Su 7.5.2017 Otteluseuranta (3. kisapäivä)

Tila
Viestiketju on suljettu.

arvee

Jäsen
Ranskalaiset pelasit hyvän pelin ei siinä mitään. Ja maalivahti varsinkin.

Suomi ei niinkään, myöskään maalivahti.
 
Kiitos Marjamäki, olkoon Kärppäläiset mitä mieltä lystää, mutta edes Sanni ei flopannut kauden aikana yhtä pahasti kuin Marjamäki tämän pelin. Tää peli on häpeällisempi kuin Suomi-Ruotsi puolivälierä 2003.
Nääh, menee samaan kategoriaan Tanska-tappiolle vuoden 2010 MM-kisoissa. Ei sillä etteikö tämäkin nyt olisi aika nätti kuohinta kuitenkin.
 
Suomi kaatui tässä ottelussa heikkoon viimeistelyyn ja Hardyn huippupeliin. Toisin sanoen niihin perinteisiin syihin.
 

Peteliuz

Jäsen
Jokohan ois uus valmentaja pelin jälkeisessä haastattelussa vai annetaanko se vielä Marjamäen hoidettavaksi?
 

Barnes

Jäsen
Saukkonenhan parantaa meikäläisen mielialaa, kiitos Mika!
 

Samart

Jäsen
Korpisalolta maaginen torjunta, jolla pitää lukemat 5-1:ssä.

Just, Korpisalo oli tuossa yhtä kujalla kuin Saukkonen. Tänään Suomi oli tuon selostajan kuvatuksen kanssa samalla tasolla. Ranska oli hyvä tänään.
 

magnum37

Jäsen
Tamminen sanoo kohta, että hän toi jääkiekon Ranskaan. Jotain posia tähänkin iltaan,
 

Meiken

Jäsen
Eli päävalmentaja täytyy erottaa, koska kiekkoa ei osata laittaa avopaikoista sisään. Tuosta jälkimmäisestä olen kyllä samaa mieltä, että tänään ei tehokkuus maalipaikoissa ole häikäissyt.

Onko Suomi pelannut Marjamäen aikana yhtään hyvää matsia? Mä en ainakaan muista.
 

V-G-

Jäsen
Mä oon aina ihmetellyt tuota "meni vituiks niinku Jeesuksen pääsiäinen" -letkautusta, koska Jessehän delas ihan suunnitelmiensa mukaan tms...
 

BlackWolf

Jäsen
Paljos se Saksa - USA päättykään? Kaikille kenkää?
 
Toivottavasti tuo hiivatin lammaslauma ymmärtää edes hävetä, valmennusjohtoa myöten. Saavat haistaa sanonko minkä.. Ei ristus mikä farssi.
 
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös