Suhosen kommentti Westerlundista

• 12 084
  • 38

JuliusAhto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Ässät
Master Chief kirjoitti:
Käy ensiksi ostamassa ittelles huumorintaju.

Sulta ei saa edes vähän käytettyä, koska sinulla ei sellaistakaan ole!

No, keskinäinen veetuilu voitaisiin jo jättää. Onko sinulla itse asiaan (lue: aloitusviesti) jotain sanottavaa

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Tein virheen, kun lähdin tähän keskusteluun mukaan. Aina oppii lisää. Poistun asiallisimpiin viestiketjuihin.

JuliusAhto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Ässät
Ottomaani kirjoitti:
Sinähän puhut aivan yhtä käsittämätöntä paskaa kuin P. Sihvonenkin! "Kummallakin on aivan hirvittävät halut päävalmentajaksi, ja se luonnollisesti olisi ollut helpompaa jos Erkka olisi epäonnistunut!" Aivan käsittämätöntä Sihvosmaista shaissea ja provoamista! Jos et ole Sihvosen kakkosnikki niin taidat olla sitten Mr. Röngän kakkosnikki!!!

Kenenköhän kakkosnikki sinä mahdat olla. 60 viestiä tähän asti ja puhut kuin olisit ollut palstalla jo vuodesta 2001. En tiedä, mistä maista Shaisse ja Röngä on kotoisin, mutta sinun on ilmeisesti turha hakea sinne pidempiaikaista viisumia. ( BTW; viisumi ei liity Euroviisuihin.)

Ottomaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit forever ja muulloin HIFK
JuliusAhto kirjoitti:
Ja jatkoa seuraa: "Niin Suhonen kuin Kari Jalonenkin antoivat jo nyt täyden tunnustuksen"

Siis antoivat jo nyt... käsittääkseni tämä on Erkan viimeinen kausi (tällä erää) maajoukkuevalmentajana. Minusta pitää sanoa 'antoivat viimeistään nyt täyden täyden tunnustuksen' Erkan valmennukselle.

Ja antoivat sen välttämättömyyden pakosta! Kummallakin on aivan hirvittävät halut päävalmentajaksi, ja se luonnollisesti olisi ollut helpompaa, jos Erkka olisi epäonnistunut!

Mutta Erkkapa petti heidät molemmat ja onnistui. Nyt on paras molempien, niin Suhosen kuin Jalosenkin hankkia itselleen pää valmentaja. Kummallekin tämä tuntui olevan niin kova isku suoraan itsetuntoon, ettei mitään määrää!

No, katsellaan.

Oletko varma ettei K. Jalonen ole antanut arvoa Erkan valmennukselle aikaisempina vuosina? Minulla on ihan sellainen kuva että hän on nimenomaan arvostanut Erkan valmennuksellisia taitoja. Jos parissa edellisessä pelissä on antanut vähän aiheellista kritiikkiä niin tekeekö se K. Jalosesta pyrkyrin ja Erkan vihaajan? Mitä syytä Jalosen on toivoa Erkan epäonnistumista, sillä maajoukkueen seuraavat päävalmentajathan on jo nimetty pitkälle eteenpäin?

Huvittava läppä tuo Alpon yrittäminen maajoukkueen päävalmentajaksi, heh heh, päivän paras :-) Kaikki tietävät, jopa Ape itse ettei hänellä ole mitään mahdollisuuksia kyseiseen hommaan ainakaan sataan vuoteen.

Mutta jatka ihmeessä "esikuvasi" P. Sihvosen provokaatisella linjalla!

JuliusAhto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Ässät
Ottomaani kirjoitti:
Oletko varma ettei K. Jalonen ole antanut arvoa Erkan valmennukselle aikaisempina vuosina? Minulla on ihan sellainen kuva että hän on nimenomaan arvostanut Erkan valmennuksellisia taitoja. Jos parissa edellisessä pelissä on antanut vähän aiheellista kritiikkiä niin tekeekö se K. Jalosesta pyrkyrin ja Erkan vihaajan? Mitä syytä Jalosen on toivoa Erkan epäonnistumista, sillä maajoukkueen seuraavat päävalmentajathan on jo nimetty pitkälle eteenpäin?

Huvittava läppä tuo Alpon yrittäminen maajoukkueen päävalmentajaksi, heh heh, päivän paras :-) Kaikki tietävät, jopa Ape itse ettei hänellä ole mitään mahdollisuuksia kyseiseen hommaan ainakaan sataan vuoteen.

Mutta jatka ihmeessä "esikuvasi" P. Sihvosen provokaatisella linjalla!

Tiedän, että K.Jalonen arvostaa Erkkaa. Kritiikkini kärki kohdistui Suhosen venkulointiin.

Olen pahoillani siitä, että en tiennyt täällä tehtyä jakoa eri kannattajien välillä.

