Uleåborgir
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olen niin helvetin kyllästynyt iltapäivälehtien "Katso tästä, mitä luet siitä, mitä me tänne kirjoitimme" -otsikkopolitiikkaan. Ja eipä nyt kauheasti mieltä ylennä MTV3:n eli "Maikkarin" kehnous mitä tulee sisältöön ja etenkin tekniikkaan. Palstamme Huonot toimittajat vauhdissa -ketju on täynnä iltapäivälehtiemme otsikoita ja "uutisia". "Uutisia" lainausmerkein siksi, että linkin takana on puhdasta paskaa kuten seuraavassa linkissä:
Palkittu naiskirjailija riehui baarissa - heitti naista tuopilla pn - Ilta-Sanomat
Tämä saatanan klikkaushuoraus puree jo omaa kinttuaan. Ainakin minun mielestäni. Kun Niklas Hagman napattiin siirtolistalta Calgarystä Anaheimiin, uutisoi IS:
NHL: Niklas Hagman lysi uuden seuran! - Ilta-Sanomat
Ja nyt pelkästään presidenttikuulustelu näyttää olevan teknisesti liian vaikeaa hoitaa ilman Hetkinen-planssia. Suomalaisen kaupallisen viestinnän Bermudan kolmio...
Palkittu naiskirjailija riehui baarissa - heitti naista tuopilla pn - Ilta-Sanomat
Tämä saatanan klikkaushuoraus puree jo omaa kinttuaan. Ainakin minun mielestäni. Kun Niklas Hagman napattiin siirtolistalta Calgarystä Anaheimiin, uutisoi IS:
NHL: Niklas Hagman lysi uuden seuran! - Ilta-Sanomat
Ja nyt pelkästään presidenttikuulustelu näyttää olevan teknisesti liian vaikeaa hoitaa ilman Hetkinen-planssia. Suomalaisen kaupallisen viestinnän Bermudan kolmio...