Koska Saudi-Arabia ja ihmisoikeudet + cancel-kulttuuri.Miksi?
Koska Saudi-Arabia ja ihmisoikeudet + cancel-kulttuuri.
Mutta huomioi kysymysmerkki kommentissani eli en välttämättä itse olisi niin vaatimassa.
Vähän hankala tie lähteä jättämään pois maajoukkueesta, kun Nissilä pelaa jo Orbanin omassa jengissä Unkarissa, niin pitäisi melkein hänetkin sitten sulkea ulos.Koska Saudi-Arabia ja ihmisoikeudet + cancel-kulttuuri.
Mutta huomioi kysymysmerkki kommentissani eli en välttämättä itse olisi niin vaatimassa.
No varmasti ainakin isommissa liigoissa kiinnostus kasvaa. Siirto esimerkiksi Saksan Bundesliigan enemmän todennäköinen kuin mahdollinen. Kesää kohden alkaa varmasti jotain siirtohuhuja tulla.Alkaisko isommat seurat kiinnostumaan täst tehopakkaus-muurahaismiehestä jo pikkuhiljaa? Olisko Antmanilla annettavaa isommissa liigoissa ja seuroissa? Onhan tuo ihan jäätävän hienoa tehoilua tuolla.
Jep, sekin olisi ihan hieno, kun siirtyisikin sarjan sisällä näihin isoihin eli Ajax, Feyenoord, PSV.No varmasti ainakin isommissa liigoissa kiinnostus kasvaa. Siirto esimerkiksi Saksan Bundesliigan enemmän todennäköinen kuin mahdollinen. Kesää kohden alkaa varmasti jotain siirtohuhuja tulla.
Itse asiassa tuo olisi varmasti vielä parempi. Tuttu sarja on aina helpompi ja jostain Ajaxista tai PSV:stä voi oikeasti puhua jo suurseurana.Jep, sekin olisi ihan hieno, kun siirtyisikin sarjan sisällä näihin isoihin eli Ajax, Feyenoord, PSV.