Tiedän, että P.Sihvonen on jonkin urheilulehden toimittaja (oli viime vuonna MM-kisojen kommentaattorina). Rönkä on ollut jonkin TV-ohjelman toimittaja. Mitään muuta mainituista henkilöistä en tiedä. En kannata mitään kummallisia jakoja mihinkään suuntaan.

Jos kannanottoni ovat loukanneet teitä pyydän nöyrimmästi anteeksi. Olen kuitenkin aina pitänyt Jatkoajan keskustelupalstaa yhtenä parhainpana ja asiallisimpana. Olen ilmeisesti ollut väärässä. Täällä ei sittenkään haluta sallia eriäviä mielipiteitä sortumatta henkilökohtaisuuksiin. Jos olen sohaissut sellaiseen mehiläispesään, niin haluan vetäytyä kokonaan pois keskusteluista. Pitäkää tunkkinne, jos eivät kaikki mielipiteet kelpaa!

Täällä h-kortti on ilmeisesti S/R -kortti, ja niin olkoon. Moderaattorit antavat rankkarin. Olen kuitenkin hyvässä uskossa esittänyt kaiken minkä olen kirjoittanut, ja sen takana edelleen seison.

I rest my case.

Ottomaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit forever ja muulloin HIFK
JuliusAhto kirjoitti:
Tiedän, että K.Jalonen arvostaa Erkkaa. Kritiikkini kärki kohdistui Suhosen venkulointiin.

Olen pahoillani siitä, että en tiennyt täällä tehtyä jakoa eri kannattajien välillä.

Tiedän, että P.Sihvonen on jonkin urheilulehden toimittaja (oli viime vuonna MM-kisojen kommentaattorina). Rönkä on ollut jonkin TV-ohjelman toimittaja. Mitään muuta mainituista henkilöistä en tiedä. En kannata mitään kummallisia jakoja mihinkään suuntaan.

Jos kannanottoni ovat loukanneet teitä pyydän nöyrimmästi anteeksi. Olen kuitenkin aina pitänyt Jatkoajan keskustelupalstaa yhtenä parhainpana ja asiallisimpana. Olen ilmeisesti ollut väärässä. Täällä ei sittenkään haluta sallia eriäviä mielipiteitä sortumatta henkilökohtaisuuksiin. Jos olen sohaissut sellaiseen mehiläispesään, niin haluan vetäytyä kokonaan pois keskusteluista. Pitäkää tunkkinne, jos eivät kaikki mielipiteet kelpaa!

Täällä h-kortti on ilmeisesti S/R -kortti, ja niin olkoon. Moderaattorit antavat rankkarin. Olen kuitenkin hyvässä uskossa esittänyt kaiken minkä olen kirjoittanut, ja sen takana edelleen seison.

I rest my case.

Eläpä ota Julius herneitä nessuun kun siihen ei ole mitään syytä. Ainahan niitä mielipiteitä saa esittää ja nehän ovat tämän foorumin tarkoitus, että keskustellaan asioista ja vaihdetaan mielipiteitä. Ihmettelin vain esittämääsi kritiikkiä Apea ja K. Jalosta kohtaan (esitit selvästi kritiikkiä Jalostakin kohtaan) ja ennenkaikkea syitä millä perustelit sen, sillä niillä ei ole minkäänlaista todellisuuspohjaa ja sinäkin varmasti tiedät sen.

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Ihmemies kirjoitti:
No joo... mutta sitä aikasemmin Suhonen on kyllä naputtanut kokoajan taklauksista, Jarkko Ruudusta ym. mikä vähääkään on liittynyt jotenkin fyysiseen peliin.

Koska Suhonen on ollut taklauksia vastaan?

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Taisi tänään tulla kritiikkiä Sean Bergenheimin taklauksesta. Toki se epäonnistui ja näinollen siitä 5 minuuttia oli oikein, mutta kuten veikkauksen mainoksessa sanotaan että jos et veikkaa et voi voittaa. Tuomo Ruudun uskomattoman hienon ja puhtaan taklauksen ja Sean Bergenheimin epäonnistuneen taklauksen ero oli muutamissa sadasosasekunneissa. Nyt Venäläinen ehti väistää ja Bergenheim oli ylilataunut idiootti, mutta TRuutu oli ylilataunut mestari joka antoi kisojen hienoimman taklauksen. You can't one without an another.

George kirjoitti:
Niin, eiköhän alpo ole koutsannut maajoukkuettakin jo aikanaan. Sekään ei sen herran meriittilistalta puutu. Vaikka vituttaakin nuorempaa pässilaumaa niin Suhonen on maajoukkuettakin koutsannut jo. Nuoret vei mm. em-kultaan. Muuan Kurri laukoi mestaruusmaalin. Ottakaa historiasta selvää pässit ennekuin lässytätte.

Korjatkaapa jos muistan aivan väärin, mutta lopettiko Ape kesken pestin? Vai oliko niin, että hänen haluttiin jatkavan, mutta katsoi ettei hänellä ole annettavaa.

Luiro

Jäsen
Kyllä pakko sanoa, että jääkiekkoväestä löytyy melkoisia itkupillejä. Ensin valitetaan, kun kommentaattoreina on Kalen saunakavereita ja sitten ruvetaan pillittämään kun joku kritisoi Suomen pelitapaa tai peluutusta. Tosiasia on kuitenkin edelleen se, että Suomi pääsi vain ja ainoastaan maalivahtinsa avulla jatkoon ja helvetin moisella tuurilla (okei, se ei liity Suhoseen nyt mitenkään).

Tässä nyt on taas väärä mies ollut puhumassa, koska Suhonen on niin ikävä kommarisivari, että eihän hän voi mitään kiekosta ymmärtää. Ei siis millään, ihan saunakaverina taisi sinne änäriin päästä valmentamaan ja ilman mitään lajitietämystä. Ja kuitenkin tuolla studiossa varmaan ainoa, joka ymmärtää kanadalaisesta kiekosta ja jostain muusta kuin hamekangaskiekkoilijoista. Vai mites siellä Kanadassa pelataan?

Ja sitä Suhosen allekirjoittamaa asiaa tänäänkin kannattaa seurata, kun Kanada pelaa yksilöinä ja muuten voittaa maailmanmestaruuden (vaikka ei näiden kisojen voittajaa pitäisi kyllä maailmanmestariksi tituleeratakaan).

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Luiro kirjoitti:
Tosiasia on kuitenkin edelleen se, että Suomi pääsi vain ja ainoastaan maalivahtinsa avulla jatkoon ja helvetin moisella tuurilla.
Tuuria toki oli, mutta pelkällä maalivahtipelillä Venäjää ei voiteta. Lehtonen pelasi loistopelin enkä ole häneltä mitään poisottamassa, mutta siinä missä USA:n jätkiä oli edellisessä pelissä vapaana maalilla, nyt Venäjän hyökkääjiä ei ollut. Se oli kenttäpelaajien ansiota.
Luiro kirjoitti:
Tässä nyt on taas väärä mies ollut puhumassa, koska Suhonen on niin ikävä kommarisivari, että eihän hän voi mitään kiekosta ymmärtää. Ei siis millään, ihan saunakaverina taisi sinne änäriin päästä valmentamaan ja ilman mitään lajitietämystä. Ja kuitenkin tuolla studiossa varmaan ainoa, joka ymmärtää kanadalaisesta kiekosta ja jostain muusta kuin hamekangaskiekkoilijoista. Vai mites siellä Kanadassa pelataan?
Kommarisivari Suhosen Chicago-pesti tuli ainakin jollakin tasolla hyvillä (viininjuonti) suhteilla GM Mike Smithiin.

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
dana77 kirjoitti:
Kommarisivari Suhosen Chicago-pesti tuli ainakin jollakin tasolla hyvillä (viininjuonti) suhteilla GM Mike Smithiin.

NHL onkin sikäli mielenkiintoinen ammattilaissarja, että sen keskeiset työpaikat jaetaan (viininjuonti)kaveruuden pohjalta. Onko muita valaistuneita näkemyksiä? ;)

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
JuliusAhto kirjoitti:
Minusta ei lainkaan turha aihe. Pidä mielipiteesi kaikin mokomin. Kun suollat palstalle mielipiteitäsi 4,63 viestin päivävauhdilla ja vielä pidät kirjoituksiasi älyperäisinä, niin siinäpähän kitiset!

~HA! Onnitteluni siitä että osaat keskittyä olennaiseen, eli viesteihini Susan Kurosesta ja tulkintoihin Alpo Suhosen todellisista ajatuksista. Se tyyli millä kirjoittelen kiekkopuolelle on oma tapani nähdä kiekkoa, hieman erilainen kuin perinteisen Karjalalippisporukan teksti-tv, ja kuitenkin lähempänä älyllisyyttä kuin tämä raivoava keuhkoamisesi muiden kirjoittajien tyylistä ja olemattomista oletuksista kiekkohahmojen suhteen.

JuliusAhto kirjoitti:
Suhonenkaan ei ole kriittinen, hän on pelkästään kitisijä!

Eiköhän ole helpompi jättää Suhosen mahdolliset katkeruudet sanamuotojen taustalla omaan arvoonsa, ja keskittyä olennaiseen, eli konkreettisten esilletuotujen asioiden analysointiin, mahdolliseen tyrmäämiseen tai myötäilyyn, ja selkeissä virheissä antaa Apen ajaa itse miinaan jos henkilökohtaiset tunteet saavat hänet sanomaan jotain selkeästi vääristynyttä.

Luiro

Jäsen
dana77 kirjoitti:

Maple Leaf kirjoitti:
NHL onkin sikäli mielenkiintoinen ammattilaissarja, että sen keskeiset työpaikat jaetaan (viininjuonti)kaveruuden pohjalta. Onko muita valaistuneita näkemyksiä? ;)

Jos pelkällä brenkuttelulla saa työpaikan NHL-organisaatiossa, niin luulisi suomalaisten miehittäneen nämä paikat jo aikaa sitten.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy