Maskien käytöstä ei ole mitään haittaa, mutta mielestäni nykymittakaavassa kyse on pelkästä tahallaan aiheutetusta massahysteriasta.
Vieläkö meitä on jäljellä?Mediatietojen mukaan kolme eri tutkijaryhmää kehittää rokotetta parhaillaan. Testivaiheeseen on tarkoitus siirtyä kesäkuussa, minkä jälkeen rokote saataneen käyttöön, jos silloin on vielä porukkaa jäljellä. Normaalisti kyse on vuosikausia kestävästä prosessista.
Mulla on Liettuasta takavuosina ostettu nahkainen ruttotohtorinaamari. Siis koko naaman peittävä linnunnokka silmäaukkoineen. Käytän sitä. Nahkaisen silinterin ostin samalla, se muuten onkin kerännyt pölyä tossa hyllyssä. Pitäisi ottaa sekin käyttöön. Eli jos lähiaikoina näet Joensuussa silinteripäisen ruttotohtorin, se saatan olla minä.
Meinasin jo kirjoittaa tähän että en ymmärrä kysymystä, mutta sitten välähti että ehkä ymmärränkin. Mad Maxiin se ei liity.Elikkä Tom Hardy is out?
Onhan noita, juuri pistin tilaukseen Immortal -logoisia maskeja.Kangasmaski on uusi bändipaita. Voisikin tutkia kuinka moni suosikkiyhtyeistä diilaa maskeja. Vissiin aika moni.
Edit: Ei tää nyt niin pahalta tunnu kuin kuvittelin, kunhan ei tarvi 24/7 pitää.
Ei siihen tarvita maskittomuutta. Tarkoitit varmaan sanoa, että vielä enemmän luuserilta kuin keskiverto metromatkustaja?Stadissa näytät metrossa täydeltä luuserilta ilman maskia....
No hei, ei se mikään spåra sentään ole. Jotain tasoa sentään.Ei siihen tarvita maskittomuutta. Tarkoitit varmaan sanoa, että vielä enemmän luuserilta kuin keskiverto metromatkustaja?
Kuinka usein liikut junalla?Kaupoissa aion käyttää maskia sitten jos/kun tällainen käytäntö tulee pakolliseksi. Poikkeuksena jos liikun keskustassa päin, siinä ihmispaljoudessa kannattaa kyllä käyttää jo muutenkin.
Isommat tapahtumat/keskustan alue/täydehkö tai täysi bussi ovat sellaisia paikkoja missä aion pukea maskin, muualla ilman.
Ennen kuin kysytte niin junaa en käytä muuten kuin pakon edessä eli jos esim. olisin menossa, Pelicansin peliin. Tällöin toki maski naamalle, ilman muuta.
Niin kauan kuin mikään velvoite (esim. työ/koulumatka) ei pakota mua käyttämään juuri junaa niin sanoisin, että noin kerran-pari kuussa. Viime kuussa esimerkiksi en käyttänyt kertaakaan junaa, vaan menin aina dösällä jos tarvi päästä jonnekin pitemmälle.Kuinka usein liikut junalla?
Kyllähän tässä evoluutio toimii hyvin, kun tietty jengi tuolla maskitta hääräilee.