TheSirPena
Jäsen
Mitä sä selität?Katotaan vaan, ni ne saa tosta vielä maalin siellä. Siinä ois taas yks hauska farssi.
Mitä sä selität?Katotaan vaan, ni ne saa tosta vielä maalin siellä. Siinä ois taas yks hauska farssi.
Törmänen on huhujen mukaan pian vapaa. Mennäänkö Etelä-Koreaan Törmäsellä? Mulle käy.Aivan hirveää ripulipaskaa tämä Suomen peli. Toivottavasti Marjamäki saa potkut ja tilalle tulee joku oikea valmentaja.
Kertokaa mulle ku en jaksa tai osaa ymmärtää että miksi Hietanen mahtuu YV:lle muttei Honka?!!!
Mitäpä tuolla olisikaan Palolalla tehnyt. Näyttää olevan noita tekijämiehiä ylivoimillekin ihan riittämiin.
Jatkossa voisi valita joukkuueeseen PARHAAT eikä TUTUT pelaajat.
Ei oo pelannu Kärpissä.Voisko joku kertoa miksi se Palola jätettiin kotiin ?
Pelaaks se edes vielä?Suomen MM-kisahistorian kovinta maalintekijää eli Jarkko Immosta olisi kaivattu tuolla.
Oli sentään ainoa joka yritti laukoa. Ykkös-yv:ssä ei yhtään laukausta?Eikä tuota Ville Lajusta saa millään pois ylivoimapelistä. Sillä on tänään kolme YV- laukausta viivasta ja kaikki blokkiin.
Koska JMA on parempiVoisko joku kertoa miksi se Palola jätettiin kotiin ?
Itse en olisi noin optimistinen. Mielestäni Slovenia on yllättävän hyvä joukkue.Kyllä ne Slovenian yli räpiköi jollain ilveellä, mutta muilta ei pisteitä tule.
Eikä tuota Ville Lajusta saa millään pois ylivoimapelistä. Sillä on tänään kolme YV- laukausta viivasta ja kaikki blokkiin.