mustavalkosydän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
3 pinnan arvoisesti kyllä...Hyvä Kaitsu, hyvin oot saanut jengin hereille.
3 pinnan arvoisesti kyllä...Hyvä Kaitsu, hyvin oot saanut jengin hereille.
Nyt voi sitten rehellisesti myöntää olleensa väärässä. Mukava näin tässä vaiheessa, ei tossa tilanteessa.3 pinnan arvoisesti kyllä...
TPS on tällä hetkellä sijalla kuusi. Itse olen ainakin ihan tyytyväinen ja voin viime kausiin verraten todeta, että peruspelaaminen on parhaimmalla tasollaan sitten hetkeen. Ja pakko vielä tarttua: en ole pessimisti kun sanon tämän mutta olisi aika iso harppaus TPS:ltä nousta sijalta 13 suoraan mitalipeleihin yhdessä kaudessa. Materiaali on TPS:llä kova, mutta ei Roomaakaan rakennettu päivässä. Jos nyt aluksi edes päästäisi pleijareihin, ei olla sitten mestaruuskauden pleijareita pelattu, aletaan sitten katsella kuinka pitkälle kevääseen niitä täällä Turussa pelataan.Tepsin pelaaminen, etenkin avauspelaaminen on melkoisen yksinkertaista. Kovalla prässillä, laadukkaalla luistelulla ja kiekkokontrollilla toi tullaan murskaamaan. Jos Suikkanen ei saa kehitettyä Tepsin pelaamista eteenpäin, ei keväällä ole asiaa mihinkään mitalitaisteluihin, kun muut joukkueet ajavat ohitse. Pelkillä hyvillä pelaajilla ei kauas pääse.
Pelejä on paljon ja CHL painaaa myös. Kuitenkin peruspelaamisen taso pitää nousta!
No voi saakeli. Ilmeisesti se yksi matsi minkä kävin tuolla hallilla katsomassa olikin mielikuvituksen tuotosta. Tai sitten piipahdin jossakin rinnakkaisulottuvuudessa.ei olla sitten mestaruuskauden pleijareita pelattu
Olenko ihan yksin ja hakoteillä tämmöisen yksinkertaisen ajatuksen kanssa?
Vieraspelit on kyllä mystistä. JYPiäki vastaan tasasta peliä, mutta toine tehny 6 ja toine 2. Ja noita 1 maalin vierastappioita on hirveä liuta. Eihän tuo nyt Suikkasen syytäkään voi olla. Luulisi, että alkaa näitä pelejä kääntyä voitoiksikin kun kausi etenee..
"Säälistä" voisi sanoa TPS:n pelanneen pleijareita, siksi niitä kutsutaankin säälipleijareiksi.No voi saakeli. Ilmeisesti se yksi matsi minkä kävin tuolla hallilla katsomassa olikin mielikuvituksen tuotosta. Tai sitten piipahdin jossakin rinnakkaisulottuvuudessa.
No nimenomaan kun en mä ainakaan ole mitään varsinaisia eroja nähny pelaamisessa kotona taikka vieraissa. Se tässä ihmetyttääkin kun kotipeleissä tiukat pelit kääntyy 1-2 maalin voitoiksi ja vieraissa tappioiksi. Toki tänään eroa oli useampikin maali, tieten nyt osuivat nämä viitaset ja luomat, mitä ei normaalisti tapahtuisi.Tahi sitten aletaan pelata kotona, kuten Ässia vastaan ensimmäinen erä.
Kai sillä valmennuksella joku rooli on joukkueen romahtaessa vieraissa? Eihän se hyvyyskään kotona ole sitten valmennuksen ansiota?
Itse löisin kyllä Kiveä koko rahalla. On kuitenkin n. sata kertaa parempi valmentaja tällä hetkellä kuin Kaitsu. Tosin jos ei ole varaa palkata Laatikaistakaan niin tuskin mitään valmentajanvaihdoksia tehdään kesken kautta.Sanotaanko näi että jos semmoinen typeryys tapahtuu, että tällä pelillä Suikkaselle potkut annetaan, niin loppuu kyllä joukkueen seuraaminen tämän kauden osalta siihen :D
Njoo. Alkukausi on ollut määrällisesti niin kotipelipainotteinen ettei ihan täyttä kuvaa tuo sarjataulukko anna. Vedetään tässä se vieraspelirypäs läpi ni kahtellaan et miten monta pistettä sitä sit on ja mihin rajaan. Mää luulen et säälirajaan voi olla se kolme pistettä sen jälkeen.. Joukkue on sarjassa vaivaisen kolmen pisteen päässä kolmannesta sijasta. Se on pirun vähän -