Sukupuolitaudit

  • 1 239
  • 3

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Tapasin sut Tallinnan lautalla, vieläkö sulla on taudit tallella?

Koetellaanpa nyt Jatkoaikalaisten rohkeutta paljastaa jotain intiimiä itsestään. Kysymys on tietenkin kaikkien kumiallergikkojen kirouksesta, sukupuolitaudeista.

Uskallatko siis tunnustaa omistavasi/omistaneesi jonkun näistä pikkupiruista alapäässä tai miksei muuallakin. "Unohditko" informoida kumppaniasi vaivoista, vai jouduitko peräti kiemurtelemaan salaa puolison kynsistä?
Ja jätätkö edelleen kondomin vakuumiin kaikista riskeistä huolimatta?

Sanotaan nyt vaikka, että itse olen tutustunut lähemmin vain yhteen, vaikka siinäkin on yksi liikaa. Taudin nimeä sen paremmin ruotimatta lääkärin mukaan 75% ihmisistä sairastaa sen jossain vaiheessa elämää, tosin mahdollisesti piilevästi. Asianomaisille ilmoitin asiasta, olkoonkin että nolotti vietävästi...

Omat ja kaverien kokemukset peliin! Kaikki muukin keskustelu on tervetullutta. Näistä asioista kun ei ilmeisesti osata tarpeeksi keskustella vieläkään, sikäli vauhdilla tartuntamäärät kasvavat edelleen.
 
Viimeksi muokattu:

Rocco

Jäsen
Eipä ole minkäänlaisia tauteja ollut. Kerran pari on joku pikku tulehdus kovasti kiihdyttänyt juuston kypsymistä mutta ne on muutaman päivän reseptittömällä voidehoidolla saatu kuriin. Mutta mitään vakavaa ei ole koskaan ollut, eikä toivottavasti tule.
 

Aksu

Jäsen
Ei ole ollut enkä usko, että ansioluetteloni niitä tällä hetkellä kaipaakaan... Tutkimattomat ovat herran tiet ja niinpoiespäin...
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
No tämä sitten ei sattunut kaverille, vaan kaverin tutulle: Tyyppi oli jossain matkoilla käynyt maksullisissa. No tyyppi kävi suomessa lääkärissä ja tauti oli tullut ja mennyt sitten myös tyttöystävällekin. Tyyppi pyysi kuulemma reseptin tuplana, eikä kertonut tytölle mitään vaan keitti muutaman viikon ajan puuron joka aamu ja murensi pillerin muuron sekaan. Oli tyttö kuulemma ihmetellyt, kun ei se ennen niin ollut tehnyt...

Ihan sama mulle onko kaupunkilegendaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös