Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Piipponen olis tehny. Paska Jalonen ei vaan valinnut Lukon pelaajia kisoihin.
Kyllä se mulle kelpaa, Ruohomaa on kuitenkin käynyt KalPassakin kasvamassa liigapelaajaksi.
Varmaan Anttilan selkeetä filmausta
Kanadan sikailu alkanut. Saa nähdä kestääkö tuomareilla kantti puuttua tohon ku Suomi johtaa ja kanukeilla on jo kaks jäähyä alla.
Kyllä se mulle kelpaa, Ruohomaa on kuitenkin käynyt KalPassakin kasvamassa liigapelaajaksi.
Kaikki pelaa kuitenkin siellä Hype-NHL:ssä. Bjööninen ja kumppanit pyyhkii änäriukoilla lattiaaMuuten koko Kanadan jengi on ihan jämäjengi
Eipä ole tullut katsottua MM-kisoja aikoihin. Onpa huonotasoista peliä ollut näissä kisoissa vrt joskus 10v sitten. Ei eroa juuri SM-liigan peleistä. Suomi pelaa kilpikonnaa ja ottaa mestaruuksia. No hyvää peli-iltaa katseleville.
On muuten @Breeze Harbour :lla aikamoinen työmaa.
Ja Kärpissä siitä tuli mestariJYPissä oppi kuitenkin perusasiat, eli off-ice-lifen.
Jep, olen erittäin huolissani. Kuka oikeasti käski lyödä sen kiekon maaliin, Ruohomaa? Vittu!Joo. Ei ole oikea Jukka Jalonen -mestaruus jos ei nousta tappioasemasta.
Toivottavasti tästä ei tuu väärin voitettu finaali.
Tässä mun asemassa täytyy tietää mihin on ryhtynyt :DOn muuten @Breeze Harbour :lla aikamoinen työmaa.
Niillä on liikaa kokemusta voittamisesta. Me mennään ensikertalaisilla ja nobody Määtillä.Paska Jalonen ei vaan valinnut Lukon pelaajia kisoihin.
Ei Olkinuorakaan torju ihan kaikkia vetoja.Reklamoisin, että kaikesta ei ole tykätty. Nyt tarvii antaa kaikkensa!