joka vaihdossa."

----------------------------------------

Itse aiheeseen: Iloitsin isoveljensä varjoon vääjämättä jääneen Markuksen ensimmäisestä NHL-maalista! Calgary-ekspertit voisivat kertoa, onko nuoremmalla Granella mahkuja pelata loppukautta ylhäällä, sarjataulukkoa katsellessa joo, mutta todellisuudessa?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Calgary-ekspertit voisivat kertoa, onko nuoremmalla Granella mahkuja pelata loppukautta ylhäällä, sarjataulukkoa katsellessa joo, mutta todellisuudessa?

Markuksella on varsin hyvät mahdollisuudet pelata loppukausi ylhäällä, sillä muun muassa Brian McGrattan pelaa siellä. Lisäksi Flames on ottanut tavaksi nostaa muutamia junioreita ylös siinä vaiheessa, kun on varmistunut, että pudotuspelit ovat jäämässä pelkäksi haaveeksi. Flamesin depth chart ei tunnetusti kuulu liigan parhaimpiin.
 

oxymoron

Jäsen
Jopas on mielenkiintoinen keskustelu normaaliudesta. Annan siihen oman panokseni:

Minusta on täysin normaalia, että ihminen joka on kiinnostunut asiatasta x, tekee välillä irrationaalisia tekoja ko. asiaan liittyen.

Minusta EI ole normaalia, että jollain on pakonomainen tarve kertoa muille, että hänen näkemyksensä ja normistonsa mukaan heidän toimintansa on epänormaalia.


Edit: Olipahan miina. Joku sankari vain ilmeisesti keksi luoda uuden käyttäjän, odottaa pari viikkoa sen aktivoimista ja sitten vaan vittuilla/trollata. Kirjoitusoikeudet poistettu. Hmph.


Ja jotta ei mennä aivan OT-linjalla niin Flamesin rungostakin puuttuu sen verran palasia (+ Stempniak kauppa), että junnuilla on senkin takia loistavat mahdollisuudet päästä kokeilemaan siipiään.

Reinhart jäänyt aika varjoon meikäläisen osalta, joten tuon CGY-OTT matsin voisi jälkikäteen vilkaista. Olihan siinä matsissa (ainakin ennakkoon oli ilmoitettu) Reinhart nostettu Markuksen rinnalle laitaan, joiden otteita pääsisi vähän vilkuilemaan.
 
Viimeksi muokattu:

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tuli katsottua toinen puolisko tuosta Calgary-Ottawa -pelistä ja paremmalta Markuksen peli näytti kuin Mikaelin peli silloin, kun tämä ensimmäiset NHL-pelinsä pelasi. Ei ollut selviytymässä, vaan pelasi komean ennakkoluulottomasti. Toki paineet on paljon pienemmät kuin isoveljellään ekojen NHL-pelien aikaan ja on nuo onnistumiset AHL:ssäkin varmasti kasvattanut MaGin itseluottamusta.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Pitkästä aikaa hienoa seurata NHL:n tilastoja, kun nuo Suomijunnut pärjää! Itse uskon, että kun Liigan runkopelaajia lähti KHL:ään niin sitten nuorille avauJui paikkoja liihagasta ja tulos näkyy nyt. Tietenkin muitakin syitä, mutta uskon että tällä on ollut vaikutusta. Nähtäisköhän Teuvokin ensi kaudella ihan NHL:ssä asti - toivottavasti.

Btw, onko se nyt pakko joka ketjussa purkaa omaa vittuuntumistaan? Ei kohta uskalla tänne NHL-puolelle kirjoittaa tällaisena "vasta NHL:stä kiinnotstuneena" kun about ekaan postaukseen tule vastaus "Valoja!". Koo, oon varmaan tyhmä mutta tuntuu että tänne on tervetullut vaan jos muistaa sarjataulukon ulkoa viimeseltä 20 kaudelta... morjens.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Kyllähän Markus Granlundin kehitys on ollut nopeasti kulkevaa. Näköjään on Granlundien sukuominaisuus kehittää pyyteettömästi niitä omia heikkouksia ja siinä ohessa vahvuuksiakin vuosi vuodelta. Lähes hämmästyttää sanoa tämä ääneen, mutta ainakin tällä hetkellä Makke näyttää ihan NHL-pelaajalta.

Btw, onko se nyt pakko joka ketjussa purkaa omaa vittuuntumistaan? Ei kohta uskalla tänne NHL-puolelle kirjoittaa tällaisena "vasta NHL:stä kiinnotstuneena" kun about ekaan postaukseen tule vastaus "Valoja!". Koo, oon varmaan tyhmä mutta tuntuu että tänne on tervetullut vaan jos muistaa sarjataulukon ulkoa viimeseltä 20 kaudelta... morjens.

Sekaan vain. Turha puristeista on välittää ylipäätään elämässä, saati sitten keskustelupalstalla. Tai vähän voi mörähdellä kotona näytön ääressä, jos jotain erityisen puupäistä ja elitististä kohtaa.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Pitkästä aikaa hienoa seurata NHL:n tilastoja, kun nuo Suomijunnut pärjää! Itse uskon, että kun Liigan runkopelaajia lähti KHL:ään niin sitten nuorille avauJui paikkoja liihagasta ja tulos näkyy nyt. Tietenkin muitakin syitä, mutta uskon että tällä on ollut vaikutusta. Nähtäisköhän Teuvokin ensi kaudella ihan NHL:ssä asti - toivottavasti.

Btw, onko se nyt pakko joka ketjussa purkaa omaa vittuuntumistaan? Ei kohta uskalla tänne NHL-puolelle kirjoittaa tällaisena "vasta NHL:stä kiinnotstuneena" kun about ekaan postaukseen tule vastaus "Valoja!". Koo, oon varmaan tyhmä mutta tuntuu että tänne on tervetullut vaan jos muistaa sarjataulukon ulkoa viimeseltä 20 kaudelta... morjens.

Jos viittaat Mandariinivilleen ja kaverin saamaan vastaanottoon niin siinä on vissi ero, että tuleeko kirjoittelemaan tyyliin "vasta NHL:stä kiinnostuneena" vai tyyliin "haistakaa vittu, te ootte perseestä ja mä nauran teille kun te seuraatte noin pallit hiessä tätä liigaa". Mukaan vain, kysymällä yleensä saa hyviä keskusteluja aikaiseksi. One-linereillä ja toisille vittuilemalla (secondaryscoring khröhöm) saa vaan huonon maineen ja 'valoja'-kommentteja osakseen.

Ja jotta ei menisi täysin off-topic niin - HYVÄ SUOMI!

ps. paras tapa päästä kartalle oman suosikkijengin asioista on kurkata kyseiseen ketjuun, uskomaton määrä informaatiota ja spekulaatiota sekä pelaaja-arviointeja höystettynä ajoittaisilla ylilyönneillä sekä diipa-daapalla jotka ovat johtaneet jäähyihin.
 

julkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NHL
Mun mielestä se on surullista kun lukee täältä että jengi pistää yöllä herätyskelloa soittamaan että voivat seurata lätkämatsia. Oma joukkue häviää niin sitten kahden erän jälkeen mennään pettyneenä nukkumaan että ehtii edes pari tuntia nukkua ennen töitä.
Mun mielestä tuossa tilanteessa se häiritsee normaalia elämää.

On se väärin ja surullista seurata joukkueen otteita suorana, jos jotain joukkuetta kannattaa!

Viestisi vaikuttaa muuten kaikenkaikkiaan ylä-asteikäisen kakaran ulosannilta, toivottavasti olet jossain sellaisissa i'issä, muuten olisin huolissani, jos siellä aikuinen ihminen kirjoittelee.
 

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Pulkkinen nostettu ylös! Joko yöllä debyytti???
 
Mikä on Barkovin tilanne tällä hetkellä? Onko jannua odotettavissa vielä loppukauden höntsiin vai onko kausi jo paketoitu? Hyvä olisi, jos saisi vielä muutaman pelin alle ennen kauden loppua ja mahdolliset mm-kisatkin.
 

heskey #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, NyR 95-99
Mun mielestä se on surullista kun lukee täältä että jengi pistää yöllä herätyskelloa soittamaan että voivat seurata lätkämatsia. Oma joukkue häviää niin sitten kahden erän jälkeen mennään pettyneenä nukkumaan että ehtii edes pari tuntia nukkua ennen töitä.
Mun mielestä tuossa tilanteessa se häiritsee normaalia elämää.

Taalla on useampi tuhat ihmista jotka tekevat tuota kuvaamaasi toimintatapaa joka paiva, itseni mukaanlukien. Se etta omistautuu jollekkin asialle nain paljon, tassa tapauksessa NHL-jaakiekolle, on omasta mielestani vain hieno asia. Joillekkin pelien seuraaminen on tyo, osalle harrastus ja toiset seuraavat esimerkiksi Teemu Selanteen kunnon seuraamista tulevaa kautta ajatellen.

Epänormaali on aika huono sana. Surullinen on oikea sana. Surullista että aikuiset ihmiset oikeasti ovat noin kiinnostuneita miljonäärien ammatista. Ei taida olla mikään naistenpokauslause kuitenkaan kun tietää San Jose Sharksin pelaajien corsitilastot? :P

Naistenpokaamisesta mainittakoon etta tunnen useamman kymmenta naista jotka kirjoittavat ja lukevat palstaa suurella intohimolla. Kylla laji naisiakin kiinnostaa. Naistenpokaus ja jaakiekko ovatkin sitten taysin epanormaaliyhtalo, joilla ei ole mitaan yhteytta toisiinsa. Luin vain sanoistasi etta pidat tata jotenkin taysin miespainoitteisena.
On jokaisen oma asia miten haluaa asiansa hoitaa. Siita kritisoiminen ja suoraansanottu vittuileminen tietamatta mitaan on kaikessa lapsellisuudessaan melkoisen typeraa. Ihmetyttaa etta jos kerran olet tuota mielta asioista niin mita helvettia ylipaataan teet talla palstalla.

Asiaan. AHL:ssa hirmuvireessa oleva Teemu Pulkkinen ei vielakaan paassyt kokemaan NHL-pelin tunnelmaa. Se tulee kylla tapahtumaan viela talla kaudella. Pulkkinen on tallahetkella tulokkaiden maaliporssin ykkonen ja koko liigan maaliporssissa sijalla viisi. Tulokkaiden maaliporssin toinen on muuten yolla NHL:ssa hienon maalin tehnyt Markus Granlund. Jannittavaa on nahda miten Pulkkisen pelaamiseen AHL:ssa vaikuttaa se etta Calle Jaernkok pelaa tulevaisuudessa Milwaukeen paidassa. Iski muuten ensimmaisessa pelissaan heti kaksi maalia uudelle seuralleen.

Oli pakko tuulettaa kun Twitteriin tuli julki uutinen Reto Berran myynnista. Karri Ramo on loukkaantuneena ja tama avaa upean mahdollisuuden Joni Ortiolle. Pidin hanta jo Turussa pelatessaan poikkeuksena. Se nakyi haastatteluista pelien jalkeen, itseanalysoimisesta ja tavoitteellisesta pelaamisesta. IFK:hon siirtyminen, sita kautta EHT-paikka ja myohemmin MM-kisoihin. Peli kehittyi kokoajan.
Brittilaiseen Kolumbian Abbotsford on Turun kokoinen kaupunki, jonne Ortio laitettiin testille. 28 ottelussa 20 voittoa ja paastettyjenmaalien keskiarvo hieman yli kaksi ottelua kohden. Etenkin tuo voittojen maara vakuutti varmasti Flamesin johdon. Alku on ollut ihan hyva. Alkujannitys uudesta tyopaikasta pois, rentous tilalle ja ensimmainen nollapeli ensi viikolla. Mies on paakopaltaan niin luja etta uskon vahvasti hanen olevan suomalaisten maalivahtien top viidessa seuraavan viden vuoden sisalla, edellyttaen etta han pysyy terveena. Tama on toki vain oma nakemykseni. Olen seurannut miehen peleja suurennuslasin alla kohta kahdeksan vuotta.

Muutoinki on iloista nahda miten nama 90-luvun pelaajat ovat ryostaneet AHL-joukkueistaan suuren roolin. Miikka Salomaki, Erik Haula, Sami Aittokallio, Rasmus Ristolainen, Joonas Jarvinen. Ei pida heti tunkeutua NHL-rosteriin. Pienen kaukalon pelityyli on ensin omaksuttava taydellisesti, fysiikkaa nostettava ja ahtaassa tilassa pelaamista. Kotoisessa Eurooppalaisessa lentokentassa oli tilaa tehda vaikka mita. Nyt tilanne on erilainen. Mikael Granlundin pelityyli kukoisti Sotshissa paljolti sen takia etta han oli oppinut pelaamaan pienessakin tilassa ja tekemaan nopeammin ratkaisunsa. Kiekon ylenpalttinen hautuuminen oli jaanyt kokonaan pois. Samoin luistelu oli kehittynyt paljon.
Syy miksi Olli Maatta omaksui NHL-kiekon paremmin kuin Rasmus Ristolainen (joka syotettiin suorastaan haille) oli nimenomaan se etta Olli pelasi OHL:n London Knightseissa kun Rasmus HK:n paikallisella lentokentalla. Ristolainen on omaksunut pienen kaukalon pelityylin ja sen vaateet. Peli on alkanut kulkemaan. 27 ottelua ja 5+10 ovat ihan kelpo tehot Rochester Americansin tasoisessa joukkueessa. Tasta saadaan aasinsilta Joel Armiaan. Onko joku seurannut kaveria tarkemmin? Eiko hanen pitanyt olla -hetivalmisnhlpelaaja- kuten Isomaen kaytavilla huudeltiin viime kevaana. Onko jokin vaiva esimerkiksi tullut?

Mikä on Barkovin tilanne tällä hetkellä? Onko jannua odotettavissa vielä loppukauden höntsiin vai onko kausi jo paketoitu? Hyvä olisi, jos saisi vielä muutaman pelin alle ennen kauden loppua ja mahdolliset mm-kisatkin.

Leikkausta ei ainakaan tarvita polveen. Loppurunkosarjassa pelaaminen on epavarmaa.
 
Viimeksi muokattu:

Stark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Minnesota Wild
Tasta saadaan aasinsilta Joel Armiaan. Onko joku seurannut kaveria tarkemmin? Eiko hanen pitanyt olla -hetivalmisnhlpelaaja- kuten Isomaen kaytavilla huudeltiin viime kevaana. Onko jokin vaiva esimerkiksi tullut?

Armiasta keskusteltiin ihan pari päivää sitten. Juttua löytyy sivuilta 39 ja 40. Käsivammasta kuntoutuminen kesti pitkään ja käynnissä lienee myös eurooppalaisille tuttu totuttelu amerikkalaiseen kaukaloon ja peliin yleisesti. Muutenkin yleinen käsitys tuntuu olevan, että Armian kehityksestä on todella paha mennä sanomaan yhtään mihinkään suuntaan vielä tässä vaiheessa. Valmis pelaaja kaverihan ei missään nimessä ollut. Mestaruuskevät taisi tietyissä piireissä vain nostaa odotuksia epärealistisiin korkeuksiin.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Aläkä pliis vastaa 235, koska se oli normaalia 15 vuotta sitten.

Mitävit, 235 on yhä se normaali tapa seurata nhl:ää, ei ehkä nyt telkkarin ruudulta mutta sovelluksena puhelimessa.

Juuri 235:n käyttö ns. first impact mediana erottaa pitkänlinjan hardcore-seuraajat teinareista videohailaitteineen jne. ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös