Suolataan, suolaaminen on kivaa

• 2 950
  • 25

Dave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kannatan suolaamista

Parempi sula ja paskainen kuin jäinen ja puhdas. Pohjavesiasiaan en ota kantaa, koska tietoni ovat puutteellisia.

Itse joudun nykyisen työpaikkani takia ajamaan autolla. Osa matkasta on nelostietä ja osa pienempiä teitä. Nelostie on usein sula ja paskainen, mikä ei minua haittaa koska autooni on jo tehtaalla asennettu toimivat pissapoika ja pyyhkimet. Pikkutiet ovat erittäin jäisiä, kapeita ja epätasaisia ja vaikka olenkin tietenkin keskitasoa parempi kuski, on niillä ajaminen stressaavaa ja hidasta.

Joitakin huolettaa auton ruostuminen. Mm. vanhempieni naapuri, joka muutenkin on Pohjois-Suomen pihein mies, ei lähde mökille viikonlopuksi jos tie on suolattu. Itselläni on vanha, tosin hyväkuntoinen auto. Pidän muutenkin autoa kulutustavarana, johon valtaisien rahasummien investoiminen ei ole mielekästä. Olen tosin vielä sen verran nuori mies - eikä minulla ole varakkaita vanhempia - ettei uuden auton hankkimista ole voinut vielä edes ajatella. Jos nykyinen vähän ruostuu, ei haittaa: heivaan sen ja ostan toisen vanhan tilalle.

Kannatan suolaamista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy