Missään sarjassa kellään. Korjaan.Koskaan, ikinään ei ole vastustajan veskari päässyt näin helpolla seitsemän ensimmäistä erää pleijarisarjassa.
Joo, pitää muistaa laittaa livekuvaa Levin rinteistä.Muistakaa lähettää tsemppiviestit game4
Olisi nyt edes ammattiylpeyttä, mutta ei. Ei toi porukka näytä edes haluavan jatkaa kautta yhtään enempää kuin on tarvis, mä en suoraan sanoen muista yhtä halutonta joukkuetta pleijareissa mistään sarjasta.
Älä nyt. Anttila ja Marjamäkihän oikein kävivät MTV:n uutisissa kertomassa kuinka hienoa on lähteä kahdeksi kuukaudeksi Venäjälle pelaamaan ja jengi oikein odottaa, että päästään vetämään kotipelit Lokomotivin hienoon halliin.
Toivotaan matkustuskieltoa ja täyssulkua ennen tiistaita. Noilla esityksillä olisi ainoastaan oikeus ja kohtuus, että saisivat viettää seuraavan 3-4kk ryssähotellissa pelaamassa palapeliä.
Aivan samat ajatukset. Vielä ei oo tälleen usko mennyt kertaakaan tässä KHL aikana tohon touhuun. Torpedo sarjan aikana tuli vähän samoja fiiliksiä, mutta tää on nyt paljon pahempaa.En itse ole mikään helppo luovuttaja ja uskon aika usein että sieltä se peli lähtee. Tällä kertaa kyllä itselläkin paloi käämi tähän pelaamiseen. Niin halutonta räpellystä ympäri kenttää. Oikeastaan harva pelaaja edes näyttää KHL-pelaajalta. Johtavat pelaajat odottavat joko Levin reissua tai sitten sitä että pääsee jälleen puoleksi vuodeksi jenkkeihin hieman lomailemaan.
Jokainen vääntö hävitään ja ihme sähellystä joka puolella kenttää.
Eikös IS:lla ole livekuva Levin rinteiltä?Joo, pitää muistaa laittaa livekuvaa Levin rinteistä.
Ikosta minäkin kaipailen. Ja tuota ketjumuutosta.Miksi Ikonen ei ole päässyt pelaamaan kahden tappion jälkeen kun juuri sen maalille menemistä ja energiaa olisi tarvittu ja miksi Oneiliä ja Shroederiä peluutetaan samassa ketjussa. Mä oon ite ihmetellyt runkosarjojen aikana Marjaemäestä valittamista ja viime pleijareiden jälkeen näytti saaneen hyvän draivin joukkueeseen, mutta kyllä nyt kahden pelin jälkeen nää valinnat ihmetyttää että mitä helvettiä tuolla mietitään??