Su 6.6.2021 Otteluseuranta (16. kisapäivä)

  • 133 204
  • 3 341

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Siis olin juuri ennen maalia kirjoittamassa, että eikö meillä riitä yv-viisikkoon pelaajia, jotka olisivat itse asiassa onnistuneet näissä kisoissa, kun siellä oli kaskea, turusta, ruohomaata....
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Siis toi Jalonen on joko myynyt sielunsa saatanalle tai harrastaa jotain muuta noituutta. EI tässä muuten oo mitään järkeä, ihan hirveen näköstä paskapeliä JA TOISTA VUOTTA PUTKEEN FINAALIT JA NYT JOHTO ???
Kamalan näköstä peliä Suomella, monta vuotta putkeen. Hyvät Liigajengit ovat parempaa katsottavaa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Möröltä oksettava filmi, en minä yhtään halua tällä tavalla voittaa, mutta onneksi en tässä mitään ole voittamassakaan, mutta ilmoitin olevani moisen yläpuolella. Eikä tämä Kanadassa ketään muutenkaan kiinnosta.
 

Barney

Jäsen
Siis toi Jalonen on joko myynyt sielunsa saatanalle tai harrastaa jotain muuta noituutta. EI tässä muuten oo mitään järkeä, ihan hirveen näköstä paskapeliä JA TOISTA VUOTTA PUTKEEN FINAALIT JA NYT JOHTO ???
Ei tarvitse olla hyvä, riittää että on paras paikallaolijoista.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Nick Paul, tuo flopannut rnb-singer. Haki tomipekkaloita. Osui valitettavasti kasvoihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös