SubTv:n täydellinen rimanalitus

  • 1 494
  • 7

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi hyvänen aika! Vilkaisin äsken SubTv:ä, tätä maanmainiota tekstiviesti-chattien äitikanavaa. Eipä chatitkään vedä vertoja tällä SubTV:n uusimalle neronleimaukselle, Lihatiskille. "Ohjelman" idea on se että netin kautta voi lähettää oman kuvansa kaikkien nähtäväksi. Katsojat antavat hemmon ulkonäölle pisteitä tekstiviestillä nelosesta kymppiin asiaankuuluvine kommenteineen, viiden markan hintaan tietenkin. Ei voi olla totta...Tällaista paskaako on luvassa tulevilta digikanaviltakin. Yök!
PS. Mikäs muuten estää lähettämästä vaikkapa ilkeän esimiehen kuvaa...
 

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Kaikki digi-tv-lähetykset eivät tuollaista hömppää tule olemaan tai paremmin sanottuna eivät ole,lähetyksethän jo virallisesti alkoivat .Tottahan ohjelmien taso tulee vaihtelemaan enemmän,jos mahdollista, kuin nykyään johtuen pelkästään kanavien lisääntymisestä.Osaavaa porukkaa ei vain kerta kaikkiaan voi olla ainakaan näin alkuvaiheessa tarpeeksi täyttämään 13 kanavan vaatimuksia.Toinen syy on juuri siinä mitä juuri näit Subtv:llä.Ei edes yritetä tehdä mitään kunnollista vaan otetaan helpot rahat ja katsojat minimaalisella panostuksella.Low risk,high reward.En tiedä paljonko nämä ohjelmat nettoavat todella mutta koska joka helvetin paikkaan näitä "äänestä tekstarilla" mahdollisuuksia tuputetaan,niin ei kai se täysin tappiollista hommaakaan voi olla,varsinkaan taloudellisesti horjuvalle maikkarille.Olkaamme onnellisia tekstiviesti"ohjelmien" pysymisestä poissa prime time-lähetysajoista - toistaiseksi.Tuollaista perseen näyttämistä tv-katsojalle ei voisi mitenkään sietää normaalilla ohjelmapaikalla.Pidetään nämä bimboilut siellä missä ne nytkin ovat.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
no huh huh

Ei saatana! Tollainen on jo liikaa, luulin tosin SixPackin olevan mutta olin väärässä. Jälleen...

Johan videotreffit on oiva osoitus siitä miten pelkkä ulkonäkö ratkaisee helvetisti tässä maailmassa ihmisiä "lokeroitaessa"...

:mad:
 

Kaivanto

Jäsen
SubTV ei saa tuosta ""ohjelmasta"" edes ideapisteitä, sillä se on apinoitu netistä. Vanha juttu.

Tämä lienee sitä ajan henkeä.
 

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Eikös tuon ohjelman idea ole lähempänä tätä?

Aika rahastukseltahan tuokin vaikuttaa.
 

Kaivanto

Jäsen
Viestin lähetti bystander
Eikös tuon ohjelman idea ole lähempänä tätä?

Aika rahastukseltahan tuokin vaikuttaa.

Juu en tiedä ja voi olla, en ole itse nähnyt ohjelmaista koskaan. Mutta Gellnerin kuvauksen mukaan tuntemattomia naamoja siinä pisteytetään, joten jompi kumpi mainitsemistamme tai sitten joku muu alan saitti lienee esikuvana ollut.
 

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Jees poks

Tulipahan noista saiteista muuten mieleen taannoinen kohu siitä, että joku neropatti oli läntännyt Halosen Tarjan kuvan vastaavankaltaiselle saitille kaiken kansan arvosteltavaksi. En nyt millään muista, oliko se juuri tämä AmIHot.com vai oisko kyseessä ollut uglypeople.com. Joka tapauksessa kuva ei kauaakaan ehtinyt netissä olla, kun joku valveutunut suomailassurffari ilmoitti siitä viranomaisille.

Sen tapahtuman jälkeen olen itse odotellut pelko perseessä sitä päivää, jolloin joku mukava ystäväni länttää kuvan meikäläisen pärstästä jollekin näistä alan saiteista..
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Re: Jees poks

Viestin lähetti bystander
Tulipahan noista saiteista muuten mieleen taannoinen kohu siitä, että joku neropatti oli läntännyt Halosen Tarjan kuvan vastaavankaltaiselle saitille kaiken kansan arvosteltavaksi. En nyt millään muista, oliko se juuri tämä AmIHot.com vai oisko kyseessä ollut uglypeople.com. Joka tapauksessa kuva ei kauaakaan ehtinyt netissä olla, kun joku valveutunut suomailassurffari ilmoitti siitä viranomaisille.

Sen tapahtuman jälkeen olen itse odotellut pelko perseessä sitä päivää, jolloin joku mukava ystäväni länttää kuvan meikäläisen pärstästä jollekin näistä alan saiteista..

Hauskinta siinä oli se, että Presidentti Halonen oli saanut keskiarvoksi kuvastaan about 2 :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös