Summasen omituiset Rafalski-lausunnot

• 4 447
  • 33

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Re: Designer

Viestin lähetti Vakio
Se siirtyminen oli mitä ilmeisimmin kiinni mm. rahasta.

Se mikä erottaa Kerhon ja esmes IFK:n on raha. Ja kaikki tietää kumpaan suuntaan kuppi kääntyy siinä asiassa. Jos Kerho ylitti IFK:n tarjouksen Rafalskista, se johtui lähinnä siitä, että IFK ei halunnut sijoittaa "riskihankintaan" niin paljoa kuin Kerho.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Re: Designer

Viestin lähetti Vakio
Missä kohdassa Raato näin antoi ymmärtää
Luin sen jutun silloin kun se ilmestyi, ja se kävi kyllä ilmi.

Ja tiedoksi ihan kaikille: Tämä keskustelu on jo paisunut aika isoksi asian merkitykseen nähden. Mutta jos joku esittää kysymyksiä tai henkilökohtaisuuksia, niin katson oikeudekseni vastata. Henkilökohtaisuudet mielellään jatkossa privaattiviesteinä, ettei hyvää palstatilaa tärväänny silkkaan paskanjauhantaan.

Joko lopetetaan?

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Designer
Keitä tarkoitat kaikilla? Summasta, häntä sokeasti seuraavia vai keitä? Lintumäestä ollaan nyt kahta eri mieltä, joten kummalla kannalla olet?

Sinä olet kyllä mainio tapaus. Yritän olla sotkeentumatta sivuseikkaan ja olla ihmettelemättä keitä mahtavat olla tarkoittamasi Summasta sokeasti seuraavat ja vastaan vain, että kaikilla tarkoitan kaikkia.

Viestin lähetti Designer

Voisit perustella väitteesi kahdesta kohdin: 1) Millä tavalla olen tässä, tai jossain muussa, osoittanut, että en pysty minkäänlaiseen lähdekritiikkiin? 2) Minkä takia katsoit parhaaksi mennä henkilökohtaisuuksiin suhteellisen pienessä asiassa? [/B]

1) Ihan totta, hei. Katso nyt - eihän tuota voi olla näkemättä.

2) Miksipä en menisi? Pakkoko sinun oli mennä vetäisemään tuo nerokas "lähdekritiikitön haihattelija" -korttisi hihasta? Ihminen minäkin vain olen. Tuohan ei kuitenkaan ollut messuni sisältö, vaan pelkkä hyväntuulinen huomautus. Tiedä muuten, että sait minut hymyilemään ja oikeasti hyvälle tuulelle pitkäksi aikaa, eikä ollut edes ensimmäinen kerta. Siitä kiitos.

Itse muuten kirjoitit toisessa, Lindiä käsittelevässä ketjussa yhden rivin viestin kokonaisuudessaan: "Kas, Hull16 on täällä taas varmoine, peruseltuine tietoineen ja suorine vastauksineen. Mukavaa." Tuo ihan vain perspektiiviksi.

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Designer

Tää on tätä Mukelon provosointia mitä se jauhaa kaikkien kanssa :) Sitten vielä ihmiset on niin typeriä (including me), että menee tähän Mukin lankaan. Tsihihi.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Noose-moderaattori

Kommenttisi oli varmaankin huvittava, mutta moderaattoritason kirjoittajalle aika erikoinen.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Noose

Noh, pistin Muksulle äsken viestin jossa kerroin, millä mielellä itse olen liikkeellä. Provohan se kirjoitus oli, sen huomasi kauas, mutta onko Muksu ainoa provosoija tässä? ;) Tuo uudempi kirjoitus oli pettymys, ei tainnut olla vielä ihan terävimmillään.

Kesällä voi olla hiljaisempiakin hetkiä töissä.

Btw, asiasta toiseen, ei ole vieläkään varjogalleriaa tipahtanut postiluukusta, vaikka kertoivat, että levyä on saatu. Eivät sitten ilmeisesti halua myydä sitä mulle. Ärh.

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Noose-moderaattori

Viestin lähetti Vakio
Kommenttisi oli varmaankin huvittava, mutta moderaattoritason kirjoittajalle aika erikoinen.

Montako kertaa se täytyy sanoa, että vaikka olen mode, niin en aio olla hajuton, väritön ja mauton? Btw. kuten Flonaldollakin, niin minullakin tämä titteli tulee aivan jostain muusta kun täältä palstalta. Eli erikoisia kommentteja täältä suunnasta tulee aina oikeuksien poistoon asti.

EDIT: + tulee

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Okei, Noose

Asia on harvinaisen selvä. Olen vaan pahalla päällä tänä aamuna. Unohda koko juttu.

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Vielä rafalskista

... valittiin sm-liigan parhaaksi pakiksi 96-97 kerhossa. Kerho on hyvä hankkimaan ulkolaisia pelaajia.

Luin joskus apu-lehteä (loistava tietolähde). Siinä haastateltiin Markus Lehtoa. L. kertoi tarjonneensa kevällä -97 pakettina ifk:lle kolmea asiakastaan. He olivat Rafalski, Timonen ja Nikko.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy