Su 7.5.2017 Otteluseuranta (3. kisapäivä)

Tila
Viestiketju on suljettu.
Marjamäelle on nyt kukko neljä kertaa kiekunut. Eikös se mennyt, kun kukko kolmannen kerran kiekaisee, niin jotain tapahtuu?
 
Siis eihän tätä joukkuetta VOI päästää oikeasti kovia maita vastaan pelaamaan? Mitä oikeasti Kanada tai Ruotsi tekis tuolle porukalle, kyllä olisi perse hellänä pitkään...
 

Vanha Len

Jäsen
Ennen matsia puolisoni kysyi miten veikkaan pelin päättyvän. Sanoin, että ehkä jotain 5-1 Suomi voittaa. Sit se sano et vekkaa Ranskan voittajaksi samoilla numeroilla. Vittu, että mä nauroin...
 
Ennen matsia puolisoni kysyi miten veikkaan pelin päättyvän. Sanoin, että ehkä jotain 5-1 Suomi voittaa. Sit se sano et vekkaa Ranskan voittajaksi samoilla numeroilla. Vittu, että mä nauroin...

mä veikkasin että suomi voittaa 4-2. aattelin että paskapakit tunaroi pari maalia mutta neljä maalia vastustajan päätyyn.
 
Miksei Marjamäki reagoi ja sekota pakkaa. Ketjut ei toimi yhtään...

Tuomarit ei vihellä ranskalle enää bokseja :D
 
Jos Ranska voittaa tämän ottelun, niin ehkä viimein päästään keskustelun ytimeen.

Mitäs meinaat @Mängimies, joko aletaan näkemään sitä vastuun kantoa?

Jos yrität kysyä, että luulenko Marjamäen eroavan kesken kisojen, niin en todellakaan. Ja miksi pitäisikään kun kisat ovat vasta alussa ja tilillä yksi voitto ja yksi tappio. Lisäksi voittamiseen on tänäänkin luotu ihan riittävästi maalipaikkoja.
 

Toppeli

Jäsen
Kertoo jotain jo joukkueesta, että puolet pakeista on joukkueesta, joka tippui KHL:n pleijareissa ekalla kierroksella.
 
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös