Mikäs tampio oikein olet? Taas joku sunnuntaikatsoja? Oliko Sutterin taklaus mielestäsi puhdas? Tietenkin minä tulen tänne avautumaan niistä, koska ne koskevat Rangersin varaamiin pelaajiin. Luuletko, että kiinnostukseni riittäisi, jos joku f*cking nevari loukkaantuu?
Jaahas, mukava tietää tuonkin tason värilasisuus. Kyllä minuakin harmittaisi jos Canucksin ykkösvaraus ei pärjäisi fyysisessä pelissä ja lopettaisi leikin kesken, joten siinä mielessä ymmärrän kyyneleesi ja henkilökohtaisuuksin menon, vaikka en näitä itse välttämättä harrastaisikaan.
Ja mitä itse taklaukseen tulee, en voi ymmärtää kuinka tuosta saa likaisen, tai sääntöjen vastaisen taklauksen. Puhdas niitti olkapäällä, pidetään se pää ylhäällä Venäjän poika. Luulin että seuraat NHL-liigaa, tuohan on sillä mittapuulla vielä keskivertotasoa. Värilasit sokeutti niin paljon että sait tuosta likaisen taklauksen? Itse en tuossa onnistu millään, vaikka kohteena olisi ollut Kablukov ja taklaajana Cherepanov.
Ja jos olet ollenkaan katsonut pelejä niin tiedät myös varmasti minkälainen maalivahti venäjällä on, tilannetta ei myöskään auta puolustuksen taso. Sanoisin kuitenkin, että hyökkäyksessä venäjä ei kalpene ollenkaa kandalalle, päin vastoin venäjälle on enemmän taitoa sielä.
Venäjän maalivahdit (erityisesti Varlamov) ovat epäonnistuneet räikeästi, ja uskon että se on myös suurin syy minkä takia Venäjä ei oikein ole ollut edes peleissä mukana, kun niitä aletaan viimeisissä erissä ratkomaan. Pelkkien maalivahtien syyttäminen olisi kuitenkin melko säälittävää, sillä kyllä mainitsemasi valmentaminen ja puolustuskin (tosin maalivahtien epäonnistuminen vaikeuttaa tätä huomattavasti) ovat olleet suuria syitä.
Mutta mikään näistä ei kuitenkaan anna suoraa syytä sille minkä takia Venäjän peli on ollut niin huonoa myös hyökkäyspäässä. Ylivoimia on tuhlattu varmaan puolisensataa(?) tähän mennessä, eikä tasakentällisinkään mitään kummoista ole saatu aikaan. Syyttääkö tästä sitten valmennusta, puolustusta vaiko kenties maalivahteja, se on jokaisen oma päätös. Itse syytän Kanadan ylivoimaa koko sarjassa kokonaisuudessaan, sekä Venäjän hyökkääjien saamattomuutta, olisi sitten tasakentät tai ei.
Heh, tosissasi? Kas, kun esim. hfboardsilla myös muidenkin fanit kuin Rangersin tai venäjän olivat sitä mieltä, että törkeä polvitaklaus, mutta en yhtään ihmettele mielipidettäsi, kun katson kirjoituksiasi. Mitä tuohon ihmeparantumiseen tulee niin, miksi mies ei olisi palannut, jos ei mitään pahempaa käynyt? Tilanne kuitenkin näytti pahalta ja noissa voi ihan hyvin käydä miten vain, tiedät varmaan edes sen?
Nojaa, on niitä paljon pahempiakin nähty, esimerkiksi sarjan toisessa pelissä kun venäläinen polvitaklasi Kanadan Legeiniä, ja Legein jäi jäähän makaamaan (ei onneksi sattunut kummempaa, no mutta eipä sinua kuitenkaan kiinnosta kun kyseessä ei ole Rags-pelaaja). Ja sinänsä muutenkin mielenkiintoista että saat tuosta "törkeän polvitaklauksen", kun koko tilanteen aikana pelaajien polvet eivät edes kosketa toisiaan. Ja kyllä se aluksi näytti pahalta, mutta jo uusinnasta päätellen minä ainakin oletin että ei tuossa kovin huonosti käynyt, kun osuma oli sen verran "huono" (en usko että Gillies mitään polvitaklausta yritti). Jäähyn paikka joka tapauksessa, mutta et näköjään ole nähnyt yhtään "törkeää polvitaklausta" kun tuon sellaiseksi lasket?
Perronia ajettiin kaksikin kertaa kovaa ja toisella kerralla törkesti sitä en kiellä. Alznerin tilanne oli mielestäni aivan puhdas, suoraan sanoen Darius Kasparaitismainen pepputaklaus.
Niin, itse käytin tuota sinun mainitsemaasi Cherepanoviin kohdistunutta taklausta vertauskohtana. Eli siis jos taklaus on mielestäni puhdas, se on sinun mielestäsi likainen. Minun mielestäni äsken pelatussa ottelussa oli vain yksi laiton taklaus, se oli tuo toinen Perroniin kohdistunut (taklaajana kone-Voyonov), josta olisi saanut antaa kahden minuutin estämisjäähyn (suihkukomennuksen sijaan), koska Perronilla ei ollut kiekkoa. Mutta ihmettelen nyt suuresti logiikkaasi, että kerran Sutterin taklaus Chereen oli sääntöjen vastainen, miten ihmeessä muut kovat taklaukset ovat sallittuja? Värilasit? Ehkä vähän?
Ei en ole TOJ ja minulle on aivan sama kumpi joukkue voittaa tämän vitsi 'turnauksen'
Minun mielestäni turnaus on ollut tähän mennessä oikein viihdyttävä. Fyysistä peliä, hienoja maaleja, hienoja torjuntoja ja vauhdikasta peliä kaiken kaikkiaan. Ainoa miinus on ollut Kanadan ylivoimaisuus. Ikävää että koet tämän sarjan vitsinä, sillä aika harvoin näin viihdyttävää kiekkoa näkee.