Suhteesi pieruihin?

  • 7 662
  • 31

Suhteesi pieruihin?

  • Mikään ei ole niin hauskaa kuin nähdä ihmisten ilmeet kun töräyttää oikein kunnolla ja kuuluvasti tä

    Ääniä: 17 5,5%
  • Nautin julkisuudesta, mutta olen sen verran häveliäs, että tyydyn laukomaan ulvovan pierun pimeässä

    Ääniä: 15 4,9%
  • Kylvän salakavalasti tuhoa. Nautin ihmisten järkyttyneistä heräämisistä, kun lähettämäni mykkä ehtii

    Ääniä: 104 33,8%
  • En kehtaa itse, mutta repeän totaalisesti, kun joku muu järjestää kauhunhetkiä muille.

    Ääniä: 46 14,9%
  • Olen kaappipieruhuumoristi. Suhtaudun nenääni nyrpistämällä toisten pieruihin, vaikka sisälläni koen

    Ääniä: 42 13,6%
  • En ymmärrä mikä pieruissa niin hauskaa on, mutta en tuomitse ruskean reiän lähettiläiden puolustajia

    Ääniä: 41 13,3%
  • Paheksun syvästi jokaista joka julkisesti kehtaa paskaa puolitiehen vääntää.

    Ääniä: 43 14,0%

  • Äänestäjiä
    308

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaivakaa nyt herran jestas jatkoajan kirjoittaja Rööri jostain kommentoimaan tätä ketjua. Tulisi legendaa...
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joskus yhden kaverin kanssa keskusteltiin todella syvällisiä koskien tätä pyhää kaasutoimitusta. Olimme lähellä pierun ydintä. Kosteuden määrittäminen ja sen osuus nautinnon maksimoimisessa on uskomaton matka joka tulee kokea. Pieru on kuin itse kasvattama puu tai kasvi. Sitä ravitaan parhailla ravinteilla ja siitä välitetään. Lopulta se kukkii lyhyen hetken ja katoaa ympäröimään maailmaan.

Saunassa ei saa piereä, se on selvä. Muuten tätä ikiaikaista kommunikointi tapaa tulee vaalia ja välittää tuleville sukupolville.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Suhde flatuksiin on tietysti läheinen ja lämmin - mutta vain niihin omiin tuotoksiin. Joskus tähän läheiseen suhteeseen joutuu toki ottamaan hetkeksi etäisyyttä, etenkin silloin kun turahdus on turhan sakea.

Asuessani kerrostalossa, sen hissi oli yksi hyvä pommituskohde. Kun palasin iltavuorosta kotiin kerrostalon ylimpään kerrokseen, (tästähän tuleekin sopivasti mieleen erään palstalaisen allekirjoitus hissien hajusta kääpiön kokemana) sattui hississä tulemaan ilmoille hiljainen tappaja. Siinä oli itelläkin kestämistä. Voi sitä vahingonilon ja riemun määrää kun joku onnekas tilasi hissin heti samantien pohjakerrokseen - ja tättärää, pian sen jälkeen portaikosta kuului ahkeraa kengän kopinaa kun hissi ei kelvannutkaan...
 

Lecavalier4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bolts
Täytyy tunnustaa, että oma suhde pieruihin on aika läheinen. Monet naurut olisivat jääneet pois, jos näitä iltamien viihdyttäjiä ei olisi olemassa. Kiero ja tyhmä huumori uppoaa siinä missä vahingonilokin.

Vanhemmat ihmiset eivät pieruista enää piittaa, kun heillä tämä sulkijalihas alkaa olla jo sen verran veltto, että fjärtit tuppaavat tulemaan varren kanssa. Kannattaa ottaa flatuksista ilo irti niin kauan kun ryppynaru pitää muun töhnän sisäpuolella.

Kaikkein parasta on, jos (naispuolinen) henkilö yrittää vaivihkaa vapauttaa pienen "sihiksen" tarkoituksenaan päästä kaasuista eroon ilman huomion keskipisteeksi joutumista. Kyseinen henkilö raottaa hanuriaan, mutta pakara ja tuoli saavat pierun kimeästi soimaan: "PIIIIIUUUU!"
 

JP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kaivakaa nyt herran jestas jatkoajan kirjoittaja Rööri jostain kommentoimaan tätä ketjua. Tulisi legendaa...

Saamasi pitää. Ketjusta turhin urheilulaji. Mielipide siitä, miksi paini on juuri kaikkein turhin:

Rööri kirjoitti:
Tottahan toki he piereskelevät, mutta oletko veli hyvä pannut merkille kuinka naukea on tuo tiiviiden pakaroiden välistä pusertuva henkäys? Se on kuin hirtetyn viimeinen marahdus köyden pusertaessa henkitorven lopullisesti ruttuun. Kuin viime viesti eläville kaikkivoipaisesta ahtaudesta. Lähes huomaamaton on se väristys minkä tuo ympäröivässä kudoksessa aikaansaa. Vain kaikkein kouliintuneimmat katsojat tuon väreen huomaavat.

Olen minä käynyt seniori-paineissakin. Epämiellytävän näköistä ähellystä kaikkinensa. Isot karvaiset miehet pusaavat toisiaan vasten saamatta valmista aikaiseksi. Kitkerä kuonien kyllästämä hienlöyhkä kantautuu katsomoon. Tarkkaavaiset katselijat saattavat nähdä kellanvihreiden vaahtohattaroiden pyörteilevän hikirauhasiensa yllä. Viston oloista puuhaa, mihin ei kukaan täysipäinen ottaisi vapaaehtoisesti osaa. Hekin piereskelevät painiessaan. Päästelevät kiverimmissä immelmanneissa pitkään höplöttäviä kaasupäästöjä, jotka löyhkäävät vanhalle maidolle, taikka hapankaalille. Pierun hoplotus saa heidän väsyneet kehosa vavahtelemaan. Aalto kulkee kuin veteen heitetyn kiven aikaansaamat renkaat vavisuttaen löysää lihaa päästä varpaisiin.

Ällöttävää -paini tulisi lailla kieltää yli kaksikymppisiltä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Saunassa ei saa piereä, se on selvä.

Ei muuten pidä paikkaansa. Se on nykyihmisten joku muka keksintö. Saunassa rentoutudaan ja ollaan niin rentoja kuin voidaan eli pierukin tulee, jos on tullakseen. Siis olen lukenut "oikeat" saunasäännöt. Asia mikä ei kuulu saunaan on alkoholi, vaikka itekin sitä sinne välillä kuskaan.

Ja sitten vielä. Haluan nähdä ihmisen, joka pierii aina kun pierettää paikasta ja ajasta riippumatta. En usko, että semmoista löydän, ellei kyseessä ole sairaus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös