Viimeistä osaa viedään. Hieman omaa laiskuuttani en jaksanut tehdä kuin tunnistustehtäviä ykkösosan mukaan. Säännöt entiset. Esittäjä 1p ja kappale 1p. Maksimit on siis 40 pistettä, kaikki on edelleen auki.
Pistetilanne on kahden osion jälkeen seuraava:
Sistis 37
Elmeri Hautamäki 18
Roku 17
Tenho 15
Moto 15
Miguel 15
Jude 14
Everton 14
Claudius 14
Manic 13
Ghost 13
Eino_Mies 12
ELÄKELÄINEN 9
Lyrinna 8
Andrej 8
Lakaisija 6
Gerodz 4
Arnold 4
Voittaja 2
Tämän nyt pitäisi ainakin olla (taas) edellistä helpompi, mutta mukana on (taas) hieman mainstreamista poikkeavampaa tuotantoa.
Ei kun vastailemaan
1. En enää tiedä, kuka on minä, joka saapuu ensi-iltoihin.
2. Oli mullakin vaimo, ja olin onnellinen mies. Luulin sen kestävän koko elämän tien.
3. Kun juuttui meidän automme rautatiekiskoihin, mä vedin sinut turvaan, mut sä juoksit takaisin.
4. On hetkiä, kun kaikki tuntuu liukuvan hitaasti alas hämärään.
5. Kaikki on niin kaunista, eikä mikään tee kipeää.
6. Älä perkele juntti huura siäl, tää on nykyään city nääs.
7. Nuo kasvot miestenhuoneen peilissä, joita tuijotan, ei ne minun oo, vaan omaisuutta ryyppyporukan
8. On tilanne tukala niin mahdoton, ja viimeisen laulun hän miettinyt on.
9. Vielä tänä iltana rakastan sua saatanan hellästi, vielä tänä iltana en tahdo sanoa hyvästi.
10. Vielä vähän on aikaa, pieni ikuisuus. Sano ääneen se kulta, että mä en oo huono, en oo huono.
11. Mä tahdoin olla sulle syy jatkaa huomiseen.
12. Tänään tajusin sen taas. Kaikki ei oo kohdallaan. On toista helppo haavoittaa, sanoa vain jotain pahaa.
13. Ensi kerran kellarissa koko jengi hiljeni, kun vanha Jallu roskiksista löydettiin.
14. Mä väärinkö siis tein, kun mä pullon festarialueelle vein?
15. Kun lapsi pitkän päivän jälkeen syliin nukahtaa tai pyytää kotiin palaamaan.
16. Mä kävin myöskin sivarin niin kuin halusit, tein niin kuin halusit.
17. Mä nähdä sun armahin jo heti aamulla aikaisin haluaisin
18. Ja aamun kiuru kirkkaudessa soittaa kuin itse taivahan kansi sois'.
19. Perämeren tuuli lauloi rantamaiden autiudesta, vapaudesta tehdä niin kun sydän sanoo.
20. Katseeni raskas saa sililiskot tuomaan häntänsä minulle, sinä taas polvistut eteeni.
Pistetilanne on kahden osion jälkeen seuraava:
Sistis 37
Elmeri Hautamäki 18
Roku 17
Tenho 15
Moto 15
Miguel 15
Jude 14
Everton 14
Claudius 14
Manic 13
Ghost 13
Eino_Mies 12
ELÄKELÄINEN 9
Lyrinna 8
Andrej 8
Lakaisija 6
Gerodz 4
Arnold 4
Voittaja 2
Tämän nyt pitäisi ainakin olla (taas) edellistä helpompi, mutta mukana on (taas) hieman mainstreamista poikkeavampaa tuotantoa.
Ei kun vastailemaan
1. En enää tiedä, kuka on minä, joka saapuu ensi-iltoihin.
2. Oli mullakin vaimo, ja olin onnellinen mies. Luulin sen kestävän koko elämän tien.
3. Kun juuttui meidän automme rautatiekiskoihin, mä vedin sinut turvaan, mut sä juoksit takaisin.
4. On hetkiä, kun kaikki tuntuu liukuvan hitaasti alas hämärään.
5. Kaikki on niin kaunista, eikä mikään tee kipeää.
6. Älä perkele juntti huura siäl, tää on nykyään city nääs.
7. Nuo kasvot miestenhuoneen peilissä, joita tuijotan, ei ne minun oo, vaan omaisuutta ryyppyporukan
8. On tilanne tukala niin mahdoton, ja viimeisen laulun hän miettinyt on.
9. Vielä tänä iltana rakastan sua saatanan hellästi, vielä tänä iltana en tahdo sanoa hyvästi.
10. Vielä vähän on aikaa, pieni ikuisuus. Sano ääneen se kulta, että mä en oo huono, en oo huono.
11. Mä tahdoin olla sulle syy jatkaa huomiseen.
12. Tänään tajusin sen taas. Kaikki ei oo kohdallaan. On toista helppo haavoittaa, sanoa vain jotain pahaa.
13. Ensi kerran kellarissa koko jengi hiljeni, kun vanha Jallu roskiksista löydettiin.
14. Mä väärinkö siis tein, kun mä pullon festarialueelle vein?
15. Kun lapsi pitkän päivän jälkeen syliin nukahtaa tai pyytää kotiin palaamaan.
16. Mä kävin myöskin sivarin niin kuin halusit, tein niin kuin halusit.
17. Mä nähdä sun armahin jo heti aamulla aikaisin haluaisin
18. Ja aamun kiuru kirkkaudessa soittaa kuin itse taivahan kansi sois'.
19. Perämeren tuuli lauloi rantamaiden autiudesta, vapaudesta tehdä niin kun sydän sanoo.
20. Katseeni raskas saa sililiskot tuomaan häntänsä minulle, sinä taas polvistut eteeni.