Su 5.1.2020 Otteluseuranta (9. kisapäivä)

  • 128 413
  • 1 897
Riku heitti lähetyksen sikariportaalle.

On se kova ammatti tuo urheilujohtaminen, ei siinä enää vapaa-ajalla viitsi liikuntaa harrastaa että pysyy tasapaino elämässä. Punoituksesta päätellen verenpaine on Uramallakin aika korkealla.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kokonaisuutena todettava, että Helmistä päävalmentajana lynkattu joka suunnasta todella paljon. Realistisesti todettava että Suomen tästä ikäluokasta ei tällä hetkellä löytynyt uusia Ahoja , Rantasia ja Laineita.

Joukkue pelasi jopa yläkanttiin mitä itse odotin ja valmennus teki mitä pystyi.
Olen sikäli samaa mieltä, että 20-30 ikäluokkansa parasta nuorta pelaajaa eri seurajoukkueista - ja jopa eri maiden sarjoista - pelaa lyhyen turnauksen joko hyvin yhteen tai sitten ei. Valmentaja ei tuossa ajassa ennätä mitään isompia pelitapoja ajaa sisään.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tuota Tuokkolaa on kyllä mukava kuunnella. Ymmärtää pelistä aika paljon.

On erinomainen kommentaattori ja voisi käyttää enemmänkin ottelussa. Jos pysytään YLE:n kokoonpanossa, jostain pitäisi löytää Mertarannan tyylinen hehkuttaja (en minä kaipaa, monet kyllä), joka osaisi avata myös peliä. Mertaranta ei sitä osannut. Nyt käytössä olevat selostajat eivät osaa sen paremmin peliä kuin hehkuttaa, joten jotain voisi tehdä. Surkea tilanne kun suosituimman ja menestyneimmän lajin selostamiseen ei YLE saa parempia resursseja.

YLE:n vastaus lienee lisätä hiihtokuvia kesken ottelun.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Aito Mäkki hei kukas muu
Mä oon varmaa ainoo koko paikas joka ei oo sua pumpannu
Sä oot blondi puudeli jol on turpa puuteris
Ja jol meni tunteisiin ku mä näin sun feikki Burberrys
Mäkillä "Kukas muu" on samanlainen sisääntulospiikki kuin Pitbullin "Mr. Worldwide".
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei paljoa 5vs5 peliä tässä finaalissa ole nähty.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tosta Hoferista tulee vielä Bishop vol2 kunhan kerää vähän lisää pituutta ja massaa..
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
On erinomainen kommentaattori ja voisi käyttää enemmänkin ottelussa. Jos pysytään YLE:n kokoonpanossa, jostain pitäisi löytää Mertarannan tyylinen hehkuttaja (en minä kaipaa, monet kyllä), joka osaisi avata myös peliä. Mertaranta ei sitä osannut. Nyt käytössä olevat selostajat eivät osaa sen paremmin peliä kuin hehkuttaa, joten jotain voisi tehdä. Surkea tilanne kun suosituimman ja menestyneimmän lajin selostamiseen ei YLE saa parempia resursseja.

YLE:n vastaus lienee lisätä hiihtokuvia kesken ottelun.

Pientä viilausta tuo kaipaa mutta oikealla tiellä ollaan YLE:n tuotannossa. Mukava näitä pyhiä on viettää YLEn:n parissa kun ei tarvitse pitzamainoksia toljottaa saati jotain Mikko Leppilampea.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nykyveskarit ei osaa Brodeur - tyylistä käärmeen kieliä. Tuossakin oli paikka äsken Hooverilla tökkiä kiekko pois.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Nykyveskarit ei osaa Brodeur - tyylistä käärmeen kieliä. Tuossakin oli paikka äsken Hooverilla tökkiä kiekko pois.
Mites Hasekin tyyliset patjatorjunnat selällään?
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Ei tuolla hirveästi aikaa ole
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös