Suikkaselle kenkää!

  • 237 205
  • 1 380

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Siellähän olisi sarjakakkosen ensi kauden valmentaja vielä vapaana tälle kaudelle. Jospa Kapasen Sami tulisi harjoittelemaan ensi kautta varten...
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Tirkkonen olisi muuten hyvä haku!!
 

Paksuerkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitähän Tirkkonen puuhailee nykyisin? Mitä mieltä, olisiko siittä Kärppien pelastajaksi?
Tirkkonen oli oma suosikki Jyrki ahon kanssa uudeksi valmentajaksi. Tirkkonen teki kovaa jälkeä Saipassa keskin kertaisella materiaalilla joka vuosi. Tirkkosen saipassa roolitukset oli paremmin hoidettu kuin se todellinen pelaajien taitotaso oli... Samoin Jyrki Aho teki hyvää työtä sekaisin olleessa Bluesissa ja nyt ilmeisesti jo kohtalaisesti mennyt Ässissä vaikka materiaali on mitä on. Tällä hetkellä kärpät voi pelastaa vai Kai Suikkanen ja pelaajat itse, porukka on muukalaislegioona jonka pitää itse petrata. Jos ei Suikkanen niin Mamba sitten en kesänä kokeilemaan. Mambakaan ei ole ihan noviisi kun teki Sportissa hyvää työtä ja kuitenkin varmasti on osa syyllinen myös Laten menestykseen
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Jos Kaitsun kenkimiseen päädytään, tarvitaan mielestäni virkaatekevä, kokenut koutsi loppukauden ajaksi. Koska joukkueessa on huomattava määrä kokeneita pelaajia, voi mielestäni olla liian kova paikka heittää esimerkiksi Mambaa aloittamaan päävalmentajauraa liigassa kesken kauden miljoonajoukkueen kriisin ratkaisijana.

Eli Westerlund sisään loppukaudeksi pelastamaan se, mitä pelastettavissa on. Kauden jälkeen sitten vaikka Mamba päävalmentajaksi rakentamaan omaa projektiaan vaikka Lauri Mikkolan kanssa.

Ps. Kuuntelin taannoin Antti Pennasen haastattelua - jos en olisi tiennyt, olisin voinut veikata haastattelussa olevan Lauri Marjamäki. Oppirahat ja nahka paksuksi Kerhossa ja Kärppiin parin vuoden päästä ottamaan Suomen mestaruus ison rahan joukkueen kanssa?
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Mitähän Tirkkonen puuhailee nykyisin? Mitä mieltä, olisiko siittä Kärppien pelastajaksi?

Tsekkaappa eliteprospects.com ja kirjoita vasemmalla ylhäällä olevaan sarakkeeseen "Pekka Tirkkonen" niin johan selviää.
 

Yeap

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
...rakentamaan omaa projektiaan vaikka Lauri Mikkolan kanssa.

Mietinkin jos tuossa muutama vuosi sitten, miksei Lauri Mikkola tullut Marjamäen mukaan kakkosvalmentajaksi. Ehkä Mikkola ei ole itse halunnut tulla mukaan, mutta kyseessä on kuitenkin tuleva hyvä valmentajalupaus joka kannattaa ottaa tosissaan. Hyvää työtä on tehnyt A-nuorissa ja voisin kuvitella että on tähtäin liigassa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mietinkin jos tuossa muutama vuosi sitten, miksei Lauri Mikkola tullut Marjamäen mukaan kakkosvalmentajaksi. Ehkä Mikkola ei ole itse halunnut tulla mukaan, mutta kyseessä on kuitenkin tuleva hyvä valmentajalupaus joka kannattaa ottaa tosissaan. Hyvää työtä on tehnyt A-nuorissa ja voisin kuvitella että on tähtäin liigassa.
Mikkola tekee loistavaa duunia A-nuorissa, ja itse ainakin toivoisin, että se työ jatkuu siellä vastakin. Kärppienkin pitkän tähtäimen elinehto on toimiva junnutyö ja siinä merkittävässä roolissa on pätevä A-junnuvalmentaja.
 

Yeap

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikkola tekee loistavaa duunia A-nuorissa, ja itse ainakin toivoisin, että se työ jatkuu siellä vastakin. Kärppienkin pitkän tähtäimen elinehto on toimiva junnutyö ja siinä merkittävässä roolissa on pätevä A-junnuvalmentaja.

Kyllä, pitää myös muistaa että Mikkolan tilalle pitäisi löytää pätevä tekijä. Tosin ei kannata Kärppien olla esteenä jos Mikkola haluaa lisää vastuuta ja steppejä urallaan.
 

Paksuerkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Huomioidaan nyt vielä se että jos alkuun huhuttiin että tämä olisi välikausi pelaajahankintojen kannalta niin ei ole enää koska tuolla on kalliita miehiä. Suikkanen saa varmasti n.200k tästä ja ensi kaudesta eli n. puoli. miljoonaa (korjatkaa jos olen väärässä) ja se palkka on maksettava kävi miten kävi, kuinka realistista olisi hankkia uusi ulkopuolinen päävalmenta esim Westerlund joka maksaa varmasti enemmän kuin Suikkanen koska tarjontaa hänellä on jos valmentaminen kiinntostaisi. En usko että olisi taloudellisesti järkevää koska kärpät tekee vähintään nolla-tuloksen vaikka olisi jumbo. Huom ei perustu faktoihin niin kuin ei 99% täällä muutenkaan
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Huomioidaan nyt vielä se että jos alkuun huhuttiin että tämä olisi välikausi pelaajahankintojen kannalta niin ei ole enää koska tuolla on kalliita miehiä. Suikkanen saa varmasti n.200k tästä ja ensi kaudesta eli n. puoli. miljoonaa (korjatkaa jos olen väärässä) ja se palkka on maksettava kävi miten kävi, kuinka realistista olisi hankkia uusi ulkopuolinen päävalmenta esim Westerlund joka maksaa varmasti enemmän kuin Suikkanen koska tarjontaa hänellä on jos valmentaminen kiinntostaisi. En usko että olisi taloudellisesti järkevää koska kärpät tekee vähintään nolla-tuloksen vaikka olisi jumbo. Huom ei perustu faktoihin niin kuin ei 99% täällä muutenkaan
Ei kyllä varmasti saa Suikkanen lähellekkään 200k/kausi, melko varma tästä kyllä olen.
 

Hessu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL, AC Oulu, Liverpool
Jokohan tällä viikolla kuultaisiin hyviä uutisia koskien valmennusta? Tämä viikko piti olla mielestäni se, josta pitäisi raapia pisteitä, mutta ei. En ole miesmuistiin nähnyt noin saamatonta kärp...lammaslaumaa. Aravirtakin sai enemmän irti, kuin Suikkanen nyt.
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken Kärpät
Kyllähän Kaitsu voisi alkaa pakkaamaan kamojansa hallilta kun Ouluun pääsevät. Kamelin selkä alkaa olemaan katki.
 

WigWam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Warkis, KalPa.
Nythän siellä jo reagoidaan ja haetaan toimivia ketjuja muutoksilla..... Kohta paukkuu !!
 

WigWam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Warkis, KalPa.
Nyt pitäis vaan rohkeasti tiputtaa kaikki ykköskorin jätkät eri ketjuihin ja peluuttaa tasaisesti... Kyllä Suikkis sen tietää. Seuraava peli muuten voitetaan.

Kaksi seuraavaa peliä näyttää, että mihin suuntaan ollaan menossa !!
 

JPL

Jäsen
Lauantaina ja Tiistaina pelataa sarjan päävastustajia vastaan. Jos niistäkin tulee turpaan, niin sitten homma lienee saletissa.
 
Ok. Mikä on "ei lähellekkään"? alle 100k ei ole lähellekään. Aravirtakin tienasi yli 200k vaikka meriitit oli vanhentuneita jopa silloin 2012

Mitenkä muistelen, että Kivi olisi ollut liian kallis, joten otettiin Suikkanen. Joten on hyvin vaikea uskoa mihinkään 200ke valmentajan palkkoihin.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Ensimmäisen kokonaisen pelin maajoukkuetauon jälkeen näin vasta tänään, ja onhan tuo ihan älytöntä kuraa. Suikkaselle minunkin puolesta morot. Tässä vaiheessa kautta aika sama kuka siellä vetäisi tuota sakkia kauden loppuun asti, vaikka Manner tai miksei vaikka Tuokkola jos on saatavilla. Kärpiltä löytyy joukkueesta loistavia yksilöitä, joista kirkkaimpina Pyörälä, Kukkonen, Heshka ja Tlusty, mutta Suikkanen ei saa tätä todella kovaa porukkaa millään ilveellä pelaamaan hyvin.

Puutteita löytyy niin puolustus- kuin hyökkäyspelistäkin. Omaan silmään hyökkäyspeli on näistä kahdesta se vielä pahemmissa ongelmissa oleva, olemmehan me olleet yli 200 minuuttia ilman maalia tasakentällisin lukuunottamatta yhtä tyhjää maalia. Kuitenkaan puolustus ei ole sekään hyvää, kiekollista ei paineisteta tarpeeksi, ja kokonaisuudessaan pelaajia ei saada pelaamaan puolustussuuntaan täydellä potentiaalilla kun kokoajan selän takana polkee vastustajia ja itse ollaan pari potkua perässä. Myös keskialueen träppipelaaminen on jotain aivan hirveää.

Käy sääliksi mm. Tlustyä, Hruskaa, Hagmania ja Albertia, jotka ovat kaikki kovan luokan pelimiehiä, etenkin hyökkäyssuuntaan. Kaikkihan sen näkevät. Suikkasen pelitapa(tai sen puute) vain pilaa nämä kaverit ja tämän kauden heidän osaltaan. Kärpät ei saa millään ilveellä kiekko keskialueen yli kontrolloidusti, ja hyökkäyspäässä ei ole minkään näköistä järkeä touhuamisessa. Tlustykin tuli Kärppiin koska halusi polkaista täältä takaisin NHL:ään, mutta harmi, Suikkanen pilaa sen mahdollisuuden. Suikkanen ULOS!
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Kun Suikkasen soppari julkaistiin sanoin heti että eka valmentaja joka saa kenkää Liigassa. Nyt jännittää kumpi on ensin Suikkanen vai Vuori. Luulen että veikkaukseni meni pieleen.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kun Suikkasen soppari julkaistiin sanoin heti että eka valmentaja joka saa kenkää Liigassa. Nyt jännittää kumpi on ensin Suikkanen vai Vuori. Luulen että veikkaukseni meni pieleen.

Potkikaa se Vuori pihalle ja alkakaa napsimaan pisteitä. Kyllä Junnollekin riittää, kun jumbopaikka alkaa häämöttämään. Harmi kun ei ole karsintoja. Sinne kuuluttaisiin näillä otteilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös